برخی از بهترین ذهنهای هوش تجاری در ژوئیه گذشته در بولدر، کلرادو گرد هم آمدند، زمانی که Domo از Boulder BI Brain Trust (BBBT)، جمعی از تحلیلگران مستقل سطح بالا از سراسر کشور بازدید کرد. پس از نگاهی عمیق به پلتفرم Domo به اعضای BBBT، پل وایسکوف (معاون ارشد) و مارک دالتون (مدیر مشاوره فروش) در پادکست BBBT توقف کردند تا با کلودیا ایمهوف، بنیانگذار BBBT در مورد آنچه که او انجام داده صحبت کنند. به ابر تجاری بسیار خاص است. در اینجا سه چیز است که شنوندگان یاد گرفتند: در پادکست، Weiskopf توضیح داد که در حالی که سایر محصولات BI با در نظر گرفتن دانشمندان داده ساخته شدهاند، Domo به گونهای طراحی شده است که از نظر بصری بصری مانند آیفون باشد. در نتیجه، تصمیم گیرندگان تجاری – از مدیران C-suite گرفته تا کارگران خط مقدم – میتوانند پلتفرم Domo را راهاندازی کنند و فوراً جستجو در دادهها را برای بینشهای عملی آغاز کنند. وقتی از دالتون در مورد ویژگیهای Domo مورد علاقهاش پرسیده شد، به قابلیت هشدار فعال پلتفرم اشاره کرد که به کاربر عادی تجاری اجازه میدهد به راحتی هشدارهایی را برای زمانی که معیارهای کلیدی به آستانههای خاصی میرسند تنظیم کند. کاربران Domo میتوانند بهجای بررسی مداوم KPIهای خود، روی کارهای دیگر تمرکز کنند تا زمانی که هشداری ظاهر شود که به توجه آنها نیاز دارد. Imhoff به ویژه تحت تاثیر قرار گرفت که چگونه ویژگیهای همکاری Domo به کارمندان اجازه میدهد تا فعالیت همتایان و سرپرستان خود را بر روی پلت فرم نظارت کنند. کاربران میتوانند به جای حدس زدن اینکه کدام معیارها برای C-suite مهمتر هستند، از نمایه مدیر عامل بازدید کنند تا ببینند به کدام نمودارها نگاه میکنند و هر چند وقت یکبار آنها را بررسی میکنند. – می خواهید بیشتر بیاموزید؟ پادکست 16 دقیقه ای را می توانید از اینجا (رمز عبور: ارزش) تماشا کنید یا در زیر به آن گوش دهید:
1. Domo همه افراد شرکت شما را قادر می سازد تا تصمیمات هوشمندانه تری بگیرند.
2. سیگنال های داده محور به شما امکان می دهند تا بر اساس استثنا مدیریت کنید.
3. ابزارهای اجتماعی Domo به شما این امکان را می دهد که بدانید C-suite شما بیشتر نگران کدام معیارها است.