آیا حجم داده بازاریابان را خیلی کند می کند؟





/ آیا حجم داده بازاریابان را خیلی کند می کند؟
















تازه از یک رویداد بزرگ Domo در IRCE 2014 در شیکاگو، فکر کردم که چند فکر و مشاهدات را به اشتراک بگذارم که بسیاری از مکالمات ما را با افرادی که برای ملاقات با ما به آنجا رفتند شکل داد.

فراوانی یا فراوانی بیش از حد «راه‌حل‌ها»

اندازه نمایشگاه با بسیاری از پیشنهادات جدید برای خرده فروشان چشمگیر بود. به نظر می رسد هر سال یک فروشنده جدید وجود دارد که وفاداری مشتری را اندازه گیری می کند، خریداران بالقوه را بیشتر هدف قرار می دهد یا تبلیغ شما را راحت تر نشان می دهد.

در حالی که همه این سرویس‌ها بر اساس نیاز مقداری ارزش می‌افزایند، اما ذاتاً لایه جدیدی از پیچیدگی را معرفی می‌کنند. این خدمات جدید منجر به یک چیز دیگر برای نظارت و در نهایت یک هزینه بیشتر می شود که خرده فروشان باید بابت آن ROI را ثابت کنند. خوشبختانه برای ما، ایده دستیابی به دید بهتر و معیارهای عملی از مجموعه وسیعی از مجموعه‌های داده متفاوتی که بازاریابان به آن‌ها متکی هستند، درست در چرخ‌خانه Domo است.

چگونه محصولاتی بسازیم که باعث لبخند مردم شود.

دیدن داده‌های تجزیه و تحلیل وب روی همان صفحه موجودی و داده‌های CRM برای لبخند زدن مشتریان بالقوه کافی بود. زمانی که ارزش گردآوری عناصر کلیدی این مجموعه داده‌ها را به آنها نشان دادم، تقریباً از روی صندلی‌هایشان بیفتند، و بینش‌هایی را که آنها هرگز فکر نمی‌کردند ممکن باشد، ارائه می‌دادند! اوه، به هر حال، مستقیماً به همه سیستم‌های شما متصل می‌شود، و هر یک از آن اعداد عالی به راحتی با کلیک یک دکمه در سراسر شرکت به اشتراک گذاشته می‌شوند. (صدای برخورد فک به زمین را در اینجا وارد کنید).

تا زمانی که کالاها و خدماتی برای فروش وجود داشته باشد، شرکت‌های زیادی راه‌هایی را برای انجام بهتر از سایرین ایجاد خواهند کرد. نصب یک نرم افزار دیگر در اینجا به معنای داده های بیشتر در آنجاست. برای Domo، فقط فرصت‌های بیشتری برای ما است تا به شما کمک کنیم همه چیزهایی را که برای کسب و کارتان مهم است، در یک مکان، هر کجا که می‌خواهید ببینید.













دیدگاهتان را بنویسید