اپلیکیشن هفته: گردهمایی اجتماعی


از آنجایی که تبلیغ‌کنندگان به گسترش سرمایه‌گذاری‌های خود در رسانه‌های اجتماعی ادامه می‌دهند، بازاریابان باید به عملکرد هر کانال بسیار توجه داشته باشند. به هر حال، اگر توییتر در فعالیت فیسبوک و اینستاگرام یک برند ضعیف عمل کند، بازاریاب مسئول حساب باید فورا بداند. به این ترتیب، آنها می توانند استراتژی توییتر خود را مجدداً پیکربندی کنند یا بودجه خود را به یکی از پلتفرم های اجتماعی مؤثرتر تخصیص دهند – قبل از اینکه زمان و پول خود را برای یک برنامه بازی که کار نمی کند هدر دهند.

برنامه اجتماعی Domo's Social Rollup بینش‌های بی‌درنگ را به بازاریابان می‌دهد تا بتوانند چنین تصمیماتی را با سرعت و دقت اتخاذ کنند. در یک داشبورد، بازاریابان می توانند سه کانال اجتماعی اصلی خود را ارزیابی کنند و فعالیت در کانال های فیس بوک، توییتر و اینستاگرام خود را با یکدیگر مقایسه کنند.

Social Rollup به بازاریابان یک نمای کلی از عملکرد فیس بوک، اینستاگرام و توییتر می دهد.

برنامه Social Rollup مجموعه ای از تجسم داده های تعاملی را به بازاریابان ارائه می دهد که عملکرد سه شبکه اجتماعی بزرگ آنها را در کنار یکدیگر نشان می دهد.

در یک نگاه، می‌توانید تعداد لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و تعامل‌هایی را که اخیراً دریافت کرده‌اید و اینکه این معیارها با یکدیگر در فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر مقایسه می‌شوند را ببینید. صفحه نمایش دسترسی برنامه نشان می دهد که کدام شبکه بیشترین مخاطب را ارائه می دهد و جذاب ترین نمودار پست ها بینش منحصر به فردی را در مورد نوع محتوایی که با مخاطبان شما طنین انداز می شود ارائه می دهد.

داشبورد شبکه های اجتماعی

علاوه بر این نمای کلی سطح بالا، Social Rollup به بازاریابان این امکان را می دهد که عمیقاً در هر پلت فرم جداگانه فرو روند. به عنوان مثال، کارت‌های داده فیس‌بوک می‌توانند به شما بگویند که چگونه مخاطبان و تعامل صفحه شما در طول زمان افزایش یافته است، با اطلاعات دقیق درباره سن و مکان طرفداران شما. در واقع، Social Rollup حتی می تواند بهترین زمان های روز را برای ارسال پست به شما بگوید.

تعامل را بهینه کنید و به کانال های اجتماعی خود دسترسی پیدا کنید.

با قرار دادن همه داده‌های اجتماعی خود در یک مکان، Social Rollup به شما امکان می‌دهد به طور یکپارچه اطلاعات بینش را از یک کانال در بقیه استراتژی‌های اجتماعی خود اعمال کنید. به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که بیشترین درگیر شدن پست های شما در توییتر است، می توانید سعی کنید محتوای مشابهی را برای فیس بوک ایجاد کنید تا موفقیت خود را تکرار کنید.

یکی دیگر از جنبه های مهم برنامه این است که به شما امکان می دهد عملکرد هر کانال را در زمینه بزرگتر فعالیت اجتماعی خود تجزیه و تحلیل و بهینه کنید. اگر متوجه شدید که حساب فیسبوک شما نسبت به کانال های دیگر شما مخاطبان جوان تری دارد، ممکن است ایده خوبی باشد که پست های فیس بوک خود را با در نظر گرفتن نوجوانان و بزرگسالان جوان ایجاد کنید. یا اگر متوجه شدید که اینستاگرام از سایر شبکه ها بهتر عمل می کند، می توانید این موفقیت را با تغییر بودجه تبلیغاتی خود به پلتفرم دو برابر کنید.

واقعاً نمی توان گفت وقتی داده های اجتماعی خود را در یک برنامه بصری ادغام می کنید، چه خواهید یافت. وقتی صحبت از رسانه های اجتماعی می شود، ارزیابی واقعی هر کانال به صورت جداگانه غیرممکن است.




دیدگاهتان را بنویسید