Domo مشغول انتشار اخباری در مورد چگونگی ایجاد انقلاب در تجارت بوده است. علاوه بر Domopalooza 2017 که از 21 تا 24 مارس برگزار شد، Domo در دو رویداد مختلف در لندن در یک دوره دو هفتهای شرکت کرد.
در Retail Week Live و Gartner Data & Analytics Conference 2017 که در همان ساختمان نزدیک O2 Arena در لندن برگزار شد، با شرکت کنندگان در مورد اینکه Domo چگونه می تواند مشکلات تجاری آنها را حل کند صحبت کردیم. مطمئناً دو هفته هیجان انگیز بود.
پخش زنده هفته خرده فروشی
در هفته خردهفروشی، با مدیران خردهفروشی، مدیران زنجیره تامین، بازرگانان، متخصصان تجارت الکترونیک و تیمهای رهبری در مورد ناامیدیهای رایج آنها از اداره کورکورانه کسبوکارشان صحبت کردیم – مشکلی که بسیاری از کسبوکارها با آن مواجه هستند و آنها را بدون قطبنما برای تصمیمگیری رها میکند.
در واقع، با حجم وسیعی از دادههای موجود امروز، متوجه شدیم که تعداد بسیار کمی از آنها از تصمیمات روزانه بسیاری از خردهفروشانی که با آنها ملاقات میکردیم، خبر میداد، که پس از آن مجبور بودند برای تصمیمگیری به تجربه و غریزه تکیه کنند. گزارش هایی که دریافت می کنند ثابت و با تاخیر هستند و در حال حاضر کمکی به حل مشکل پیش روی آنها نمی کنند.
برای تیمهای اجرایی، این به آنها کمک نمیکند تا بخش درست کسبوکار را برای افزایش بهرهوری بررسی کنند. برای تیمهای خط مقدم، این اغلب به نفع استفاده ترجیحی از دادههای خودشان از فناوری خودشان – که از معماری مرکزی BI جدا شده است، نادیده گرفته میشود.
Domo چگونه کمک می کند؟ دادههای همزمان که در حال حاضر برای خردهفروشان مهم هستند، هشدارهایی برای تمرکز لیزری بر آنچه نیاز به توجه فوری دارد، همکاری در کنار اطلاعات بینش و فروشگاه اپلیکیشن Domo با برنامههایی که بهطور خاص برای خردهفروشان ساخته شدهاند، همه اینها به خردهفروشان کمک میکند تا کل سازمان را بهینه کنند.
این راه حل ها باعث شد بسیاری از افراد در مورد موارد استفاده رایج مشتریان فعلی ما که مشکلات داده خود را با Domo حل کرده اند صحبت کنند. طیف وسیعی از برنامه های موجود به شدت با مخاطبان خرده فروشی طنین انداز شد و حتی افراد بیشتری را در مورد Domo صحبت کردند.
کنفرانس داده و تحلیل گارتنر 2017 در لندن
با نمایشگری نیمه پر از ابزارهای تجسم بسیار مشابه، و هر مانیتور موجود در اتاق که داشبوردهای زیبایی را نشان می دهد، Domo از رقبا متمایز است. گفتگوهایی که با شرکت کنندگان طنین انداز شد – هم در غرفه، هم در ناهار تحت حمایت ما و هم جلسه سخنران ما – در مورد استقبال از داستان گسترده تر داده ها در سازمان بود.
BI سنتی بر روی انبار داده مرکزی تمرکز دارد که داده های اصلی کسب و کار آنها را در خود جای می دهد. الزامات معمول برای فروشندگان این است که داده ها را به داستان تبدیل کنند تا کاربران تجاری بتوانند بفهمند که چه خبر است. هنگامی که ما یک عکس فوری از آنچه در حال رخ دادن بود ارائه کردیم، نوزاد را با آب حمام بیرون انداختیم و کارشناسان BI را تشویق کردیم که رویکرد متفاوتی برای تعامل با کاربران تجاری خود داشته باشند.
به این صورت است: (در حال حاضر) داده های روبرو را نادیده بگیرید و در عوض برای کاربران تجاری به موارد زیر نگاه کنید:
- هر کاربر در صدد رسیدن به چه چیزی است؟
- چه عواملی (اعم از داخلی و خارجی) بر توانایی آنها برای موفقیت در این اهداف خاص تأثیر می گذارد؟
- سوالات متداول تجاری که هر روز به آنها نیاز دارند چیست؟
متخصصان BI با داشتن این امر می توانند یک نمای BI را برای حمایت فعالانه از هر کسب و کار تجاری آماده کنند و به آنها کمک کنند به سؤالات پاسخ دهند و تصمیمات بهتری بگیرند.
مکالمه معمولاً برای پرداختن به مجموعه وسیعی از «BI سایهای» که در سازمانها وجود دارد فراتر رفت، چرا چیز بدی نیست (این جایی است که نوآوری اغلب اتفاق میافتد) و چگونه میتوان این فعالیت را با یک خود-پایهای واقعی در آغوش گرفت. استراتژی BI خدمات با Domo.
در حالی که مکالمات در هر رویداد بسیار متفاوت از یکدیگر به نظر می رسند، برای به دست آوردن ارزش کامل پلت فرم Domo، کاربران باید در هر دو طرف مکالمه داده درگیر شوند و به مسائل مشترکی که کل سازمان با آن مواجه است رسیدگی کنند.
درباره اینکه چگونه Domo به سازمانهای خردهفروشی و کارشناسان BI کمک میکند تا با دادههای همزمان بهینهسازی کنند، بیشتر بیاموزید، یا خودتان در مجموعههای نمایشی زنده ما، Daily Dose، Domo را بررسی کنید.