8 روشی که Domo ارزش بیشتری به برند شما می‌دهد


بارها و بارها، داستان مشابهی را از مشتریان خود می شنویم: Domo باعث می شود کارشان به خوبی انجام شود و در نتیجه زندگی آنها متعادل تر می شود. نه اینکه Domo تمام کارهای سخت را برای اداره یک کسب و کار از بین ببرد، اما به مردم کمک می کند تا با داده هایی که از قبل دارند کارهای بیشتری انجام دهند.

این بازخورد مستقیم مشتری است که به پیام آخرین کمپین ما منجر شد: “در نهایت. زندگی بهتر.» مشتریان ما در Domo نه تنها برای کارهایی که انجام می دهد، بلکه برای کارهایی که به آنها اجازه انجام می دهد نیز سرمایه گذاری می کنند.

  • جف کرل، مدیرعامل Stance، اکنون می‌تواند روی مهم‌ترین چیز تمرکز کند، یعنی گذراندن وقت بیشتر با پسرش.
  • ملیسا دیویس از Ogio اکنون می داند که تیم او داده های مورد نیاز خود را دارد، بنابراین او می تواند در نهایت یک روز مرخصی بگیرد.
  • Tabitha Munross از Goodwill 20 ساعت شمارش دستی وقت گیر در هفته صرفه جویی می کند تا بتواند روی تصویر بزرگ تمرکز کند.
  • بائو نگوین Sage اکنون تمام داده های مورد نیاز خود را در اختیار دارد، بنابراین می تواند زمان بیشتری را صرف دوچرخه سواری در ساحل کند.

Domo چگونه این کارها را برای مشتریان خود انجام می دهد؟ در اینجا 8 روش Domo برای متحول کردن تجارت خود آورده شده است.

  1. فرآیندهای دستی خودکار هستند.

چالش: کسب و کارها بیش از هر زمان دیگری تقاضا دارند. اما گزارش دهی بیش از حد دستی است و – بیایید صادق باشیم – نمودار اکسل شما برای هیچکس خارج از بخش شما منطقی نیست.

زندگی بهتر: Domo بهترین شیوه های از پیش ساخته شده را ارائه می دهد که به مهم ترین سوالات برای کسب و کار شما پاسخ می دهد، بنابراین می توانید اطلاعات خود را با چند کلیک تجسم کنید.

Gabie_Sage

  1. جلسات کمتری مورد نیاز است.

چالش: جلسات بیش از حد از روز شما را می گیرد و بیشتر آن وقت صرف صحبت در مورد داده ها و گزارش های قدیمی می شود.

زندگی بهتر: DomoBuzz شما را قادر می‌سازد تا دقیقاً در جایی که داده‌های شما هستند، با تیم خود مکالمه داشته باشید، بنابراین می‌توانید سؤال بپرسید، پاسخ بگیرید، سهامداران کلیدی را درگیر کنید و سریع‌تر تصمیم‌گیری کنید. نتیجه؟ شما بازدهی بیشتری دارید و در عین حال بهتر هستید، برای شام به موقع به خانه می رسید.

Domo اولین اپلیکیشنی است که صبح وارد آن می شوم. من به آنچه مردم ما انجام می دهند، چه کسانی در پروژه هستند و ظرفیت موجود ما چقدر است نگاه می کنم. و سپس من آن ظرفیت موجود را با آنچه در خط لوله می آید مطابقت می دهم. Domo روش برنامه ریزی ما را تغییر داده است.

– پاتریک گورملی | مدیر عملیاتی Capco
  1. ارتباطات بهبود یافته است.

چالش: همکاری و ارتباط بین تیم ها عملاً وجود ندارد و در نتیجه تیم ها از دست می روند.

زندگی بهتر: Domo همکاری تجاری را آسان می کند. سوال بپرسید، پاسخ بگیرید و اقدام کنید – درست در جایی که داده های شما زندگی می کنند.

Domo - Stand - Jeff

  1. اطلاعات در دسترس تر است.

چالش: اگرچه ابزارهای تجزیه و تحلیل در دسترس هستند، تیم ها اطلاعات را به اشتراک نمی گذارند یا روی مجموعه مشترکی از KPI کار نمی کنند.

زندگی بهتر: Domo Profiles اطلاعاتی را که تیم‌ها برای درخواست‌های متفکرانه از یکدیگر و گفتن داستان‌های تجاری بهتر با داده‌ها نیاز دارند، فراهم می‌کند.

«قبل از Domo، ما پرس و جوهای دستی زیادی را انجام دادیم که نیاز به دانش پیشرفته از پایگاه های داده ما داشت. تیم فناوری اطلاعات زمان زیادی را صرف تعریف الزامات و سپس ساختن گزارش ها کرد. بزرگترین مشکل این بود که ما بین زمانی که مردم به اطلاعات نیاز داشتند و زمانی که می‌توانیم آن را ارائه کنیم، فاصله بسیار زیادی داشتیم.

ترنت میسکین CTO، لندیو
  1. تصمیمات بهتر، سریعتر گرفته می شود.

چالش: شما ماه ها را صرف جمع آوری مجموعه های داده ای می کنید که قبل از استفاده از آنها قدیمی هستند.

زندگی بهتر: Domo اطلاعات مورد نیاز شما را به‌جای تاخیر در زمان واقعی ارائه می‌کند. به محض اینکه بخواهید یک تصویر تجاری جامع از آنچه در سازمان شما اتفاق می افتد به دست می آورید.

قبل از Domo، مدیران هر سه ماه یک بار گزارشی دریافت می کردند که می گفت حدود 200 آگهی شغلی داریم. هیچ کس نمی دانست که آنها در کجا قرار دارند، در چه صنعتی هستند، حقوق آنها چقدر است – نه تنها ما همه اینها را در حال حاضر در Domo داریم، بلکه مدیران ما می توانند آن گزارش ها را در زمان واقعی دریافت کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر پیگیری کنند.

-Tabitha Munross | مدیر، BI و برنامه ریزی سازمانی، سرقفلی

  1. کار مشارکتی تر می شود.

چالش: داده های تیم خود را می بینید. تیم های دیگر؟ نه چندان بنابراین شما گزارش های هفتگی را از طریق ایمیل یا چک کردن با تماس های تلفنی و جلسات بی پایان درخواست می کنید.

زندگی بهتر: Domo همه افراد و داده‌های شما را در یک مکان گرد هم می‌آورد و به راحتی می‌توانید داده‌هایتان را در متن مشاهده کنید و در زمان واقعی پیرامون آن‌ها همکاری کنید.

دومو - بالاخره. یک زندگی بهتر - درست است

  1. مدیریت داده ها ساده شده است.

چالش: داده های شما در اینجا، آنجا و همه جا زندگی می کنند.

زندگی بهتر: Domo صدها رابط از پیش ساخته شده را توسعه داده است که به شما امکان می دهد داده های تجاری را از هر کجا دریافت کنید، بنابراین همیشه می توانید بهترین تصمیم ها را با بهترین داده های موجود بگیرید.

اجرای KPIها واقعاً آسان است. من چند بخش دیگر را در eBay نشان دادم و ما به معنای واقعی کلمه در کمتر از 10 ثانیه یک نقشه ساختیم. به همین سادگی است.»

کوین استایرز | مدیر فروش تاجر، eBay

  1. داستان های داده تجسم می شوند.

چالش: شما اطلاعات زیادی در مقابل خود دارید، اما بینش ها در ردیف ها و ستون ها به دام افتاده اند.

زندگی بهتر: Domo به شما این آزادی را می دهد که داده های خود را به گونه ای که می خواهید تجسم کنید، بنابراین می توانید داستان هایی را بگویید که کسب و کار شما را به جلو می برد.

ما می‌خواستیم مطمئن شویم که مردم به معیارهای مشابه نگاه می‌کنند، بنابراین برای کمک به این تلاش، یک صفحه نمایش 70 اینچی روی دیوار خود قرار دادیم تا گزارش‌های Domo را ارائه کنیم. تقریباً در تمام طول روز در صورت ما است، بنابراین اگر چیزی افتاد یا قرمز شد، می‌توانیم خیلی سریع عمل کنیم. Domo شرکت ما را نزدیک‌تر کرده است، زیرا همه ما همیشه و در زمان واقعی به داده‌های یکسانی نگاه می‌کنیم.

کیت مور | مدیر عامل، Coverhound

با Domo تسلط داشته باشید.

در یک پلتفرم ساده و کاربردی، به کل شرکت خود قدرت می دهید تا تصمیمات هوشمندانه تر و مبتنی بر داده اتخاذ کند. این یک زندگی بهتر برای شما و تصمیمی است که مسیر شرکت شما را تغییر خواهد داد.




دیدگاهتان را بنویسید