4 ویژگی مشترک کسب و کارهایی که فراتر از BI حرکت کرده اند


در چشم انداز تجاری بسیار رقابتی امروزی، کسب و کارها برای موفقیت باید با سطح جدیدی از هوش فعالیت کنند.

شرکت «هوشمند» امروزی شرکتی است که می‌تواند داده‌های داخلی و خارجی را بگیرد، آن‌ها را ترکیب کند و سپس آن بینش‌ها را به همه افراد سازمان ارائه دهد تا بتوانند اقدام آگاهانه انجام دهند.

اما همه مشاغل نمی توانند همه این کادرها را علامت بزنند. و بسیاری از آن به این واقعیت مربوط می شود که آنها نمی دانند از کجا شروع کنند.

یک مکان خوب برای شروع، نگاهی به سازمان هایی است که فراتر از BI به تجزیه و تحلیل مبتنی بر عمل رفته اند. این به این دلیل است که مشترکات کلیدی وجود دارد.

به عنوان مثال، همه آنها به مردم این توانایی را در کسب و کار داده اند پاسخ سوالات خود را پیدا کنند. چنین سازمان‌هایی معمولاً معیارهای کلیدی متمرکزی دارند که هرکسی می‌تواند از طریق ابزار یا پلتفرمی که یک رابط کاربری به خوبی طراحی شده ارائه می‌کند و کار با آن آسان است، به آنها دسترسی داشته باشد.

به گفته رهبران تجاری که با آنها صحبت کردیم، شرکت هایی که قوی ترین پایه ها را برای سلف سرویس BI دارند، معمولاً دو کار را انجام می دهند: درک آنچه که بیشتر می خواهند به آن برسند (یعنی تعیین اهداف روشن). و کاربر نهایی را در هر مرحله از فرآیند تبدیل درگیر می کند.

دومین ویژگی مشترک، توانایی است سازگاری با تغییر. در بسیاری از مواقع این بدان معناست که به جای فعال بودن، تمایل به واکنش نشان دادن و همچنین رسیدگی به اشتباهات را داشته باشید. کارشناسان می گویند بدون این ذهنیت، حرکت رو به جلو با سرعت لازم ممکن است دشوار باشد.

سومین وجه مشترک در بین مشاغلی که سوزن تجزیه و تحلیل را به نفع خود حرکت می دهند، تعهد آنها به آن است ارتقای مهارت افراد و ایجاد پذیرش.

این را می توان با شناخت و درک مشکلاتی که افراد ممکن است هنگام مشاهده داده ها با آن مواجه شوند، و با سازماندهی جلسات آموزشی ماهانه یا فصلی که به این مشکلات بالقوه رسیدگی می کند، به دست آورد.

سایر اقدامات محبوبی که شرکت‌های «هوشمند» برای افزایش مهارت‌ها و پذیرش انجام می‌دهند عبارتند از: شناسایی «قهرمانان داده» یا «مبلغان داده» در سازمان. رویدادهای منظم “ناهار و یادگیری”؛ ارائه مشوق ها؛ و به‌روزرسانی‌ها یا بهبودها در ابزارهایی که افراد برای یافتن پاسخ‌های خود استفاده می‌کنند، ارتباط برقرار می‌کنند.

البته تکنولوژی نیز در این امر نقش دارد. به همین دلیل است که چهارمین وجه اشتراک در این میان وجود دارد تشویق مردم به کشف راه حل های موجود برای آنها.

پلتفرم‌هایی مانند Domo دارای ویژگی‌هایی هستند که فقط سرگرمی هستند، از جمله هشدارهای مبتنی بر KPI و خود برنامه تلفن همراه. و از آنجایی که محصول دارای تعداد زیادی کنترل مدیریت داده است – مانند مجوزهای نامحدود داده های شخصی سازی شده (PDP) – رهبران فناوری اطلاعات می توانند اطمینان حاصل کنند که کاربران فقط داده هایی را می بینند که به آنها مربوط است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه شرکت شما می تواند با حرکت فراتر از BI به تجزیه و تحلیل مبتنی بر اقدام، یک سوگیری اقدام ایجاد کند، اینجا را کلیک کنید.




دیدگاهتان را بنویسید