چگونه یک شرکت علوم زیستی مد بازاریابی خود را پیدا کرد


زمانی بود که یک شرکت بزرگ بین‌المللی علوم زیستی – با ارزش 3 میلیارد دلار و با استخدام بیش از 5000 نفر – اصلاً نمی‌دانست که رسانه‌ها و عملیات بازاریابی چه کار می‌کنند. و ربطی به کم تلاشی نداشت.

در عوض، تیم بازاریابی در موقعیتی مشابه با بسیاری دیگر، در فضای خود و جاهای دیگر بود:

  • رویکرد قدیمی آن به BI به سادگی با پیچیدگی بازاریابی مدرن که با تعداد کانال‌های روزافزونی مشخص شده و ماهیت دیجیتالی‌تر از همیشه دارد، مناسب نبود. و
  • داده‌های آن غیرقابل اعتماد، تکه‌تکه‌شده و زمان‌بر برای تمیز کردن و آماده‌سازی بود، که باعث می‌شد جلوی دید در ROI بازاریابی را بگیرد و تصمیم‌گیری‌های پیشگیرانه مبتنی بر داده را دشوار کند.

سازمان اکنون به داده‌های کانال و هزینه‌های بازاریابی دسترسی بی‌درنگ و تصویر واضحی از آن دارد، که به آن امکان می‌دهد با دقت ROI این هزینه‌ها را محاسبه کند و ترکیب مناسبی از فعالیت‌ها را برای بهبود مؤثر فروش تعیین کند.

پس چه چیزی تغییر کرد؟ به بیان ساده، این شرکت پلتفرم پیشرفته BI Domo را نصب کرد، که به آن اجازه داد راه‌حل مدل‌سازی ترکیب رسانه مورد نیاز خود را توسعه دهد.

یکی از مدیران بازاریابی سازمانی گفت: “من این را در یک شرکت قبلی ایجاد کردم و چندین سال و میلیون ها دلار طول کشید.” با Domo، این در کسری از زمان و با کسری از هزینه اتفاق می افتد.

با Domo، تیم‌های بازاریابی نه تنها می‌توانند داده‌های زنده را از منابع متفاوت در یک نمای یکپارچه ارائه دهند، بلکه می‌توانند این کار را در مقیاس ابری و در زمان رکورد انجام دهند.

این به آن‌ها امکان می‌دهد تا به سرعت مدل‌های ترکیبی رسانه‌ای بسازند که نیازها و رفتارهای مخاطبان هدفشان را بهتر نشان دهد، فرصت‌های جدید را با سهولت بیشتر کشف کند، تأثیر فعالیت‌های خود را به حداکثر برساند و با اطمینان تصمیم‌گیری آگاهانه بگیرد – در لحظه‌ای که این تصمیم‌ها باید گرفته شوند. .

Domo چگونه این کار را انجام می دهد؟ این کار با یکپارچه سازی و تبدیل داده ها با سرعتی شروع می شود که کارگران را از وظایف سنگین BI رها می کند. اما مطمئناً به همین جا ختم نمی شود.

همچنین تجزیه و تحلیل در زمان واقعی و تجزیه و تحلیل پیش بینی را ارائه می دهد که می توان به سرعت به آنها دسترسی پیدا کرد. ساخت برنامه های هوشمند طراحی شده برای رسیدگی به موارد استفاده خاص را آسان تر می کند. و مکانیزمی (Domo Everywhere) برای به اشتراک گذاری داده های کنترل شده ارائه می دهد که کلیدی برای کسب درآمد و تجاری سازی داده های شما است.

در مورد اینکه Domo چه معنایی برای موفقیت بازاریابی شرکت علوم زیستی فوق الذکر داشته است، لازم نیست به نتیجه نهایی نگاه کنید.

از آنجایی که Domo برای پوشش کل سبد محصولات جهانی یک شرکت با هزینه و زمان کارآمد برای ارزیابی مقیاس می‌شود، و یافته‌ها را با ورود داده‌های جدید به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌کند، کسب‌وکار قادر است فرصت‌هایی را برای تخصیص مجدد هزینه‌های تبلیغاتی شناسایی کند و به نوبه خود افزایش 33 درصدی را تجربه کند. برمی گرداند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Domo می تواند عملکرد سرمایه گذاری یک کسب و کار علوم زیستی را بهبود بخشد، اینجا را کلیک کنید. برای اینکه ببینید Domo چگونه داده‌های بازاریابی را با داده‌های هر بخش دیگر در شرکت شما ترکیب می‌کند تا بتوانید ROI را به حداکثر برسانید، به اینجا بروید.




دیدگاهتان را بنویسید