انقلابی پیرامون دادهها و تجزیه و تحلیلها رخ میدهد، و این انقلاب توسط یک عنصر کلیدی BI مدرن برای همه – بخش “همه” هدایت میشود. “همه” البته به معنای همه است و در دنیای تجارت امروز، این شامل افراد می شود خارج سازمان شما نیز مانند مشتریان، شرکا و تامین کنندگان. شرکت هایی که قدرت داده و تجزیه و تحلیل را برای همه باز می کنند، سطوح جدیدی از همکاری و توسعه مدل های تجاری جدید را تجربه می کنند. برای باز کردن این قدرت، رهبران کسبوکار در حال اتخاذ و پیادهسازی راهحلهای پیشرفته تحلیلی تعبیهشده مانند Domo Everywhere هستند، که محیطی را فراهم میکند که در آن کسبوکارها میتوانند با خیال راحت و ایمن دادهها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند تا بتوانند با هم رشد کنند. اما حرف من را قبول نکن آن را از کارشناسانی بگیرید که در رویداد مجازی سه قسمتی اخیر ما با عنوان “انقلابی کردن تجزیه و تحلیل های جاسازی شده” شرکت کردند، که نه تنها بر قابلیت های جدید و منحصر به فرد Domo Everywhere تمرکز داشت، بلکه همچنین به جایی که داده های سطح کلان در مقیاس جهانی هدایت می شوند، توجه داشت. تجربه آنلاین 48 دقیقهای با راهاندازی رهبران محصول Domo آغاز شد که زمینه را برای یک بحث میزگرد و نمایش محصول فراهم کردند، و به اشتراک گذاشتن اینکه چرا درباره Domo Everywhere بسیار هیجانزده هستند، قویترین موارد استفاده آن – گزارشهای خارجی، تجزیه و تحلیل سلف سرویس خارجی و دادههای خارجی را خلاصه کردند. اکوسیستم ها – و ارائه نمونه های واقعی از نحوه تبدیل یک محصول نوآورانه به تأثیر تجاری. آدام لندفلد، معاون ارشد محصولات Domo، گفت: «آنچه که ما از مشتریانی که قبلاً از Domo Everywhere استفاده میکنند، میبینیم این است که کسبوکارهایی که در حال ایجاد یک اکوسیستم دادهای هستند و مشتریان، تأمینکنندگان و شرکای خود را در آغوش میگیرند، ارزش فوقالعادهای پیدا میکنند. از دروازه.» شواهد بیشتر در بخش بعدی این رویداد به دست آمد: یک میزگرد به رهبری چادانا گوپال، مدیر تحقیقات IDC، که آینده هوش را پوشش می دهد. در طول گفتگوی او با رهبران Swire Coca-Cola، Virtuagym و EdCast، مخاطبان یاد گرفتند که چگونه هر سازمان از Domo Everywhere برای تعامل با مشتریان خود استفاده می کند، روند پیاده سازی چگونه به نظر می رسد، و چگونه از فرصت های خارجی کسب درآمد می کنند. آنها همچنین در مورد مزایای شخصی سازی و مدیریت داده ها صحبت کردند، که معاون ارشد استراتژی و برنامه ریزی Swire Coca-Cola، Genevieve LeBlanc، آن را “برای کمک به همه برنده شدن حیاتی” توصیف کرد. 10 دقیقه آخر «Revolutionizing Embedded Analytics» متعلق به دن هندریکسن بود. متخصص Domo's Domo Everywhere با نشان دادن سه قابلیت اصلی محصول – مشاهده، ویرایش و اتصال – با نشان دادن اینکه چگونه یک تولیدکننده دوچرخه نمونه به نام Stravello از Domo Everywhere استفاده میکند تا در زمان واقعی به کل شبکه نمایندگیهای خود در تولید و زنجیره تامین شرکت دسترسی پیدا کند. نسخه ی نمایشی به خوبی نشان می دهد که چگونه Domo Everywhere داده های شما را دقیقاً در جایی که کار انجام می شود قرار می دهد – به شما امکان می دهد در چند ثانیه از یک سوال به پاسخ به اطلاعات بینش بروید – و خودکارسازی و نظارت بر سلامت واقعی زمان کسب و کار خود را برای مدیران آسان می کند. دن همچنین نشان داد که چگونه میتوان یک اکوسیستم دادههای خارجی با کنترل خوب و بسیار ایمن را بهسرعت ایجاد کرد – بهگونهای که اعتماد را در همه جا تقویت کند و به سرعت کار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Domo Everywhere یا دانلود خلاصه اخیر IDC در مورد مزایای تجزیه و تحلیل پیشرفته جاسازی شده، اینجا را کلیک کنید. برای تماشای Revolutionizing Embedded Analytics، به اینجا بروید.