چگونه یک متخصص منابع انسانی از Domo برای جلوگیری از همه گیری استفاده می کند


ری بال می داند که کار کردن در خانه چقدر سخت است. مانند بسیاری دیگر در طول همه‌گیری کووید-19، معاون منابع انسانی Domo گاهی اوقات برای کنار آمدن با فقدان «جایی برای رفتن صبح و شب به آنجا» مقابله می‌کند.

او گفت: «دیدن دیوارهای یکسان خانه هر روز ممکن است دشوار باشد. من هنوز احساس می کنم درگیر و مرتبط با تجارت و گروه هایم هستم، اما این یکسان نیست. زمانی که از آن نوع ساختار و انرژی تغذیه می‌کنید، سخت است که با همه چیز همان سطح ارتباط را احساس کنید.”

در حالی که ری هیچ چیز دیگری را دوست ندارد جز اینکه همه چیز به حالت عادی بازگردد، تجربه کاری که با کار از خانه همراه است برای او مفید بوده است. او به لطف اپلیکیشن Safe Worker Domo می‌داند که کارمندان Domo هر روز درخواست داده‌اند تا به دفتر مراجعه کنند، بدون توجه به دلیل. و او از این اطلاعات استفاده می کند تا مطمئن شود که آن همکاران احساس حمایت می کنند.

ری گفت: «رفاه کارکنان همیشه مهم است، اما به ویژه در چنین زمانی. “بنابراین برای من واقعاً عالی است که بتوانم بدانم احتمالاً باید با چه کسی تماس بگیرم یا تماس بگیرم. با انجام این کار، همچنین به من کمک می کند تا ابزارهای مناسبی را برای مردم برای مقابله با این بحران به بهترین شکل ممکن در اختیارم قرار دهم.”

در اختیار داشتن این داده‌های بی‌درنگ به ری و تیمش نیز این امکان را می‌دهد تا درک کنند که کارمندان Domo با این همه‌گیری در کجا هستند، از احساس آنها در مورد آن گرفته تا اینکه چگونه این احساس با روند ویروس در مکان‌هایی که Domo حضور فیزیکی دارد، مطابقت دارد. از جمله یوتا، ژاپن، استرالیا و بریتانیا

ری گفت: «همه اینها بر نحوه برنامه ریزی و نحوه ارتباط ما تأثیر می گذارد. “خیلی خبر میده.”

با پلتفرم Domo، Ray همچنین می تواند به راحتی گزارش های به روز و قابل دسترسی بصری را برای تیم اجرایی جمع آوری کند. شناسایی افرادی که ممکن است برای تکمیل یک تکلیف آموزش شهروندی شرکتی به یک تلنگر مودبانه نیاز داشته باشند. و در رأس ابتکارات شرکتی با اولویت بالا مانند ParityPledge، بر اساس تنوع و شمول قرار بگیرید.

ری گفت: “ما همیشه واجد شرایط ترین کاندیداها را استخدام خواهیم کرد، اما بخش کلیدی این تلاش شامل اطمینان از مصاحبه با حداقل یک زن و یک اقلیت قومی برای هر شغل خالی است که هدف این تعهد است.”

“داشتن و حفظ فرهنگ غنی از چشم انداز مزایای بسیار زیادی دارد، بنابراین داشتن دید واضح به افرادی که برای مشاغل ما درخواست می دهند، اطلاعات مربوط به تنوع آنها، و اینکه چه موقعیت هایی ممکن است برخی از جمعیت شناختی را جذب کند، نقش مهمی در چگونگی دستیابی به این هدف دارد. . “

پلتفرم Domo همچنین به Ray اجازه می دهد تا دید بسیار گسترده تری از آنچه در سراسر سازمان اتفاق می افتد، از بالا به پایین داشته باشد.

او گفت: «از آنجایی که در بالای همه چیز قرار می‌گیرد و می‌تواند اطلاعات را از هرجایی جمع‌آوری کند، شما هرگز نمی‌توانید حدس بزنید که همه چیز در کجاست، مثلاً CRM فروش یا گروه خدمات مشتری شما، یا اینکه تیم‌ها یا بخش‌های دیگر چگونه با آن‌ها برخورد می‌کنند. یا پروژه های خاص را دنبال کنید.

ری و هم تیمی هایش حتی از Domo برای ارسال درخواست های داخلی به طور موثرتر و کارآمدتر استفاده می کنند. او گفت: “چه تاییدیه برای تغییرات غرامت، استخدام افراد یا جوایز جایزه، ما می‌توانیم به سرعت وارد راه شویم، زیرا همیشه می‌توانید ببینید که یک درخواست چقدر طول می‌کشد و با چه کسی می‌نشیند.” “این مانند یک رویای HR است که به حقیقت پیوسته است.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه Domo به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از داده‌های خود ارزش بیشتری کسب کنند و با سطح بهینه هوش تجاری کار کنند، اینجا را کلیک کنید.




دیدگاهتان را بنویسید