فراوانی و در دسترس بودن گزارش ها: آنچه آنها در مقابل آنچه می خواهند دریافت می کنند مدیران در همه جا می گویند که بیشتر از دریافت گزارش ها می خواهند (از هر 5 نفر 1 نفر فقط یک بار در ماه یک نمای به روز از خط لوله فروش خود دریافت می کند). با این حال، 70٪ از پاسخ دهندگان نشان می دهند که هنوز به مهم ترین اطلاعات دسترسی ندارند. شکاف دسترسی به داده در زمان واقعی تحقیقات گروه آبردین نشان می دهد که طرفداران BI در زمان واقعی بیش از دو برابر بیشتر احتمال دارد که عملکرد سازمانی را با استراتژی شرکت مقایسه کنند. تحقیقات ما تأیید میکند که رهبران کسبوکار بیشتر از آنچه که در حال حاضر دارند، در تلاش برای گزارشدهی در زمان واقعی هستند و بینش در مورد خط لوله فروش و رضایت مشتری در بالای لیست اولویتهای آنها قرار دارد. با این حال، بیش از 1/4 از آنها ترجیح میدهند که به هر یک از گزارشهای تجاری کلیدی که ما در مورد آن سؤال کردیم، دسترسی همزمان داشته باشند. نمودار زیر را از گزارش نظرسنجی از آنچه رهبران کسب و کار درباره Big Data از آن متنفرند BusinessIntelligence.com در نظر بگیرید (برای دسترسی به گزارش کامل، اینجا را کلیک کنید):