برنامه هفته: ROI بازاریابی.


یکی از بزرگترین نقاط قوت Domo انعطاف پذیری آن است. مهم نیست که در چه بخش شرکتی کار می کنید، ابزارهای تجسمی و ارتباطی Domo می تواند به شما کمک کند تا درک عمیق تری از نقاط داده ای که برای موفقیت شما مهم است به دست آورید.

این انعطاف‌پذیری دلیلی است که ما تصمیم گرفتیم مجموعه برنامه هفته خود را در اینجا در وبلاگ معرفی کنیم. هر هفته یک برنامه متفاوت در دسترس را برجسته خواهیم کرد Domo Appstoreتا به مشتریان خود فقط چند روش را نشان دهیم که می توانند Domo را مطابق با نیازهای تجاری خود سفارشی کنند. هفته گذشته، ما کارها را با مروری بر برنامه Retail Scorecard خود شروع کردیم. این هفته: ROI بازاریابی.

ROI بازاریابی به شما کمک می کند موفقیت کمپین های خود را ثابت کنید و تصمیمات توزیع هوشمندانه تری بگیرید.

در فضای رقابتی دیجیتال امروزی، بازاریابان آنلاین باید بتوانند به مدیران عامل خود ثابت کنند که بودجه ها را عاقلانه تخصیص می دهند و نتایج واقعی را ایجاد می کنند. اما با وجود بسیاری از کانال‌های رسانه‌ای مختلف که این روزها استفاده می‌شود، دانستن اینکه دلار یا کانال‌های تبلیغاتی واقعاً مسئول تولید فروش هستند، بسیار دشوار است.

marketing-roi-1

برنامه ROI بازاریابی این مشکل را حل می‌کند و به بازاریابان اجازه می‌دهد داده‌ها را از تمام پلتفرم‌هایی که استفاده می‌کنند به یک داشبورد بصری بی‌درنگ هدایت کنند. به‌جای صرف ماه‌ها برای جمع‌آوری صفحات گسترده، کاربران برنامه می‌توانند به سادگی به تجسم‌های از پیش ساخته‌شده معیارهایی که بیشترین اهمیت را دارند نگاه کنند: ROI، افزایش فروش، و ارزش طول عمر مشتری. و مانند هر یک از برنامه‌های ما، بازاریابی بازگشت سرمایه به شما امکان می‌دهد تا داده‌ها را با پرس و جوهای سفارشی بررسی کنید و زمانی که معیارهای کلیدی به مقدار مشخصی رسیدند، اعلان‌های ایمیل را تنظیم کنید.

marketing-roi-2

مهمتر از همه، بازاریابان می توانند در نهایت با استفاده از ابزارهای تجسم برنامه برای دنبال کردن آنها در کل قیف خرید – از اولین تعامل تا فروش نهایی، یک نمای کامل و 360 درجه از مشتریان خود داشته باشند. با تقسیم کردن این سفرهای مشتری بر اساس کانال هایی که از طریق آنها اتفاق می افتد، بازاریابان می توانند در زمان واقعی متوجه شوند که آیا ایمیل، رسانه های اجتماعی یا تبلیغات نمایشی آنها بهترین نتایج را به همراه دارد یا خیر.

Domo بازاریابان را از بینش به عمل می برد.

با در دست داشتن این بینش‌ها، ابزارهای همکاری Domo به شما امکان می‌دهند با اعضای تیم و مدیران – درست در جایی که داده‌ها در آن قرار دارند – در مورد انتقال هزینه‌ها به پلتفرم‌ها یا کمپین‌ها با بهترین عملکرد ارتباط برقرار کنید. می‌توانید با اشتراک‌گذاری پیش‌نمایش‌های سفارشی، همه را در جریان آخرین پیشرفت‌ها قرار دهید و با ایجاد پروژه‌های جدید و تعیین وظایف، مراحل بعدی را طی کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که Domo Apps می تواند برای کسب و کار شما انجام دهد، آماده هستید؟

Appstore را بررسی کنید

اگر قبلاً مشتری Domo هستید، می‌توانید کتابخانه برنامه‌های در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید.

Appstore را بررسی کنید

شروع به توسعه کنید




دیدگاهتان را بنویسید