از اتومبیل گرفته تا آپارتمان و اطلاعات، تقریباً همه چیز را این روزها به اشتراک می گذاریم. مفهوم اشتراک گذاری دسترسی به کالاها و خدمات که به عنوان اقتصاد اشتراکی شناخته می شود، به یک نیروی مخرب عمده در تعداد فزاینده ای از صنایع در سراسر جهان تبدیل شده است. در چند سال گذشته، استارتآپهایی مانند Uber، Airbnb و Zipcar که تمایل ما به اشتراکگذاری را برآورده میکنند، بسیار محبوب و بسیار سودآور شدهاند. در مجموع، چنین شرکت هایی در سال 2014 15 میلیارد دلار درآمد ایجاد کردند، رقمی که پیش بینی می شود در دهه آینده به 335 میلیارد دلار افزایش یابد. برای عبرت گرفتن از موفقیت اقتصاد اشتراک گذاری، درک نحوه عملکرد آن مهم است. پاسخ به طور خلاصه: داده. در اینجا پنج درس از اقتصاد اشتراک گذاری آورده شده است که هر کسب و کاری می تواند از آنها تقلید کند: علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چه چیزی باعث می شود اقتصاد اشتراک گذاری کار کند؟ راهنمای کامل ما را از اینجا دانلود کنید تا نگاهی عمیق به اینکه چگونه داده ها به قلب اقتصاد اشتراک گذاری تبدیل شده اند (و چگونه آن را به قلب تجارت خود تبدیل کنید) را از اینجا دانلود کنید. دفترچه راهنما را بخوانید
اقتصاد اشتراک گذاری همه جا وجود دارد