چه کسی نمی خواهد رقابت را زیر نظر داشته باشد؟ در دنیایی پر از داده ها و اطلاعات رسانه های اجتماعی، داشتن داده ها و تنظیمات اتوماسیون مناسب، کلید هوش بازار خوب است. افراد در Dovetale سخت در حال ساخت ابزارهای هوشمند بازاریابی برای بازاریابی تأثیرگذار بوده اند. تیم Dovetale با الهام از ماهها صحبت و کار با مشتریان، ویژگیهایی را ایجاد کرد که به مدیران برند کمک میکند تا از رقبا و تأثیرگذارانی که در رسانههای اجتماعی با برندشان کار میکنند و درگیر هستند، نگاه کنند. برنامه مانیتور به بازاریابان داده محور اجازه می دهد تا نبض فعالیت های حیاتی را به روشی مقیاس پذیر حفظ کنند. بنچمارک Dovetale که به سازمانها کمک میکند رشد و کشش رسانههای اجتماعی خود را پیگیری کنند، در فروشگاه Appstore Domo نیز راهاندازی شد. علاوه بر نظارت بر حسابهای رسانههای اجتماعی رقیب و اینفلوئنسر، Comparative Analytics اطلاعات مفیدی مانند زمانی که رقبا با اینفلوئنسرها کار میکنند یا بازاریابی پولی را تحت فشار قرار میدهند، به اشتراک میگذارد. همچنین جنسیت، مکان و سن مخاطبان رقبا را ردیابی می کند. قدرت داده های رسانه های اجتماعی از طریق برنامه های کاربردی جدید مانند Monitor و Comparative Analytics استفاده می شود. برندها نه تنها میتوانند رسانههای اجتماعی خود را با دادههای مناسب رشد دهند – مانند تفکیک جنسیتی افرادی که با محتوا در تعامل هستند یا موقعیت مکانی آن کاربران – مارکها میتوانند از مانیتور و تجزیه و تحلیل مقایسهای برای پیگیری رقابت خود استفاده کنند. پیروان آنها کجا هستند؟ پیروان آنها درگیر چه چیزی هستند؟ و چگونه برندها می توانند اینفلوئنسرهای مناسب را با مخاطبان مناسب برای تبلیغات، رویدادها و موارد دیگر هدف قرار دهند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آخرین برنامههای Dovetale و همچنین صدها برنامه سفارشی دیگر برای کاربران Domo، فروشگاه App Domo را بررسی کنید.
داده ها و بینش های رسانه های اجتماعی بیشتری را ضبط کنید