3 نکته مهم تجاری از موفقیت تیم MLS


من یک هوادار بزرگ فوتبال و طرفدار افتخار باشگاه شهرم رئال سالت لیک هستم. در سال 2005 بود که RSL تبدیل به یک باشگاه جدید در لیگ برتر فوتبال شد که من به این ورزش علاقه پیدا کردم. من از روی کنجکاوی محض در اولین بازی خانگی RSL شرکت کردم و وقتی RSL در اواخر بازی گل پیروزی را به ثمر رساند، می دانستم که مشتاقم.

RSL ثابت ترین برنده در MLS از سال 2008 بوده است – برنده جام افتخاری MLS در سال 2009 پس از تنها چهار فصل حضور. آنها هر فصل در پلی آف MLS و سایر مسابقات باشگاهی داخلی و بین المللی شرکت می کنند.

چگونه آنها با وجود دریافت تنها کسری از درآمدی که سایر باشگاه‌ها سالانه کسب می‌کنند، به موفقیت زیادی دست یافته‌اند؟ در اینجا سه ​​اصل وجود دارد که باعث برنده شدن RSL شده است و حرفه ای ها چه چیزهایی می توانند از آنها بیاموزند:

1. آنها در فرآیندهای خود آگاهانه، فعال و سازگار بودند.

در سطح اجرایی، آنها تحقیق، تجزیه و تحلیل و تعیین کردند که کدام معیارها برای موفقیت خودشان حیاتی است و راه‌های جدیدی برای برنده شدن کشف کردند. آنها فرآیندهای سفارشی ایجاد کردند. سپس نقشه خود را اجرا کردند. آنها سعی نکردند از راه های سنتی با باشگاه های بزرگتر با بودجه بیشتر رقابت کنند.

رئال سالت لیک در کوچکترین بازار لیگ بازی می کند، اما مدل ثبات آنها آنها را جلوتر از بقیه قرار می دهد: یک رهبر لیگ که شامل باشگاه هایی در نیویورک، لس آنجلس، شیکاگو، بوستون و دالاس می شود.

خوراکی های کلیدی:

  • به طور عمدی و فعالانه یک برنامه شخصی سازی شده را تعریف و اجرا کنید که کار می کند مال شما فرمول موفقیت در فرآیندهای خود ثابت قدم باشید. وقتی دیگران به شرکت شما نگاه می کنند و می پرسند: “چگونه این کار را انجام دادند؟”

2. آنها نتوانستند از نظر اندازه یا بودجه برنده شوند، بنابراین بازی را تغییر دادند.

RSL روشی را برای شناسایی بازیکنان توسعه داد که هیچ تیم دیگری نداشت. مدیریت فرانت آفیس یک سیستم جستجو ایجاد کرد و بازیکنان را در جاهایی پیدا کرد که هیچ کس دیگری به دنبال آن نبود. مربیان بازیکنان را با استفاده از داده ها و فرآیندهای ارزیابی برای شناسایی بازیکنان متناسب با فرهنگ تیم تجزیه و تحلیل کردند. آنها آرایشی در زمین ساخته اند که آنها را مشخص می کند و اغلب از آن منحرف نمی شوند. سالت لیک به جای پله رفتن به نیویورک یا لس آنجلس، تبدیل به یک باشگاه مقصد برای بازیکنان شده است. از نظر تجاری، آنها از یک مرکز هزینه به یک مرکز درآمد مانند یک حق رای تبدیل شدند.

اتفاق نظر در سراسر لیگ این است که RSL سرگرم‌کننده‌ترین سبک فوتبال را بازی می‌کند که برای پایه هواداران ارزش ایجاد می‌کند.

خوراکی های کلیدی:

  • پرچمدار موفقیت در صنعت خود باشید. از داده‌ها برای استخراج فرصت‌های موجود و ایجاد فرصت‌های جدید که از طریق فرآیندهای ثابت و مبتنی بر ROI به دست می‌آیند، استفاده کنید.
  • شما داده هایی دارید که از منابع زیادی می آیند. از آن استفاده کنید. به داده های قدیمی، داده های ناقص، داده های خارج از زمینه تکیه نکنید. ارزش داده هایی را که هیچ کس دیگری نمی بیند بیابید و از آن برای یافتن راه حل هایی استفاده کنید که هیچ کس دیگری ندارد.

3. آنها فرهنگ مقاومت ناپذیری ساختند.

مربی کریس فرهنگ بسیار خاص و منحصر به فردی را تحت عنوان “تیم ستاره است” توسعه داده است. کاری که او از روز اول انجام داد یک برد بود.

مربی و تیمش به عمد نشستند و راه RSL را برای پیروزی توسعه دادند و فعالانه بیرون رفتند و فرهنگی ساختند که باشگاه را تعریف کند و روش تجارت تیم ها را در لیگ تغییر دهد. با مربی شروع شد. در سال 2007، جیسون کریس، کاپیتان تیم، در اواسط فصل زمین را ترک کرد و به سمت سرمربیگری رفت. این یک حرکت بی سابقه در لیگ بود. حرکتی که هرگز در نظر گرفته نشده بود: یک آزمایش جسورانه برای باشگاهی که در آن زمان تلاش می کرد از نظر مالی توانمند بماند.

مدیران سایر باشگاه‌ها علناً اعلام کرده‌اند که RSL باشگاه نمونه‌ای است که می‌توانند خط‌مشی‌ها و رویه‌های باشگاه خود را بر اساس آن الگوبرداری کنند. آنها به پرچمدار سایر باشگاه ها تبدیل شده اند و فهرست اصلی خود را از رهبران و برندگان اثبات شده حفظ کرده اند.

خوراکی های کلیدی:

  • موفقیت و تمایز برای کسب و کار شما باید به طور هدفمند تعریف و با معیارهای واضح موفقیت توسعه یابد.
  • فرهنگ انتقادی است. این بر فرآیندهای تجاری شما و استعدادهایی که می توانید به شرکت خود جذب کنید تأثیر می گذارد. بهترین ها را پیدا کنید و بهترین ها را نگه دارید. تیم ستاره است، بنابراین به همه اعضای تیم خود گوش دهید، برای نظرات آنها ارزش قائل شوید و موفقیت پایداری خواهید داشت.

Domo چگونه می تواند کمک کند؟

Domo مشاهده اطلاعات مورد نظر خود، نحوه و زمان مورد نیاز را آسان می کند. هر کس – از مدیر عامل تا کارمند – توانایی کشف، ترکیب، تجسم و ارائه داده‌ها را هر طور که می‌خواهد دارد. بنابراین چه بخواهید سهم بازاریابی را در فروش یا هزینه های نیروی کار تولید در هر واحد ببینید، اطلاعاتی که نیاز دارید همیشه در دسترس شماست. Domo ابزاری است که به‌منظور متمایز کردن عمدی شرکت شما از رقبا طراحی شده است و شما را به استاندارد موفقیت‌های مداوم تبدیل می‌کند.




دیدگاهتان را بنویسید