در Domo، ما وسواس زیادی به استفاده از فناوری برای بهبود نحوه اداره کسب و کار داریم. سال گذشته، ما بورسیه Domo را برای مدیریت بازرگانی ایجاد کردیم که برای کمک به رهبران آینده برای رقابت موثرتر طراحی شده است، زیرا فناوریهای جدید و نقش دادهها در کسبوکار همچنان در عمل و اهمیت رشد میکند. برنامه 2013 بر استخراج آنچه دانش آموزان در مورد نقش داده ها در مدیریت کسب و کار می گویند متمرکز شد. پاسخ بسیار زیاد بود. بیش از 4000 متقاضی برای دو بورسیه 2500 دلاری ما با هم رقابت کردند. از طریق مقالاتی که دریافت کردیم، واضح بود که این نسل بعدی از رهبران کاملاً از نقش رو به گسترش داده ها در مدیریت کسب و کار آگاه و هیجان زده هستند. امسال، ما میخواستیم بفهمیم که این گروه – «موبایلترین نسل: تا کنون» – در مورد اینکه چگونه کسبوکارها میتوانند بهتر از فناوری تلفن همراه برای رقابت مؤثرتر استفاده کنند، چه میگویند. ما از دیدن ایده هایی که بیرون می ریزند هیجان زده ایم. اگر دانش آموز باهوشی را می شناسید که در حال تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در یک مدرسه چهار ساله معتبر در ایالات متحده است، او را به اینجا معرفی کنید. ما منتظر دو بورسیه 2500 دلاری هستیم.