چهارشنبه 17 جولای 2024
سیلیکون اسلوپس، یوتا – امروز، Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که Freddy's Frozen Custard & Steakburgers، یک مفهوم رستوران سریع و معمولی که به خاطر استیک برگرهای سفارشی و خوراکیهای کاسترد یخ زده تازه شناخته شده است، از مجموعه دادههای Domo's Data Science Suite استفاده میکند تا اطلاعات بیشتری از رستوران به دست آورد. ، امتیازدهندگان را قادر می سازد تا قیمت گذاری و ترکیب منو را بهینه کنند.
Freddy's که در سال 2002 با یک رستوران در ویچیتا، کانزاس تأسیس شد و در سال 2004 امتیاز داد، با بیش از 500 مکان در 36 ایالت، به یکی از سریعترین امتیازهای در حال رشد در ایالات متحده تبدیل شده است. برندی که بهخاطر اجرای The Freddy's Way شناخته میشود، مهمانان مهماننوازی واقعی و غذاهایی را که تازه با مواد اولیه درجه یک تهیه میشود، تجربه میکنند.
هنگامی که رستوران های زنجیره ای برای اولین بار سفر علم داده خود را آغاز کردند، نه تنها با کمبود فناوری، بلکه با کمبود چشم انداز نیز دست و پنجه نرم کردند. مسیر ادغام یادگیری ماشینی (ML) و هوش مصنوعی (AI) در کسبوکار بهخوبی اندیشیده نشده بود، بنابراین اولین آزمایشی با پلتفرم دیگر با موفقیت ارزش یا بازگشت سرمایه ایجاد نکرد.
پس از ارزیابی تجربه خود با مشارکت خلبان، رستوران زنجیره ای متوجه شد که برای فروش ابتکار عمل به تیم رهبری به شریک و رویکرد متفاوتی نیاز دارد. به عنوان یک مشتری قدیمی Domo، فردی به Domo نزدیک شد تا رستوران بعدی را به علم داده وارد کند. فردی شروع به کار با مشاوران مجرب علم داده Domo کرد و به دنبال درک بهتر دادههای کیفی رستوران شد تا مصرف آن آسانتر شود.
قبل از انتخاب Domo برای نیازهای علم داده، ما بیش از حد بر روی دستیابی به یک هدف متمرکز بودیم تا کیفیت سفر. هنگامی که یک قدم به عقب برداشتیم، متوجه شدیم که راه حل درست در مقابل ما قرار دارد: Domo ارزش زیادی برای Freddy به ارمغان آورد، و C-suite ما به Domo در مورد داده ها و تجارت ما اعتماد کرد، بنابراین Domo Data Science Suite یک انتخاب آسان بود.” شان تامپسون، معاون فناوری اطلاعات در Freddy's. «برداشت اصلی ما از این تجربه، مشارکت ارزشمند و پایدار ما با Domo است. وقتی چنین تصمیمهای تجاری میگیریم، باید مطمئن شویم که با کسی کار میکنیم که نه تنها مهارتهای علم داده را دارد، بلکه مایل است با ما سفر کند و اهمیت آموزش و اشتراکگذاری را درک کند.»
با Domo، فردی به سرعت به چندین پیروزی فوری دست یافت و یک برنامه وفاداری مهمان جدید را راه اندازی و بهینه سازی کرد تا به طور موثر به مهمانان با ارزش خود انگیزه دهد. علاوه بر این، رستوران های زنجیره ای توانایی ارزیابی دقیق مکان ها را برای اجرای طرح های تست A/B مانند بهینه سازی قیمت و مدل سازی ترکیب منو به دست آورد.
گفت: «فردی وقتی برای اولین بار در سال 2015 مشتری شد، ارزش Domo را دید، اما زمانی که برای نیازهای بیشتر علم داده به ما مراجعه کردند، ما هیجانزده شدیم که از تیم با استعداد حمایت کنیم و اعتماد به نفس لازم را برای ارائه بینشهای علم داده به آنها بدهیم.» مارک موگان، تحلیلگر اصلی و معاون ارشد موفقیت مشتری در Domo. با توجه به تعداد مهمانانی که Freddy به صورت روزانه به آنها خدمات می دهد، مهم است که آنها آموزش ها و راه حل های مورد نیاز برای درک و استفاده از داده ها در مکان هر فردی را داشته باشند، و ما مفتخریم که آنها از Domo به عنوان بخش مهمی از این کار استفاده می کنند. تصمیم.'
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده سازمانهای نوآورانه مانند Freddy's Domo برای اینکه دادهها برای همه کار کند، به www.domo.com/customers مراجعه کنید.
###
درباره Domo
Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستمهای ابری و قدیمی موجود متصل میشود، به شرکتها کمک میکند تا فرآیندهای کسبوکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانهای را که نتایج کسبوکارهای نمایی را تقویت میکند، برانگیزد.
برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک
###
Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.
###