آیا بازاریابان داده محور خلاقیت خود را از دست می دهند؟





/ آیا بازاریابان داده محور خلاقیت خود را از دست می دهند؟
















مدیر عامل شرکت Domo، هدر زینچاک، اخیراً با گلن گو، مدیر عامل بازاریابی کریمسون، درباره نقش رو به رشد داده ها در بازاریابی، چگونگی تغییر استراتژی بازاریابان بر روی داده ها، و اینکه آیا داده محور بودن، خلاقیت بازاریابان را کاهش می دهد، صحبت کرد.

در زیر گزیده ای کوتاه آورده شده است. این رویداد 22 دقیقه ای را می توانید از اینجا بشنوید.

گوو:

بنابراین، جالب است، بنابراین من می‌توانم بگویم که شما از نظر توانایی در صحبت کردن با اعداد و ارقام در سطح اجرایی بسیار بزرگ هستید، اما در مورد طرف دیگر بازاریابی چطور و آیا نمی‌توانید خلاقیت خود را با هدایت داده‌ها از دست بدهید؟

زینچاک:

در واقع فکر می کنم برعکس است. من احساس می‌کنم در Domo بسیار خلاق‌تر هستیم زیرا اعداد داریم.

خوشحالم که به افرادی می دهم که این ایده های فوق العاده دیوانه وار، جالب و هیجان انگیز را دارند. [a chance to try them]کاملاً به این دلیل که می توانم آن را اندازه گیری کنم. می دانم که برای آن پول خرج نمی کنم. من می توانم 10000 دلار یا هر نقطه درد شما را خرج کنم و آن را پیگیری کنم. و ما در دو روز اول می دانیم که آیا این کار منطقی است یا برای ما کارساز خواهد بود.

بنابراین من در واقع فکر می کنم که به شما امکان می دهد ریسک بیشتری داشته باشید و چیزهای جدید و خلاقانه را امتحان کنید. و دومین نکته این است که فکر می کنم خلاقیت شما را تایید می کند. … هیچ کس نمی تواند وارد شود و بگوید هی این خلاقیت بدی است یا من از خلاقیت شما که ایده خوبی نیست خوشم نمی آید. می دانید چه، مهم نیست که چه فکر می کنید، زیرا اعداد و ارقام نشان می دهد که شما اشتباه می کنید.

گوو:

بازار حرف می زند نه نظر.

زینچاک:

بازار صحبت می کند. من آن را دوست دارم

بقیه پادکست را گوش کنید اینجا.













دیدگاهتان را بنویسید