من بازاریابی رسانه های اجتماعی Domo را زیر نظر دارم. در گفتگوهای اخیر با همتایان خود در رسانه های اجتماعی، به این نتیجه رسیدیم که در حالی که رسانه های اجتماعی یکی از پرکاربردترین کانال های چشم اندازاحتمالاً کمترین اهرم را دارد شرکت ها. تنها در ایالات متحده بیش از 325 میلیون دستگاه تلفن همراه وجود دارد. آنها از دستگاه ها و ابزارها به یک زائده تبدیل شده اند – گاهی اوقات حتی یک اعتیاد.
بنابراین چگونه میتوانید به این تعداد زیاد مخاطب موبایل دسترسی پیدا کنید؟ حسابهای رسانههای اجتماعی ما در Domo شاهد رشد چشمگیری بودهاند، و من میخواهم سه پیشنهاد را در مورد چگونگی مؤثرتر کردن بازاریابی رسانههای اجتماعی و ارائه نتایج قابل اندازهگیری با شما به اشتراک بگذارم:
بومی باشید
بازاریابی عالی یعنی داستان خود را طوری تعریف کنید که مردم را وادار به خرید محصول شما کند. حتی بازاریابی بهتر این است که داستان خود را با استفاده از محتوای بومی پلتفرم، توجه به جزئیات و تجربه منحصربهفردی که پلتفرم ارائه میدهد، تعریف کنید و محتوای خود را با در نظر گرفتن آن بسازید.
یک مثال عالی از این قرعه کشی های توییتر Esurance Super Bowl است. آنها با حفظ شرایط لازم در توییتر، شرکت در مسابقه خود را آسان کردند و صرفاً نیاز داشتند که یک توییت با هشتگ #esurancesave30 وارد شود. در واقع، آنها این موضوع را آنقدر طبیعی و ساده نگه داشتند که افرادی که هرگز در توییتر ثبتنام نکرده بودند، میتوانستند ثبتنام کنند و نحوه شرکت در مسابقه خود را بیابند. آنها در دقیقه اول 200000 توییت داشتند و در عرض چند روز بیش از 3000 درصد فالوورهای توییتر خود را افزایش دادند. خیلی باورنکردنی
متحرک باشید
اکثر کاربران شبکه های اجتماعی اطلاعات را از دستگاه های تلفن همراه مصرف می کنند. با سرعتی که اکثر مردم در جدول زمانی خود پیمایش می کنند، مهم است که به اندازه کافی تأثیرگذار باشید که برای مصرف محتوای شما وقت بگذارند. چگونه محتوای خود را برای متمایز شدن از دیگران بهینه می کنید؟ چند نکته سریع:
- اطمینان حاصل کنید که هر تصویری که استفاده میکنید اندازه مناسبی برای یک دستگاه تلفن همراه داشته باشد تا کاربر همه اطلاعات را یکجا دریافت کند.
- مطمئن شوید صفحات وبی که مردم را به سمت آنها سوق می دهید سازگار با موبایل باشند.
این نکات باید به شما کمک کند نرخ تبدیل بالاتری کسب کنید.
به موقع باشد
این فقط مربوط به ارسال پست زمانی نیست که اکثر دنبال کنندگان شما آنلاین هستند (اگرچه این مهم است). این واقعاً در مورد تعهد به تلاش است. این در مورد پاسخ دادن به مکالمات در مورد برند شما در یک سوال شخصی، صمیمانه و به موقع است. هر چه بیشتر به انجمنی که دارید گوش دهید، پاسخ دهید و از آن قدردانی کنید، سریعتر رشد می کند – و با افرادی که واقعاً به آنچه شما برای گفتن دارید اهمیت می دهند.
هر چه بیشتر به این سه مورد توجه کنم، به اندازه گیری تلاشم بیشتر توجه می کنم. من از Domo به عنوان داشبورد رسانه های اجتماعی خود استفاده می کنم. با Domo، من میتوانم دادههای اجتماعی را به هر کاری که در بازاریابی انجام میدهیم متصل کنم، تبدیل سرنخهای اجتماعی را در salesforce.com و سایر سیستمهای فروش مشاهده کنم، سرنخهای اجتماعی را از طریق خط لوله ردیابی کنم، و ببینم کارها در QuickBooks چگونه پیشرفت میکنند – به عبارت دیگر، من ردیابی میکنم. درآمد رسانه های اجتماعی با Domo. این به من کمک می کند تا ببینم کدام پیام ها واقعاً با مردم طنین انداز می شوند و به سرعت تصمیمات آگاهانه ای می گیرند. اگر علاقه مند به دیدن موارد بیشتر هستید، از ما نسخه نمایشی بخواهید.