هنگامی که گروه DICE – مجموعه ای از تیم های نوآور سیستم سلامت در دانشگاه توماس جفرسون – وظیفه یافتن راهی برای کاهش زمان درخواست قرار ملاقات از سوی بیماران را به عهده گرفت، تصمیم گرفت با دادن گزینه ای برای پر کردن فرم کوتاه تر و پر کردن فرم کوتاه تر، شروع به کار کند. با راه اندازی یک ربات چت.
بلافاصله پس از آن، گروه به Domo مراجعه کرد تا به آنها کمک کند تعیین کنند کدام فرم (طولانی یا کوتاه) و کدام پلتفرم (چت بات یا پرسشنامه استاندارد آنلاین) بهترین عملکرد را دارد.
گروه DICE که با سطح جدیدی از هوش مسلح شده بود، توانست به خواسته هایی که بر روی آن گذاشته شده بود پاسخ دهد انجام شد– تجربه بیمار به طور چشمگیری بهبود یافته است.
اما اتفاق دیگری افتاد. یک اثر دومینو به وجود آمد. همکاری بین بخش ها افزایش یافت. فرآیندهای تصمیم گیری بهبود یافته است. و نحوه کار بسیاری از افراد در مراکز بهداشتی درمانی وابسته به TJU به سمت بهتر شدن تغییر کرد.
همانطور که تقریباً همه میدانند، این روزها هیچ کمبودی در پلتفرمهای مبتنی بر SaaS برای کسبوکارها وجود ندارد. اما با Domo می توانید به تغییر دهنده واقعی بازی برسید: اهرم BI در مقیاس ابری در زمان رکورد.
این پیامی است که بسیاری از مشتریان Domo – از جمله گروه DICE – در حال آماده شدن برای ارائه به روش های خود در Domopalooza 2020 هستند. برای آماده سازی آنهایی که در BI، امور مالی یا بازاریابی هستند، در اینجا نمونه کوچکی از سایر جلسات شکست وجود دارد که نباید از دست بدهید. .
هوش تجاری (BI)
گفتن داستان با داده های زمان واقعی
داگ کرامون از ESPN در مورد اینکه چگونه رهبر جهان در ورزش میتواند از اطلاعاتی که از بینندگان در طول یک رویداد ورزشی زنده جمعآوری میکند استفاده کند و سپس با کمک Domo، یک روایت متقاعدکننده پس از رویداد ایجاد کند که باعث تغییر و افزایش تجربه طرفداران شود.
راهنمای بدون BS برای سفر با هوش مصنوعی
Shawn Thompson و Bo Fairbank از Freddy's Frozen Custard & Steakburger به اشتراک میگذارند که Domo چگونه در پروژههای یادگیری ماشین و هوش مصنوعی که شروع به ایجاد سود در هر مقیاسی برای شرکت کردهاند، استفاده کرده است.
چقدر “بهداشت” خوب منجر به پیش بینی های قابل اعتماد می شود
ران هدلر نقشی را که دادهها و داشبوردهای باکیفیت Domo در کمک به مشتریان Red Door Interactive برای برنامهریزی بهتر برای تغییرات تقاضا داشتهاند، برجسته میکند تا بتوانند مشکلات یا فشارها را قبل از وقوع پیشبینی کنند.
امور مالی
کلیدهای شروع و رشد با Domo
جاشوا استن از دالتیل به این موضوع میپردازد که چگونه او، یک سرمایهدار خودخوانده، توانست Domo را برای بیش از 1100 کارمند در تولیدکننده برجسته کاشی و سرامیک در جهان عرضه کند – و چگونه هر کسی میتواند یک پلت فرم بینهایت مقیاسپذیر برای موفقیت بسازد.
حرکت از هرج و مرج به اتوماسیون با داده های مالی پیچیده
کریس زارسکی از گرانت تورنتون به شرکت کنندگان نشان می دهد که چگونه از «اکنون» (مدل های صفحه گسترده قدیمی) به «بعدی» (دومو) تبدیل شوند تا: ریسک شرکت را کاهش دهند و نادرستی ها را گزارش کنند. دریافت تجزیه و تحلیل روشنگرانه در زمان واقعی؛ و افزایش بهره وری.
Visual Analytics را در Master Data قرار دهید
جنی مورر نحوه استفاده Gant Travel از Domo را برای جمعآوری، فیلتر و تجزیه و تحلیل دادهها از چندین سیستم توضیح میدهد و در مورد اینکه چقدر برای هرکسی که در یک کسبوکار یا بخشی کار میکند مفید است که زمان در آن مهم است و باید به سرعت برای اهداف بازگشت سرمایه تصمیمگیری شود، صحبت میکند.
بازاریابی
تجربه داده تجربه جدید مشتری است
اریکا یانوویچ از La-Z-Boy توضیح میدهد که چگونه Domo به سازنده مبلمان اجازه داده است تا کارمندان خود را توانمند کند و نوعی ارتباط با مصرفکننده مدرن ایجاد کند که باعث میشود آنها برای خرید بیشتر بازگردند.
انجام تجزیه و تحلیل تبدیل پیشرفته
Ajay Satyanath از Madison Logic بحث میکند که چگونه شرکت بازاریابی مبتنی بر حساب، چندین منبع داده را برای انجام هدفگذاری و شخصیسازی محتوا گرد هم میآورد و معیارهای ROI واقعی را برای کمپینهای بازاریابی ارائه میکند.
مسیر پذیرش دیجیتال
استر والین شرکت کنندگان را از طریق رویکرد چهار جانبه لورآل برای توسعه یک فرهنگ سالم و مبتنی بر داده در مقیاس جهانی، با تاکید بر چالش هایی که با آن روبرو هستند (ارتباطات، ایجاد اعتماد و غیره) و مرحله نهایی: رهبری ابتکارات داده
برای مشاهده لیست کامل جلسات شکست برای Domopalooza 2020، کلیک کنید اینجا. برای ثبت نام در رویداد به اینجا.