بیش از یک ماه از پیوستن من به Domo به عنوان مدیر ارشد موفقیت مشتریان می گذرد و باید بگویم: من عاشق کارم هستم.
هر روز می توانم با مشتریان صحبت کنم و در مورد اهداف تجاری آنها، آنچه آنها در تلاش برای رسیدن به آن هستند و چه چیزی مانع از موفقیت آنها می شود می شنوم. سپس باید به آنها کمک کنم تا به آنجا برسند.
و پسر آیا آنها به آنجا می رسند. من بیش از 25 سال است که در صنعت فناوری هستم و هرگز تحولی مانند آنچه در مشتریان Domo می بینم ندیده ام. توصیههای زیر تنها چند موردی هستند که به من چسبیده است:
- استفاده از Domo در زیرساخت La-Z-Boy مواد اطلاعاتی را در اختیار کل شرکت قرار داده است.
– اریکا یانوویچ، مدیر هوش تجاری و داده، La-Z-Boy - “آنچه را که با ابزار BI قبلی خود نتوانستیم به دست آوریم، توانستیم در عرض یک هفته با Domo به دست آوریم.”
– دومینیک بلوسیل، مدیر ارشد مالی، Traeger Grills
من در اوایل سال جاری، زمانی که برای اولین بار به پلتفرم و قابلیت های آن نگاه کردم، قدرت دگرگون کننده Domo را تجربه کردم. فکر اولیه من؟ “این مرز بعدی مزیت رقابتی برای همه صنایع است.”
چند ماه بعد، احساسات من تغییر نکرده است. دگرگونی واقعی زمانی اتفاق میافتد که افراد این اختیار را داشته باشند که روی دادهها اقدام کنند و آنها را در سراسر سازمان به کار گیرند. این دقیقا همان چیزی است که Domo اجازه می دهد. در عصری که زیرساختهای فناوری اطلاعات پیچیدهتر میشوند و تقاضا برای دادهها در سراسر کسبوکار همچنان افزایش مییابد، این مهمتر از همیشه است.
Domo به وضوح تفاوت ایجاد می کند. اما حرف من را قبول نکن نتایج را از آخرین گزارشهای Grid G2 Crowd که دیروز منتشر شد و بر اساس بازخورد واقعی و بیطرفانه کاربران بود، دریافت کنید.
افرادی که اخیراً از Domo استفاده نکردهاند ممکن است از این که بدانند ما در گزارش پلتفرمهای BI مقام اول و بالاترین امتیاز رضایت مشتری (94٪) را در گزارش پلتفرمهای BI سازمانی کسب کردهایم متعجب شوند.
این خبر هیچ کس را شوکه نخواهد کرد است آشنا با پیشنهادات فعلی Domo. آمارهای زیر که از گزارش ها نیز به دست می آیند نیز وجود ندارد:
- 95 درصد از کاربران به Domo 4 یا 5 ستاره داده اند
- 90 درصد از کاربران به Domo به دلیل سهولت انجام تجارت امتیاز بالایی می دهند
- 87 درصد از کاربران Domo را توصیه می کنند
این احتمال وجود دارد که شرکت شما در حال حاضر حداقل یک ابزار BI یا تجزیه و تحلیل داشته باشد. اما من همچنین شرط می بندم که مگر اینکه یکی از این ابزارها Domo باشد، شرکت شما هنوز نمی تواند داده ها و بینش ها را در اختیار همه کارمندان قرار دهد. به این دلیل که همانطور که گزارشهای Grid پاییز 2019 G2 Crowd نشان میدهد، هیچ چیز کاملاً شبیه Domo نیست.
اگر اخیراً Domo را تجربه نکردهاید، توصیه میکنم برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبتنام کنید یا از ما در مورد فرصتهای اثبات مفهوم ([email protected]) بپرسید تا بتوانید خودتان ببینید که آینده چگونه است.