برای خرده فروشان، هیچ چیز ناامید کننده تر از زمانی نیست که یک رویداد آب و هوایی پیش بینی نشده، استراتژی های کارکنان و موجودی را که به دقت برنامه ریزی شده اند، مختل کند.
اگر در مدیریت خرده فروشی کار می کنید، تقریباً به طور قطع قبلاً با این سناریو مواجه شده اید. شاید یک طوفان باران مشتریان را از شرکت در فروش بزرگ آخر هفته ای که ماه هاست برنامه ریزی کرده اید، منصرف کرده باشد. یا شاید یک طلسم نامناسب آب و هوای عالی باعث شده نتوانید تقاضای عینک آفتابی، ضد آفتاب یا کلاه های لبه پهن را برآورده کنید. در هر دو مورد، اگر از قبل می دانستید که آب و هوا چگونه بر سود شما تأثیر می گذارد، وضعیت بسیار بهتری داشتید.
به همین دلیل است که برنامه Dashboard تاثیر فروش آب و هوا برای ابر تجاری Domo وجود دارد. از
این برنامه با ترکیب گزارشهای آبوهوا با دادههای فروش تاریخی شما و یک الگوریتم پیشبینی پیشرفته، بینش عمیقی در مورد چگونگی تأثیر آب و هوا بر نتایج فروش شما ارائه میکند. با در دست داشتن این دانش، خرده فروشان می توانند تعدادی تغییرات استراتژیک ایجاد کنند که به آنها امکان می دهد با پیش بینی شرایط آب و هوایی آینده، نتایج خود را بهینه کنند.
Weather Sales Impact به خرده فروشان می گوید که چگونه انواع مختلف آب و هوا بر فروش آنها تأثیر می گذارد.
Weather Sales Impact یک برنامه تجسم داده تعاملی است که به خرده فروشان کمک می کند تا بفهمند چگونه می توان انتظار داشت پیش بینی های مختلف آب و هوا بر فروش آنها تأثیر بگذارد. با ادغام پیشبینیهای آبوهوای پیشرو و تاریخی با سابقهی فروش گذشتهتان، این برنامه میتواند روندها را بر اساس دما، انواع آبوهوا، فراوانی انواع آبوهوا و الگوهای بارش شناسایی کند. به عنوان یک امتیاز اضافی، داشبورد تاثیر فروش آب و هوا حتی می تواند به شما بگوید که کدام نوع از محصولات در شرایط آب و هوایی مختلف بهترین فروش را دارند.
با در نظر گرفتن اینکه چگونه آب و هوا بر عملکرد فروش تأثیر می گذارد، Weather Sales Impact پیش بینی فروش دقیق تری را برای هر یک از مکان های خرده فروشی شما ارائه می دهد. مدیران و مدیران خردهفروشی میتوانند به جای اینکه فقط امیدوار باشند که آب و هوا مانع رسیدن آنها به اهداف سه ماههشان نشود، میتوانند با دانستن اینکه چه انتظاری دارند، راحت بخوابند.
از پیش بینی پیش بینی برای برنامه ریزی فروش سریع، به دست آوردن موجودی مناسب و مدیریت کارکنان خود با دقت بی سابقه ای استفاده کنید.
همه اینها به این معنی است که خرده فروشان به جای واکنش به رویدادهای آب و هوایی پس از وقوع، می توانند در ایجاد تغییراتی فعال باشند که به آنها امکان افزایش سود را می دهد.
برای مثال، اگر میدانید بهترین روزهای فروش شما زمانی است که هوا نیمه ابری و بالای 70 درجه است، میتوانید با استخدام کارمندان بیشتر و سفارش موجودی اضافی برای آن روزها برنامهریزی کنید. اگر در حال برنامه ریزی یک رویداد بزرگ یا افتتاح یک فروشگاه جدید هستید، Weather Sales Impact برنامه مناسبی برای انتخاب روز برگزاری آن است.
در همین حال، یک روز آهسته و بارانی ممکن است به شما انگیزه دهد که با فروش فوری، خریدهای اضافی را تحریک کنید یا با گفتن به کارمندان مازاد بر این که در خانه بمانند، ضرر خود را کاهش دهید. یا می توانید تخمین بزنید که چه تعداد چتر و چکمه باران اضافی در هنگام بارندگی می فروشید و به شما این امکان را می دهد تا با تهیه مقدار مناسبی از موجودی، از یک روز بارانی بهترین استفاده را ببرید.
در واقع، مهم نیست که پیشبینی پنج روزه چقدر باشد، اپلیکیشن Weather Sales Impact همه ابزارهایی را که برای به حداکثر رساندن سود خود نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد.
آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه برنامه های Domo می توانند به شما در تصمیم گیری بهتر کمک کنند بیشتر بدانید؟
Appstore را بررسی کنید
اگر قبلاً مشتری Domo هستید، میتوانید کتابخانه برنامههای در حال رشد ما را مرور کنید یا همین امروز شروع به ساخت برنامه خود کنید.
Appstore را بررسی کنید
شروع به توسعه کنید