شیوع COVID-19 کار از راه دور را در مقیاس وسیعی برای تعداد زیادی از سازمان ها در سراسر جهان آزمایش کرده است.
میلیونها نفر که عادت به کار در محیطهای اداری دارند، اکنون در تلاش هستند تا کارها را از دفتر خانه، اتاق نشیمن یا حتی آشپزخانه انجام دهند.
از جمله سؤالات بزرگی که بسیاری از شرکت ها سعی خواهند کرد به آنها پاسخ دهند، زیرا این رویه به یک هنجار جدید تبدیل می شود: نیروی کار از راه دور من چقدر مؤثر است؟ سیستم های ما برای پشتیبانی از آنها چگونه عمل می کنند؟ و چگونه می توانم درک بهتری از فعالیت های تیمم داشته باشم تا اطمینان حاصل کنم که بهره وری حفظ می شود؟
اکثر کسب و کارها از مجموعه ای از ابزارهای بهره وری، مدیریت پروژه و همکاری استفاده می کنند یا حداقل دارند. اما برای مشاهده کامل در سازمان یا تیم خود، این ابزارها باید به هم متصل شوند.
Domo که بیش از 1000 اتصال دهنده داده را ارائه می دهد، برای آسان کردن این فرآیند طراحی شده است. هر یک از رابطها را میتوان در عرض چند دقیقه پیکربندی کرد، به این معنی که رهبران کسبوکار میتوانند در عرض چند ساعت بینش داشته باشند – و بنابراین شروع به پاسخ دادن به موقعیتها در حین توسعه میکنند.
برای کسانی که در سه بخش کلیدی-مدیریت پروژه، فروش و فناوری اطلاعات- کار میکنند، در اینجا چند اتصال دهنده وجود دارد که میتوانید پیادهسازی کنید که به شما کمک میکند نیروی کار راه دور خود را بهتر مدیریت کرده و از آن پشتیبانی کنید:
مدیریت پروژه
اگر مدیر پروژه یا رهبر تیم توسعه نرمافزاری هستید که از JIRA، Basecamp یا ابزارهای مدیریت پروژه دیگر استفاده میکنید، احتمالاً میخواهید بدانید که آیا در مسیر تکمیل یک راهحل یا محصول سفارشی برای مشتری هستید یا خیر، وضعیت فرد در چه وضعیتی است. وظایف است، یا نرخ تکمیل پروژه های بزرگتر چقدر است.
احتمالاً زمانی که کد جدید توسط تیم توسعهدهنده شما به مخزن GitHub فرستاده میشود، یا زمانی که چندین بلیط برای یک مشکل یا نوع خاصی در FreshDesk یا JIRA ارائه میشود، از اطلاعرسانی لذت خواهید برد.
Domo نه تنها به شما این امکان را می دهد که داده ها را از همه این منابع در پلتفرم بگنجانید، بلکه به شما امکان می دهد هشدارها را تنظیم کنید تا بتوانید شروع به مدیریت استثناها کنید و به نیازهای داخلی یا مشتری با سرعت بیشتری پاسخ دهید.
فروش
آیا شما یک تیم فروش از راه دور را مدیریت می کنید؟ میتوانید از رابط Salesforce Domo برای تجسم سرنخها و کانالهای در حال ساخت استفاده کنید، که به شما امکان میدهد به راحتی ارزیابی کنید و تصمیم بگیرید که تلاشهای تیم باید در کجا متمرکز شود.
همچنین میتوانید هر سرویس Voice over Internet Protocol (VoIP) مانند DialPad، Webex یا Twilio را به Domo متصل کنید تا مطمئن شوید که تیم شما تماسهای خروجی برقرار میکند و با پایگاه مشتریان احتمالی شما درگیر است.
اتصال تمام دادههای مربوط به فروش شما همچنین باعث میشود که ببینید چه کسانی بهترین عملکرد را دارند، بنابراین میدانید که در زمان سررسید اعتبار به چه کسی اعتبار بدهید.
IT
در نهایت، اگر در IT کار می کنید، احتمالا متوجه شده اید که سیستم های شما تحت فشار زیادی هستند زیرا افراد زیادی از راه دور به VPN سازمان متصل می شوند. علاوه بر این، با عادت کردن کاربران به روشهای جدید کار از راه دور، احتمالاً تعداد بلیطهای پشتیبانی افزایش مییابد.
با Domo، میتوانید دادههای سطح گزارش خود را از سیستمهای فناوری اطلاعات – خواه توسط AWS، Azure، Google، یا در محل میزبانی میشوند – پخش کنید و هشدارهایی را برای قطعی و خطا تنظیم کنید.
همچنین میتوانید اعلانها را پس از اتصال هر پلتفرم بلیط فروشی که استفاده میکنید (مانند Freshdesk، JIRA، یا ZenDesk) به Domo تنظیم کنید. بنابراین اگر نزدیک به از دست دادن یک نیاز SLA هستید، از یک داشبورد مرکزی و آسان برای تفسیر به شما اطلاع داده می شود.
اتصال و تسخیر
از هر ابزاری که برای پشتیبانی و مدیریت نیروی کار راه دور خود استفاده میکنید، Domo مکانی را فراهم میکند که میتوانید معیارهای مهم و KPI را در یک نمای تلفیقی ترکیب کنید تا اندازهگیری موفقیت آسان باشد.
اگر از Domo استفاده نمیکنید، هماکنون نسخه آزمایشی رایگان خود را شروع کنید. اگر در حال حاضر از Domo استفاده میکنید، اما میخواهید برای اجرای راهحلی که در بالا ذکر شد، پشتیبانی کنید، با مدیر موفقیت مشتری خود تماس بگیرید. و اگر برای ایجاد داشبورد وقت ندارید، مشکلی نیست – می توانید تنها با چند کلیک در Domo Appstore شروع به کار کنید.