چیست: Domo Dojo Day یک فرصت منحصر به فرد برای پاسخ به سخت ترین سؤالات محصول است. سوالات خود را به Dojo ارسال کنید و از پاسخ های متخصصان متخصصان محصول لذت ببرید. چه زمانی برنامه ریزی شده است: چهارشنبه، 16 دسامبر 2015، ساعت 9:00 صبح تا 4:00 بعد از ظهر (MST) برای چه کسی است: مشتریان Domo چرا حضور: به گفته مدیر انجمن دوجو، دنی واینستین، «دوجو در حال تکامل است تا مکانی عالی برای دریافت پاسخ باشد. Domo Dojo Day با دسترسی بیدرنگ به برخی از مشاوران و کارکنان پشتیبانی برتر ما، ارزش افزوده ای را برای مشتریان ما فراهم می کند. کجا بیشتر بدانیم: http://dojo.domo.com/dojoday ما Dojo را به عنوان یک انجمن برای مشتریان Domo ایجاد کردیم تا در مورد محصول سؤال بپرسند، ایده هایی را برای بهبود ارائه دهند و بهترین شیوه ها را از کاربران با تجربه بیاموزند. از زمان معرفی آن در Domopalooza در ماه آوریل، بیش از 1000 کاربر ثبت نام کرده اند. Dojo یک جامعه فعال است که آینده Domo را شکل می دهد. پیشرفتهای متعدد محصول پیشنهادی در Dojo قبلاً در پلتفرم ما پیادهسازی شدهاند و بسیاری از موارد دیگر در حال حاضر توسط تیم توسعه محصول ما بررسی میشوند. چه کسی بهتر از مشتریانی که هر روز از آن استفاده می کنند، به ما در بهبود پلت فرم مدیریت کسب و کار کمک می کند؟
روز دوجو
درباره دوجو