از برنامههای وفاداری مبتنی بر تلفن همراه گرفته تا بیومتریک و چراغها، رژه به ظاهر بیپایانی از فناوریهای جدید تجارت الکترونیک وجود دارد. اگرچه این رژهای است که خردهفروشان قطعاً میخواهند آن را تماشا کنند (تصویربرداری، احتمالاً برای یک صندلی در ردیف جلو کمپ میکنیم)، جدا کردن فناوری مورد نیاز از فناوری که فکر میکنید باید داشته باشید، میتواند سخت باشد دیگری انجام می دهد. ترس از دست دادن – با نام مستعار FOMO – واقعی است. و برای بازاریابان تجارت الکترونیک، FOMO احتمالاً در اجلاس دیجیتالی Shop.org هفته آینده در دالاس به اوج خود خواهد رسید. خوشبختانه ما ابزارهایی برای کمک به شما داریم. ابتدا راهنمای جدید ما را دانلود کنید، مبارزه با تجارت الکترونیک FOMO: چگونه از فناوریای که دارید بیشترین استفاده را ببرید و در مورد سرمایهگذاری بعدی هوشمندانه عمل کنید. این راهنما بیان میکند که چگونه میتوانید در انفجار فناوری تجارت الکترونیک پیمایش کنید و رویکردی متفکرانه برای فناوری ایجاد کنید که بالاتر از نزاع باشد – و FOMO شما را تحت کنترل نگه میدارد. سپس، اگر در کنفرانس هستید، به غرفه Domo #9023 بروید. میتوانید درباره اینکه چگونه نرمافزار بهینهسازی کسبوکار ما همه دادههای شما را گرد هم میآورد، اطلاعاتی را که ممکن است از دست دادهاید به شما نشان دهد و در نهایت اطلاعاتی را در زمانی که بیشتر به آنها نیاز دارید ارائه میکند، بیاموزید. با Domo، میتوانید به سرعت پاسخهایی را که برای ارائه تجربیاتی که مشتریانتان دوست دارند، نیاز دارید، بیابید. راهنما را دریافت کنید