اگرچه Domopalooza 2021 از نظر فنی فقط یک روز طول خواهد کشید، این رویداد مجازی رایگان فرصت کافی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا پس از جلسه نهایی در 24 مارس، محتوا را مصرف کنند.
علاوه بر همه میزگردها و کارگاه های آموزشی در دستور کار، تیم بازاریابی Domo 33 “ویدیو نورافکن” با قابلیت تماشای آسان ایجاد کرد که اکثر آنها مشتریانی را با استفاده از The Business Cloud برای باز کردن ارزش داده ها در سراسر تجارت و اکوسیستم خود و به دست آوردن امتیاز نشان می دهند. مزیت رقابتی بیشتر
این سازمانها در خط مقدم BI مدرن برای همه قرار دارند و رهبران آنها نمیترسند که چگونه مرزها را پیش میبرند و وضعیت موجود را به چالش میکشند، بهویژه در این دنیای جدید پس از کووید.
به عنوان مثال، مدیران عامل و مدیران منطقه یک سلامت، قدیمیترین بیمارستان تنسی، و موضوع این ویدیوی نورافکن را در نظر بگیرید که قدرت ارائه دادهها را در مراقبتهای بهداشتی برجسته میکند:
همانطور که ویدئو مشخص می کند، منطقه یک سلامت در تلاش خود برای تبدیل کل سازمان به یک سیستم بهداشتی پیشرو با چالش های زیادی روبرو است. اما آنها با مشارکت دادن همه در این فرآیند بر آنها غلبه کردند که منجر به یک تغییر چشمگیر در فرهنگ داده شد.
“یک چیز این است که بله من فکر می کنم دکتر کیتو لرد، مدیر پزشکی اورژانس در ریجنال وان هلث، گفت: “شما کار خوبی انجام می دهید، اما اندازه گیری آن چیز دیگری است.”
در این ویدئو، مدیر عامل منطقهای وان و اعضای تیم تحلیلی او به لرد ملحق میشوند تا تصویری از کارهایی که BI مدرن برای همه میتواند برای یک کسبوکار انجام دهد، بهویژه کسبوکار در یک صنعت پیچیده و پرفشار، ترسیم میکند.
آنها این کار را با بحث در مورد گامهایی که طی سه سال گذشته برای رسیدن به جایی که میخواستند برداشتهاند، و نقش Domo در سفر مهمی که شامل کشف و توسعه راهحلی است که به سازمانهای مراقبتهای بهداشتی دیگر کمک میکند، ایفا میکند.
برای اطمینان از دسترسی به هر یک از 32 ویدیوی باقیمانده که قرار است در 24 منتشر شود، اکنون برای Domopalooza 2021 ثبت نام کنید. برای مشاهده جزئیات جلسات مختلف برنامه ریزی شده، به دستور کار مراجعه کنید.