5 نکته از کنفرانس کاتالیست گارتنر


ماه گذشته، من به همراه چند مشاور دیگر راه حل های Domo برای کنفرانس سالانه Gartner Catalyst، یک رویداد چهار روزه برای متخصصان فنی که علاقه مند به یادگیری بیشتر در مورد روندها و موضوعات در خط مقدم فناوری اطلاعات هستند، به سن دیگو سفر کردم.

در حالی که از برخی از سخنرانی‌ها و جلسات بسیار لذت بردم و از آن‌ها بهره زیادی بردم، چیزی که بیش از همه از آن لذت بردم مدیریت غرفه Domo بود.

این به این دلیل است که غرفه جایی است که ما می‌توانیم با مشتریان و مشتریان بالقوه تعامل داشته باشیم و دریابیم که آنها در مورد محصول ما چه فکر می‌کنند و چگونه آن را با آنچه در خارج وجود دارد مقایسه می‌کنیم.

در طول سه روزی که در آنجا بودم، در گفتگوهای مختلفی شرکت کردم یا شنیدم که پنج نکته کلیدی من از کنفرانس را به اطلاع می رساند.

1 – برخی از شرکت ها هنوز تمایلی به قرار دادن داده های خود در فضای ابری ندارند

ما
من انجام دادم با افرادی صحبت کنید که می گویند مدیر ارشد فناوری اطلاعات به آنها گفته است که برای همه چیز «اول از ابر» استفاده کنید. اما دیگران خلاف این را استدلال کردند. وقتی آنها این کار را انجام دادند، ما این فرصت را داشتیم تا در مورد اینکه Domo چگونه طراحی شده است تا نیازهای امنیتی سازمانی، انطباق و حفظ حریم خصوصی مشتریان ما را برآورده کند، به ویژه در صنایع بسیار تحت نظارت مانند خدمات مالی، دولت، مراقبت های بهداشتی، دارویی، انرژی و فناوری صحبت کنیم.

نایل براون، مدیر ارشد امنیت اطلاعات Domo، در مورد اینکه چگونه حرکت خود را به سمت فضای ابری آسان کنید، وبلاگی ارائه کرده است که شامل پاسخ هایی به سؤالات متداول در مورد این فرآیند است. این یک مثال عالی برای هر کسی است که به دنبال رفتن به این مسیر محبوب است.

2 – دریافت داده برای مشتریان آسان و ارزان است و خارج از دومو

سایر راه حل های مدیریت داده ممکن است دریافت داده های شما را آسان کند، اما دریافت آن را دشوار و/یا گران می کند. بنابراین در حالی که ذخیره داده های شما در Domo به عنوان یک انبار داده بسیار کارآمد، بسیار مقیاس پذیر و مبتنی بر ابر قدرت زیادی دارد، ارزش افزوده قابل توجهی در دریافت آسان داده ها وجود دارد. خارج از دومو.

این بدون شک یکی از اصلی ترین ویژگی های متمایز Domo است. هر مشتری که می خواهد داده های خود را از Domo بارگیری کند، می تواند این کار را به چند روش انجام دهد. با استفاده از ده‌ها کانکتور بازنویسی خارج از جعبه، APIهای توسعه‌دهنده مستند، پلاگین‌های مایکروسافت آفیس، درایور ODBC، قابلیت‌های جاسازی ما، یا حتی با صادرات ساده داده‌ها، می‌توان به داده‌ها دسترسی پیدا کرد.

این واقعیت که می‌توانید به راحتی داده‌ها را از Domo استخراج کنید به این معنی است که می‌توانید آن‌ها را برای مقاصد دیگری فراتر از داشبورد، گزارش‌ها و تجسم‌سازی پاک کنید/تبدیل کنید/ ذخیره کنید. این به شدت قدرت Domo و نحوه استفاده از آن در محیط های متنوع مشتریان ما را افزایش می دهد. این نه تنها با معماری های موجود مطابقت دارد، بلکه ارزش زیادی به کاری که مشتریان ما در حال حاضر انجام می دهند می افزاید.

از منظر هزینه، Domo هزینه ورود یا به ویژه خروج را دریافت نمی کند. اگر می خواهید اطلاعات خود را از پلتفرم حذف کنید، می توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید. در Gartner Catalyst، جایی که معماران اطلاعاتی و متخصصان زیرساخت داده زیادی وجود دارند که عادت به کار با پلتفرم‌های داده‌ای دارند که هزینه‌های زیادی را به عنوان هزینه‌های خروجی دریافت می‌کنند، این موضوع واقعاً مورد توجه آنها قرار گرفت.

3 – علاقه زیادی به هوش مصنوعی، ML و علم داده وجود دارد

این از همان ابتدا مشهود بود. و در بیشتر موارد، کسانی که آن را انتخاب کردند از اینکه Domo دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی و ML است خوشحال شدند. اما برای کسانی که جزئیات می‌خواستند، به آنها گفتم که هوش مصنوعی زیادی در محصول تعبیه شده است و در قالب پیشنهادات و بینش‌هایی که به کاربر ارائه می‌شود، برجسته‌تر نشان داده می‌شود.

با کسانی که می‌خواستند در مورد علم داده صحبت کنند، مطمئن شدم که می‌دانند Domo می‌تواند با RStudio خود ادغام شود و Domo توانایی استفاده از بسته‌های R و Python را که قبلاً در Domo ساخته شده و برای کاربران در دسترس است، ارائه می‌دهد – و حتی می‌توان این بسته‌ها را نیز گنجاند. به عنوان فرآیندهای خودکار در ETL DataFlows.

4- مردم از فرآیندهای گزارش دهی خود ناامید هستند

به طور خاص، بسیاری از شرکت‌کنندگان از سمت فناوری اطلاعات از زمان و تلاش مورد نیاز برای انجام درخواست‌های تجاری ناامید شده‌اند. در مقابل، افراد از سمت کسب و کار به طور معمول موافقت کردند که آرزو دارند به داده‌هایی که در سازمانشان بود دسترسی بهتری داشته باشند – یا اینکه به دست آوردن آن فرآیند چندان دشواری نبود.

هر دو طرف بسیار علاقه مند بودند که ببینند چگونه می توانیم این فرآیند را خودکار کنیم. بیش از 1000 رابط و برنامه Domo می‌تواند داده‌های بی‌درنگ را از هر کجا ترکیب کند و گزارش‌دهی را در عرض چند دقیقه به‌طور خودکار انجام دهد و به IT اجازه دهد تا کسب‌وکارها را برای دسترسی ایمن و کاوش به داده‌ها توانمند کند. بدون نیاز به مقابله با استرس ناشی از ایجاد گزارش ها و رسیدگی به درخواست های تغییر، آنها می توانند در عوض روی ایده ها و پروژه هایی تمرکز کنند که واقعاً تجارت را به جلو می برد.

5 – راه حل های ذخیره سازی داده ها در اولویت هستند

بسیاری از افرادی که وقت گذاشتند تا ببینند این پلتفرم چگونه کار می کند بسیار کنجکاو شده بودند و سپس در مورد اینکه چگونه Domo می تواند در انبارهای داده یا دریاچه های موجود جا بیفتد یا اینکه Domo واقعا چگونه می تواند قرار بگیرد سؤالاتی پرسیدند. باشد
اینها

واضح است که شرکت‌های بیشتری به دنبال راه‌حلی هستند که بتواند در بالای معماری‌های مختلف بنشیند و در صورت نیاز از سرمایه‌گذاری‌های موجود استفاده کند و در عین حال جایگزین دیگران برای کاهش هزینه‌ها شود. این شرکت ها نیازی به نگاهی فراتر از Domo ندارند. Domo Data Warehouse می‌تواند به‌عنوان انبار داده اولیه یک شرکت عمل کند، یا می‌تواند با سایر انبارهای داده برای افزودن ارزش با استفاده از تمام قابلیت‌های مدیریت داده و تجزیه و تحلیل منحصربه‌فرد Domo، همزیستی داشته باشد.

نتیجه گیری

تیم ما با Gartner Catalyst مشغول بود که چیز خوبی بود. هنگامی که مکالمه با یک مشتری بالقوه شروع می شود، معمولاً به یک بحث طولانی تبدیل می شود که بر بسیاری از ویژگی های منحصر به فرد و قدرتمند Domo تأثیر می گذارد. به اکثر آنها نیازی نبود که گفته شود که Domo چیزی بیش از یک پلتفرم BI است. پس از دیدن سکو برای آنها واضح بود.

اما زمانی که آنها واقعاً شروع کردند به درک اینکه Domo چه کاری می تواند انجام دهد و در کجا می تواند جا شود، آن را به عنوان یک تغییر دهنده بازی دیدند و این را گفتند. چیزهایی مانند «ما نیاز دارند این” و “این بسیاری از مشکلات ما را حل می کند.” و من اغلب آن را در کاتالیست گارتنر دیدم.




دیدگاهتان را بنویسید