پادکست بازاریابی Ducttape با آنجلو پونزی
در این قسمت از پادکست بازاریابی نوار چسب، من مصاحبه (های) آنجلو پونزی. این هفته دوباره قسمتهای مورد علاقهتان را به شما میدهیم! آنجلو پونزی (Angelo Ponzi) یک استراتژیست بازاریابی و برندسازی است که با شرکت های کوچک تا متوسط بازار به عنوان CMO کسری آنها کار می کند. شرکت او، کاردستیبر سه رکن استراتژیک موفقیت تمرکز دارد: بینش، برند و طرح. این ستون ها برای توسعه برنامه های موثر و کارآمد برای ایجاد برندهای ماندگار و رشد پایدار کسب و کار هستند.
خوراکی های کلیدی:
بخش CMO علاوه بر اینکه یک راه حل تجاری انعطاف پذیر و مقرون به صرفه است، با توسعه استراتژی، اصلاح پیام ها و رسیدگی به چالش های بازاریابی به رشد بلندمدت کمک می کند. آنجلو بر اهمیت ایجاد تعادل بین سرمایه گذاری های تجاری جدید با خدمات مشتری هنگام کار با آژانس تاکید می کند. فعال ماندن در تلاش های شبکه و بازاریابی برای حضور در عرصه CMO کسری و استفاده از فرصت های بالقوه ضروری است.
سوالاتی که از آنجلو پونزی می پرسم:
- [01:12] اصطلاح OOP کسری را چگونه تعریف می کنید؟
- [02:02] آنها با چه نوع تجارت و چه چالش هایی روبرو هستند که فکر می کنید برای استخدام بازاریابی استراتژیک پاره وقت مناسب است؟
- [03:34] اگر شخصی یک مدیر مدیریت ارشد را استخدام کند، آیا احساس میکند در حال استخدام یک مربی گجت است یا اینها کاملاً عملکردهای جداگانهای دارند؟
- [04:57] آیا تا به حال جنگ های چمن وجود دارد، حتی اگر شما برای کمک به آنها در سازماندهی بهتر کمک کنید؟
- [06:25] علاوه بر مولفه هزینه، چه چیزهای دیگری را می توانید در مورد مدل CMO کسری به عنوان یک ایده تجاری خوب پیشنهاد دهید؟
- [09:52] آیا پذیرش بسیار بیشتری از مفهوم و اصطلاح، به ویژه برای صاحبان مشاغل متوسط پیدا می کنید؟
- [11:04] به عنوان یک CMO کسری چه درس های سختی آموخته اید؟
- [13:05] چگونه این مدل را مقیاس بندی می کنید؟
- [18:03] آیا اغلب روی یک چیز تمرکز می کنید؟
اگر از این قسمت لذت بردید، The Ultimate Guide to Scaling a Part CMO Business را ببینید.