اسرار یک CMO مبتنی بر داده


به آن مدیر زنی فکر کنید که می‌شناسید با سرش همیشه پایین روی گوشی هوشمندش، چندین داشبورد مختلف را چک می‌کند و جایی در قلمرو داده‌ها گم شده است. آیا این تصویر را به وضوح در ذهن خود دارید؟ خوب

این یک نوع CMO مبتنی بر داده نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

مدیریت بازاریابی مبتنی بر داده هفت راز کوچک دارد که به آن برتری می دهد حتی نسبت به مدیرانی که اعداد فکر می کنند. او داستان های مورد نیاز خود را از اطلاعاتی که دارد به دست می آورد و کمپین های آگاهانه ای را اجرا می کند که همچنان توجه را به خود جلب می کنند.

این هفت راز به شما کمک می کند از داده هایی که در حال حاضر دارید، ارزش و درآمد بیشتری کسب کنید:

راز شماره 4

من عاشق محتوای عالی هستم

“واقعا؟ محتوا بسیار…غیرقابل اندازه‌گیری است…» به یاد داشته باشید: مدیریت داده‌ها مستلزم کنار گذاشتن ماهیت خلاقانه بازاریابی نیست. در واقع کاملا برعکس. نام تجاری خود را به عنوان یک فیلم پرفروش تابستانی، پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز که نمی‌توانید آن را کنار بگذارید، یا آن شخص خاصی که نمی‌توانید از ذهنتان خارج شود، در نظر بگیرید. زمانی که محتوای جذابی داشته باشید، برند شما به «کلاسیک کلاسیک» جایگاه شما تبدیل می‌شود و مخاطبانتان به شما پاداش می‌دهند.

محتوای عالی از درک مخاطبان شما حاصل می شود و این درک از آزمایش های منظم ناشی می شود. برای رسیدن به آنجا، باید خلاقیت راست مغز را همراه با آزمایش روشمند و سیستماتیک همه چیزهایی که مخاطبان شما مصرف می کنند، به کار ببرید. بیاموزید که چه چیزی از نظر موضوع، لحن، سبک، سرفصل ها، زیرنویس ها، فراخوان ها برای اقدام، کپی طولانی، کپی کوتاه، حتی استفاده از تک کلمه کار می کند. همه چیز در مورد دادن چیزی معنادار و با ارزش به مخاطبان است و یک مدیر مدیریت اطلاعات مبتنی بر داده می داند چگونه آن را به بازار بیاورد.

راز شماره 6

ارزش اجتماعی را درک کنید

CMO مبتنی بر داده درک می کند که سرنخ ها تنها معیار بازاریابی موثر نیستند. او علت و پیامد بازدیدها، ریتوییت‌ها و نظرات وبلاگ را درک می‌کند و از آنها برای بهبود تجربه برند استفاده می‌کند.

وقتی داده‌های رسانه‌های اجتماعی را جمع‌آوری می‌کنید، می‌توانید احساسات و تعامل اجتماعی را تجزیه کنید تا به بینش‌های عمیق شگفت‌آوری دست پیدا کنید (بله، حتی فراتر از نشانگر تک احساسی فیس‌بوک، دکمه عالی «لایک»). این بینش‌ها می‌تواند ناشی از چندین عامل دهان به دهان مانند نظرات، پست‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها، ریتوییت‌ها، دانلودها و اعلام حضورها باشد. و آنها به هیچ وجه بیهوده نیستند – داده های اجتماعی و تعامل تقریباً تضمین شده است که تأثیر فوری بر فروش، موجودی، نام تجاری و حتی سهام شما خواهد داشت. حالا این چیزی است که ارزش اندازه گیری دارد.

شما مجبور نیستید منتظر بمانید تا مشتریان شما از درب شما عبور کنند تا نیازها، خواسته ها و جمعیت آنها را درک کنید، زیرا آنها با بی شمار استراتژی های رسانه های اجتماعی آنلاین شرکت شما تعامل دارند.

کاغذ سفید کامل را دانلود کنید و اسرار دیگر را از اینجا دریافت کنید.




دیدگاهتان را بنویسید