3 جنبه از هوش تجاری موبایل که خرده فروشان باید دریافت کنند


گاهی اوقات شما در محل کار یا جلوی کامپیوتر نیستید – اگرچه همیشه اینطور نیست.

چه در خانه باشید و شام بخورید، چه چند روز در تعطیلات باشید یا حتی فقط بخوابید، کسب و کار شما همچنان در حال انجام است. در اقتصاد جهانی و همیشه روشن امروزی، اتصال به داده ها به سادگی غیرممکن است، به خصوص زمانی که فقط از طریق لپ تاپ یا رایانه رومیزی قابل دسترسی باشد.

اینجاست که هوش تجاری موبایل وارد می شود. اما مانند همه چیز، یک مشکل وجود دارد.

Mobile BI یک صنعت در حال رشد است که هنوز در مراحل ابتدایی خود است و با برخی ویژگی های اساسی دست و پنجه نرم می کند. در عجله خرده فروشان برای دریافت راه حل تلفن همراه برای کمک به مدیریت کسب و کار از راه دور، ما باید کمی سرعت خود را کاهش دهیم تا به سه حوزه از BI موبایل برای خرده فروشی نگاه کنیم که سرمایه گذاری شما را یا باعث می شود یا شکست می دهد.

1. ملاحظات دستگاه تلفن همراه

بازار گوشی های هوشمند در حال حاضر دارای حداقل سه پلت فرم تلفن همراه قابل اجرا برای استفاده تجاری است.

در حالی که ممکن است یک سیستم عامل ترجیحی داشته باشید، هنگام انتخاب راه حل BI تلفن همراه، این اشتباه را نکنید که کوته بین باشید. اگر راه حل BI تلفن همراه نمی تواند از پلتفرم ها عبور کند، برای استقرار در تیم شما آماده نیست.

قابلیت استفاده از پلتفرم‌های مختلف فقط به این خلاصه نمی‌شود که روی جعبه عبارت «سازگار با…» نوشته شود.

همچنین استانداردهای وب خاصی وجود دارد – HTML5، جاوا اسکریپت و برنامه نویسی مبتنی بر ابر – که راه حل BI تلفن همراه شما را به یک راه حل واقعی تبدیل می کند که با فناوری به روز می ماند.

2. تجربه کاربری موبایل BI

خیلی واضح است که بتوان در اینجا فهرست کرد؟ کاش می شد. متأسفانه، لیست گسترده برنامه های تلفن همراه بدون تجربه کاربری رضایت بخش باعث می شود به این موضوع اشاره کنم.

بسیاری از سیستم‌های BI وقتی از دسک‌تاپ یا لپ‌تاپ به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند، تجربه کاربری عالی ارائه می‌کنند، اما این تجربه در دستگاه‌های تلفن همراه کاهش می‌یابد. در نتیجه، هنگامی که موبایل می‌روید، استفاده کامل از هوش خرده‌فروشی به چالشی مهم تبدیل می‌شود.

حتی زمانی که برخی از ابزارها ادعا می‌کنند که یک تجربه ثابت بین دسک‌تاپ و موبایل ارائه می‌دهند، قبل از اینکه این مورد را خاموش کنید، باید آن را آزمایش کنید.

من اخیراً با معاون ارشد یک خرده فروش کالاهای مصرفی ملاقات کردم. او به طور مکرر بین ایالت های غرب میانه سفر می کند و باید آمار خود را در هر زمان و هر کجا که برای آنها آماده است در دسترس داشته باشد.

در یک کنفرانس تلفنی، تیم اجرایی در حال بحث در مورد درآمد سه ماهه قبل بود.

اعداد و ارقام شروع به پرواز کردند، برخی گفتند که این رقم به اندازه 5 میلیون دلار بیشتر یا کمتر از تعداد نفر آخر است.

معاون ارشد رئیس جمهور اطلاعات را روی تلفن خود آورد و درآمد سه ماهه را به یک پنی کاهش داد.

هنگامی که آنها شروع به بحث کردند که کدام خطوط محصول باید حذف شوند، او نقشه گرمایی از کل ایالات متحده را با بهترین عملکرد خطوط تولید درست در کف دست خود داشت.

رهبر به طور مداوم بقیه اعضای تیم را غافلگیر می کرد و ساکت می کرد، زیرا او داده های مربوطه را در زمان نیاز، بدون توجه به جایی که بود، آماده می کرد. اگر BI تلفن همراه شما نمی تواند این کار را انجام دهد، پس نمی تواند آنچه شما نیاز دارید را انجام دهد.

3. اتصال تمام قطعات

بسیاری از سیستم های فروش، برنامه های ردیابی تولید و سایر ابزارها کاربردهای خاص خود را دارند. و بسیاری از آنها عالی هستند. اما وقتی داده‌های شما فقط در برنامه‌های غیرمرتبط و نامرتبط موجود است، جنبه حیاتی نگاه کردن به همه این موارد را از دست می‌دهید.

Vivienne Bohme، مدیر عامل Bohme Boutique، مجبور بود هر روز چندین ساعت را صرف حفظ معیارهای حیاتی کند. مدیران فروشگاه او از اطلاعات قطع شده بودند، بنابراین مدیر عامل باید درآمد روزانه را بررسی می کرد و ناهنجاری هایی را که در فروشگاه ها رخ می داد، تشخیص می داد.

سپس تصمیم گرفت تمام داده های خود را در مکانی مرکزی قرار دهد که در آن او و همه مدیران فروشگاهش بتوانند در هر زمان و هر مکان به داده ها دسترسی داشته باشند.

خانم بومه گفت: “به یکباره مدیران فروشگاه من شروع به رفتاری شبیه به مدیران اجرایی کوچک کردند.” بهره وری بلافاصله بالا رفت. آنها شماره تلفن های خود را چک می کردند، تماس می گرفتند و در تماس بودند. این تمام کاری بود که من انجام می‌دادم.»

تا پایان سال 2013، Bohme Boutique نزدیک به 20 فروشگاه خواهد داشت و مدیر عامل این رشد را مستقیماً به توانایی در ارتباط ماندن با معیارهای مهم نسبت می دهد.

داده ها وقتی با هم کار می کنند بهترین کار را دارند. همه ما زمانی کارآمدتر هستیم که همه چیز را در یک مکان و در زمان واقعی داشته باشیم – رسانه های اجتماعی، POS، تولید، تحقق، و هر چیز دیگری. خرده فروشان زمانی برای تلف کردن ندارند.

موبایل BI یک بخش کاملاً ضروری در خرده فروشی بین کانالی است.

با تمام اعدادی که از تجزیه و تحلیل وب و خریدهای آنلاین می آیند، باید بتوانید در هر زمان و هر مکان به آمار خود متصل شوید.

هنگامی که به دنبال راه حل BI موبایل خود هستید، این سه نکته را در نظر داشته باشید تا بیشترین بهره را از سرمایه گذاری BI موبایل خود ببرید.




دیدگاهتان را بنویسید