چگونه تجزیه و تحلیل پیشرفته روابط تجاری را تقویت می کند


اکثر شرکت ها استراتژی های هوش تجاری برای ارائه سریع اطلاعات دارند. با این حال، رویکردهای سنتی اغلب تنها بر روی کاربران داخلی تمرکز دارند.

با بردن داده ها به سطح بعدی ارزش قابل توجهی وجود دارد: گسترش بینش تجاری به شرکای خارجی و مشتریان. این ممکن است خلاف واقع به نظر برسد. با این حال، گسترش داده های مرتبط برای استفاده در خارج از سازمان شما، هم به کسب و کار و هم به شرکای شما قدرت می دهد.

به عنوان مثال، زمانی که از تجزیه و تحلیل پیشرفته استفاده می شود، بهبود عملکرد در زنجیره تامین خودروسازان را تصور کنید. تمام اجزای مرتبط در زنجیره – مانند اطلاعات مواد خام، زمان‌بندی تولید و حمل‌ونقل، و درخواست‌های مشتری – می‌توانند در حین عبور از یک فرآیند مشترک به هم مرتبط شوند. با ابزار مناسب و چند کلیک:

  • تولیدکنندگان می‌توانند تقاضای پیش‌بینی‌شده مشتریان را تا انواع مدل‌ها و مناطق جغرافیایی ببینند و به آنها کمک کند خطوط تولید خاص را گسترش دهند.
  • توزیع کنندگان و متخصصان لجستیک می توانند منابع را بهتر تخصیص دهند و تحویل را بر اساس چرخه تولید تولیدکنندگان تسریع کنند. و
  • سازمان‌های تجاری مانند نمایندگی‌های خودرو می‌توانند با به دست آوردن سریع بینش در مورد همه موارد فوق، رضایت مشتری را افزایش دهند.

و هنگامی که همه آن طرفین آن داده ها را به اشتراک می گذارند – به طور یکپارچه، بصری و با چند کلیک – کل زنجیره شتاب می گیرد.

گسترش بینش در خارج از سازمان شما فراتر از آنچه قبلاً در داخل با راه حل‌های هوش تجاری (BI) انجام می‌دهید فراتر می‌رود و فرصت‌های جدیدی را برای ارزش باز می‌کند.

همه را وادار کنید سریعتر رتبه بندی کنند

ابزارهای مدرن BI پیچیدگی را کاهش می دهند و سرعت، مقیاس پذیری، انعطاف پذیری و کنترل را بهبود می بخشند.

برای تجزیه و تحلیل داده های خارجی، پلت فرم تجزیه و تحلیل مناسب با یکپارچه سازی همه منابع داده، اطمینان از تمیز و دقیق بودن داده ها و مدیریت امنیت و دسترسی به داده ها شروع می شود. این امر ایجاد داشبوردهای داده سفارشی را آسان می کند که می توان آنها را به طرف های خارجی گسترش داد.

در همین حال، IT مدیریت و کنترل را با فیلتر کردن داده های مقیاس پذیر و تنظیمات مجوز حفظ می کند. راه حلی مانند Domo Publish که مبتنی بر ابر است، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا همه این کارها و خیلی سریع‌تر را انجام دهند:

  • تجزیه و تحلیل را به مشتریان و شرکا گسترش دهید. داده ها و محتوای تجزیه و تحلیل را در حساب های کاملاً مجزا با یک مشتری منتشر کنید. دسترسی فیلتر شده به داده ها در زمان واقعی اتفاق می افتد. تغییرات یا به‌روزرسانی‌ها در تجسم‌ها می‌توانند به راحتی خودکار شوند.
  • ارائه یک تجربه داده تجارب داده‌های شخصی‌سازی شده را ارائه دهید که به کاربران امکان ایجاد، ویرایش و اصلاح گزارش‌ها را با تغییر ابعاد، ایجاد محاسبات و سفارشی‌سازی فیلترها می‌دهد. قابلیت کشیدن و رها کردن به کاربران اجازه می دهد تا داشبورد خود را مرتب کرده و اندازه آن را تغییر دهند. و آنها می توانند هشدارهایی را برای نظارت بر معیارهای مهم و KPI ایجاد کنند.
  • اجازه آپلود داده کاربران، شرکا و مشتریان را قادر می سازد تا مجموعه داده های خود را برای ایجاد تجزیه و تحلیل سفارشی برای بینش عمیق تر آپلود کنند.
  • مدیریت را متمرکز کنید. تمام وظایف، محتوا و فیلترهای داده را در یک ابزار مدیریت مرکزی مدیریت کنید.

به عنوان مثال، شرکت نرم‌افزار مراقبت‌های بهداشتی Xevant با Domo Publish سرعت و کارایی را برای سازمان خود و همچنین مشتریان خود به دست آورد.

براندون نیومن، مدیر عامل Xevant، گفت: «انتشار مدل‌های خدمات حساب ما را متحول می‌کند. استفاده از Domo به عنوان روش اصلی ارائه راه حل خود به مشتریان، زمان مورد نیاز برای نظارت بر داده های ادعاهای مدیران مزایای داروخانه در شرکت های Fortune 50 را کاهش داده است.

خط پایین

گسترش بینش داده های مرتبط به صورت خارجی می تواند هم به کسب و کار شما و هم به شرکا و مشتریان شما قدرت دهد. انسجام و چسبندگی را برای ارزش طولانی مدت ایجاد می کند که به نفع همه است.

برای اینکه ببینید چگونه Domo Publish می‌تواند به شما در ادغام یکپارچه داده‌ها برای تقویت شراکت‌های تجاری و حفظ مشتریان کمک کند، اینجا را کلیک کنید.

توجه: این پست توسط نماینده International Data Group, Inc نوشته شده است. (IDG) و در اصل در CIO.com به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی تحت حمایت Domo ظاهر شد.




دیدگاهتان را بنویسید