در حالی که چندین غول داروسازی برای عرضه واکسنهای کووید-19 خود در سطح جهان آماده میشوند، غول حملونقل بینالمللی DHL در حال آماده شدن برای کمک به تلاشهای دیجیتالیسازی خود است.
یکی از ابتکارات کلیدی اخیر، توسعه پورتال تجزیه و تحلیل داده های DHL است، یک راه حل مبتنی بر ابر و مبتنی بر داده که به مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات دقیق و در زمان واقعی را برای تصمیم گیری سریع و انجام اقدامات قطعی می دهد که به آنها کمک می کند کارآمدتر و موثرتر کار کنند. به طور موثر
یاسمین میلر، مهندس داده DHL، طی جلسه ای در کنفرانس آنلاین Forrester Data Strategy & Insights در آمریکای شمالی در ماه گذشته گفت: «مشتریان ما در بخش های علوم زیستی و مراقبت های بهداشتی با چالش های بزرگی مواجه هستند.
از جنبه جهانی شدن تا افزایش پیچیدگی ترکیب محصول، افزایش فشار نظارتی و افزایش هزینه های بیمه، فرصت ها و خطرات زیادی برای تولیدکنندگان دارو وجود دارد.
با استفاده از پورتال تجزیه و تحلیل داده های DHL، مشتریان DHL به خوبی برای پیمایش انواع مسائل مجهز هستند.
با توجه به اینکه این محصول با مشورت برخی از بزرگترین مشتریان بیودارویی DHL توسعه یافته است، بینش های کلیدی که این مشتریان به دنبال آن بوده اند را هدف قرار می دهد، مانند راه های آسان برای شناسایی فرصت های حمل و نقل به کشورهای جدید، خطرات احتمالی و هزینه های پنهان در مسیرهای تجاری جدید، روند رویه های کاری و درجه حرارت(های) یک بسته خاص در طول فرآیند حمل و نقل – یکی از اجزای حیاتی فرآیند توزیع واکسن است.
کارلوس پالاسیوس، مدیر عملیات قیمتگذاری و دادههای DHL، که برای ارائه DHL به Jasmine پیوست، گفت: «توانایی ارائه این نوع اطلاعات یک متمایزکننده ارزش واقعی است. نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان فعلی و همچنین جذب مشتریان جدید دارد.
چه چیزی باعث می شود پورتال تجزیه و تحلیل داده های DHL به خوبی کار کند؟ به گفته Jasmine، Domo Everywhere، راه حل پویا و تحلیلی جاسازی شده Domo است که محصول DHL را از زمان عرضه آن در اوایل سال جاری، نیرومند کرده است.
جاسمین گفت: «زمانی که کووید-19 شروع شد، ما مجبور شدیم به مشتریان خود دسترسی به محمولههای در حال پردازش به مناطق آسیبدیده را بدهیم. «(با Domo Everywhere) ما توانستیم ورودی و خروجی را بر اساس کشور و بندر متمایز کنیم و حتی اطلاعات بیشتری در مورد آن محمولهها، مانند آخرین کار انجام شده، ارائه دهیم.
“این به مشتریان ما اجازه داد تا دید سریعی از محموله های بالقوه تحت تأثیر کووید-19 داشته باشند.”
اکنون، در حالی که مرحله مهم دیگری از واکنش به بحران در پیش است – تحویل واکسنها به صورت ایمن و سریع به تمام گوشههای جهان – در حالی که خرید آنلاین در نتیجه همهگیری به رشد خود ادامه میدهد، DHL و مشتریانش دقیقاً همان جایی هستند که میخواهند.
جاسمین گفت: «از طریق Domo و سایر ابزارهای تحلیلی، ما میتوانیم اطلاعات مهم را در داشبوردهای آماده ترکیب کنیم که به مشتریان امکان میدهد به سرعت ببینند که چه فرصتهایی به صورت روزانه وجود دارد. “این اطلاعات در زمان واقعی در نوک انگشتان شما است.”
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه DHL چگونه از داده ها برای ایجاد یک شبکه تجاری قوی تر استفاده می کند، به داستان تحول دیجیتال آن مراجعه کنید. برای دیدن Domo Everywhere در عمل، اینجا را کلیک کنید.