ماهیت بازاریابی داده محور





/ ماهیت بازاریابی داده محور
















کلیک به نقد باید هدف هر بازاریاب باشد که می خواهد تأثیر خود را ترسیم کند. اما وقتی دائماً با داده‌های رسانه‌های اجتماعی، ایمیل، CRM و صدها سیستم و برنامه دیگر بمباران می‌شوید، دانستن اینکه چه چیزی را باید ردیابی کنید دشوار است.

معیارهای تولید سرنخ شما ممکن است بالا باشد، اما این بدان معنا نیست که شما سرنخ های فروش مناسبی ایجاد می کنید. “لایک” خوب است، اما اگر نتوانید آنها را به درآمد واقعی مرتبط کنید، معنی زیادی ندارند. و معیارهای ایمیلی که جمع‌آوری می‌کنید اهمیتی نخواهد داشت اگر نتوانید به‌طور هم‌زمان بر اساس آن‌ها عمل کنید.

برای اجرای دقیق و بهینه سازی قیف در هر تلاشی، 4 کاری وجود دارد که هر بازاریاب باید بتواند انجام دهد:

  1. حلقه را ببندید.
  2. جایی که اهمیت دارد سرمایه گذاری کنید.
  3. ROI را نشان دهید.
  4. نظارت بر عملکرد کمپین در زمان واقعی

آخرین راهنمای بازاریابی ما را بررسی کنید تا دریابید که چگونه همه این کارها را انجام دهید و چگونه Domo می تواند کمک کند.

دفترچه راهنما را بخوانید













دیدگاهتان را بنویسید