دومو | گنبد


جمعه 12 جولای 2024

جامعه مشتریان Domo به دلیل توانایی خود در پرورش مشتریان عمیقا وفادار و کمک به آنها برای حل سریعتر چالش ها شناخته شده است.

سیلیکون اسلوپس، یوتا – در نشست Forrester B2B در آمریکای شمالی 2024Domo (Nasdaq: DOMO) به عنوان برنده برنامه B2B سال برای بهبود عملکرد عملکردی تعامل شناخته شد. این شرکت در توانایی خود برای ایجاد یک جامعه کاربری، Domo Central، که روابط با مشتری را از طریق تعامل استراتژیک با جامعه تغییر می‌دهد، سرآمد است.

مارک بوث، مدیر عامل شرکت Domo می‌گوید: «در سال 2022، ما نیاز به شفاف‌سازی پیام برند خود و الهام بخشیدن به مشتریان خود را با نشان دادن نحوه استفاده دیگران مانند آنها از Domo برای ایجاد پیشرفت‌های گسترده در کسب‌وکارشان شناسایی کردیم. “این کشف منجر به ایجاد یک جامعه کاربری پررونق شد که نه تنها تعاملات ما را ایجاد کرد و کل سفر مشتری را در بر گرفت، و به مشتریان کمک کرد تا با Domo ارزش بسیار بیشتری کسب کنند.”

قبل از توسعه Domo Central، انجمن انجمن Domo یک میلیون بازدید در سال داشت، با نزدیک به 500 توصیه محصول از سوی مشتریان. میانگین سؤال در عرض دو ساعت پاسخ داده شد که سریعتر از استاندارد صنعتی سه ساعته بود. این نتایج تا این مرحله موفقیت قابل توجهی در جامعه Domo به ارمغان آورده است، اما تیم می‌دانست که انتظار بازگشایی بالقوه وجود دارد.

Domo با این باور که مردم از افرادی که به آنها اعتماد دارند خرید می کنند، Domo Central را به عنوان یک استراتژی برای یکسان کردن برنامه های تعامل مشتری متفاوت در سراسر سازمان اتخاذ کرد. این تیم به جای پرداختن به آن در سیلوهای بین بخش ها، بر کل سفر مشتری متمرکز شد. Domo شاخص‌های کلیدی عملکرد و نتایج را برای هر مرحله از سفر تعیین کرد و تعهدات خاصی را شناسایی کرد که می‌تواند موفقیت مشتری را افزایش دهد. در نتیجه، Domo Central در سال 2023 با یک پیشنهاد کامل انجمن که شامل موارد زیر است راه اندازی می شود:

  • هیئت مشاوره مشتری
  • انجمن های گفتگوی جامعه
  • پشتیبانی آموزشی و منابع برای توسعه دهندگان
  • رویدادهای انجمن (حضوری و مجازی)
  • ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر
  • برنامه جوایز جهانی – Domo Ovation Awards
  • مکانیسم بازخورد محصول – تبادل ایده Domo
  • برنامه حمایت – Domo Innovators
  • فرصت هایی برای مشتریان برای حمایت از سازمان های غیرانتفاعی – Domo for Good
  • برنامه کامل دانشگاه – Domo برای آموزش عالی

در سال اول، توانایی Domo Central برای گرد هم آوردن تیم Domo در طول سفر مشتری، بازدید از انجمن انجمن را تا بیش از 130 درصد افزایش داد، 25 درصد ایده‌های محصول بیشتری را از مشتریان تضمین کرد، زمان پاسخ‌دهی را به طور متوسط ​​به 30 دقیقه کاهش داد و به انحراف کمک کرد. با اجازه دادن به انجمن Domo برای کمک به پاسخگویی به سوالات کاربران، از بلیط ها پشتیبانی کنید.

«مشتریان ما خیلی تشنه آن بودند. امروزه، بیش از هر زمان دیگری، مردم برای ارتباط انسانی ارزش قائل هستند و در مورد اینکه چه نوع تجربیاتی ارزش وقتشان را دارد، چه ابزارهایی ارزش پولشان را دارد و چه نوع رضایتی را از ارائه دهندگان فناوری که با آنها کار می کنند می خواهند، متفاوت فکر می کنند. به همین دلیل است که ما Domo Central را نه تنها به عنوان یک فضای دیجیتال، بلکه به عنوان ستونی از یک فلسفه جدید در مورد اهمیت تعامل با مشتریان و ارزش افزوده با نگاه کردن به جهان از دریچه آنها ساختیم.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد Domo Central به اینجا مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Domo، به www.domo.com مراجعه کنید.

###

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###



دیدگاهتان را بنویسید