Domo + #DF16: نگاهی به گذشته


Dreamforce 2016 بسیار بزرگ بود. اطلاعات و نوآوری های زیادی در چهار روز بسته بندی شده بود که به سختی می توان همه آن را به تصویر کشید. ما این شانس را داشتیم که از سخنرانان کلیدی شگفت‌انگیز بشنویم، از برخی از باهوش‌ترین ذهن‌های کسب‌وکار در طول جلسات کاری بیاموزیم، و در طول رویداد به بینش‌های ارزشمندی دست یابیم.

IMG_2683

خانه؟

اگر هفته گذشته شرکت کردید، می دانید که Dreamforce امسال بزرگتر از همیشه بود، با 170000 شرکت کننده، دریایی از غرفه های Cloud Expo و بیش از 3000 جلسه شکست… و Domo در مرکز همه آن قرار داشت. از جلسات تا دموها، مهمانی‌ها تا پخش زنده، Domo سطح کاملا جدیدی را به #DF16 آورد و همه در این رویداد سوالی را مطرح کردند که “آیا شما Domo هستید؟”

اگر امسال دریم فورس را از دست دادید، یا شاید نتوانستید همه آن را در برنامه خود بگنجانید (ما متوجه شدیم که هفته شلوغی بود)، در اینجا خلاصه ای از همه چیز Domo در دریم فورس 2016 برای شما آورده شده است:

جلسات

مدیران عامل، کارشناسان و مشتریان Domo ما بهینه سازی کسب و کار را در طول هفته در چهار جلسه شگفت انگیز و پر عمل به صحنه آوردند.

جلسه

روز سه‌شنبه، پیتر بلک، SVP Domo، کارها را با جو پروپاتی، مدیر ارشد اجرایی در Aon آغاز کرد، زیرا آنها بینشی را به مخاطبان ارائه کردند که چگونه فناوری می‌تواند به رهبران فروش کمک کند رفتارهایی را که باعث افزایش فروش و به حداکثر رساندن کارایی می‌شوند، اصلاح کنند.

دن رودن، مدیر ارشد حمایت از محصول Domo نیز بعدازظهر سه‌شنبه روی صحنه رفت و به مخاطبان دید که چگونه می‌توانید داده‌ها را به فرصت تبدیل کنید، به سوالات کلیدی کسب‌وکار پاسخ دهید و نتایج کسب‌وکار را بهبود بخشید، به مخاطبان ارائه کرد.

و

چهارشنبه گروهی از کارشناسان فناوری اطلاعات، از جمله کریس اومرا، معاون عملیات و سیستم های اطلاعاتی آکواریوم لاولند لیوینگ سیاره، متیو مارچ، مدیر امور مالی کلونی آمریکا، جسی موزر، معاون تحلیل داده ها برای خدمات بیمه عمومی اطلس را گرد هم آورد. و ناظر توسط تونی کامپتون، معاون رئیس و مدیر تحقیقات Ventana Research، برای بحث در مورد چگونگی ارائه داده‌های مورد نیاز به همه افراد شرکت با ایجاد تعادل بین دسترسی به داده‌ها و امنیت.

روز پنج‌شنبه، مدیر اجرایی Domo، دیوید تامپسون، و مدیر ارشد اجرایی Zuora، Alvina Antar، جلسات را با به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های خود در مورد بهینه‌سازی داده‌ها برای کشف فرصت‌های استراتژیک که شما را از رقبا پیشی می‌کند، پایان دادند.

کشورها

اگر Domo را می شناسید، می دانید که ما چقدر یک مهمانی خوب را دوست داریم.

Domo چهارشنبه شب میزبان مراسم After-After Party با DocuSign بود و کاملاً مهمانی بود! مهمانان تا اواخر شب چهارم با هم آمیخته و شبکه شدندهفتم طبقه “W” با سالن استراحت شگفت انگیز، دی جی، غذا و نوشیدنی…

Chloe-Jackman-Photography-Dreamforce-After-Party-2016-1

عکس از کلویی جکمن عکس

بعد از مهمانی

عکس از کلویی جکمن عکس

کلوئی-جکمن-عکاسی-دریمفورس-بعد-پارتی-2016-11

عکس از کلویی جکمن عکس

… و یک غرفه عکس Domo برای ثبت همه سرگرمی ها.

کابین 1

عکس از Bash Creative

کابین 2

عکس از Bash Creative

کابین 3

عکس از Bash Creative

ما حتی پس از پایان دریم فورس با ششمین بار شیندیگ سیگار سالانه مایکل فارینگتون، مهمانی را ادامه دادیم. مایکل جشن محبوب خود را زمانی آغاز کرد که متوجه شد در آخرین روز کنفرانس هیچ رویدادی وجود ندارد. به سرعت تبدیل به یک نقطه داغ برای جمعیت محاسبات ابری شده است و هر سال بزرگتر و بزرگتر می شود. مایکل و بسیاری از حاضران اظهار داشتند که امسال، “Domo آن را حدود 10 درجه افزایش داد و آن را به بهترین رویدادی تبدیل کرد که ما در آن شرکت کردیم.”

یک سیگار

و چه کسی می تواند اتوبوس Domo را که مهمانی #DoYouDomo را به پردیس Dreamforce می آورد از دست بدهد؟

غرفه Domo

فقط صحبت کردن در مورد اینکه چگونه Domo می تواند به شما در بهینه سازی کسب و کارتان کمک کند کافی نبود، غرفه مملو از Domo نمایش های زنده را در تمام طول هفته برگزار کرد تا به همه در Dreamforce نشان دهد که Domo چه کاری می تواند انجام دهد. ما در مورد هر شرکت، هر بخش، هر مورد استفاده صحبت می کنیم.

IMG_2579

اگر فرصتی برای دیدن دمو زنده در Dreamforce پیدا نکردید، شانسی ندارید. ما هر روز دموهای زنده را در دوز روزانه خود اجرا می کنیم. آن را بررسی کنید!

حوزه اجتماعی

چه در Dreamforce بودید یا نه، ما شما را در مورد همه چیزهایی که در طول هفته در رسانه های اجتماعی رخ می دهد تحت پوشش قرار داده ایم.

به نظر می رسید که همه در این رویداد در مورد Domo صحبت می کردند. با بیش از 1 هزار توییت…

اجتماعی_آمار-01

… و 15 میلیون برداشت، #DoYouDomo تاثیر زیادی در این رویداد گذاشت.

social_statistics-02-02

ببینید مردم چه گفتند!

و ما نمی توانیم فراموش کنیم که تور #DoYouDomo @#DF16 واقعاً در Facebook Live خیره شده بود بیش از 5 هزار بازدید داشت.

آخرین اما نه کم اهمیت، ما به طور رسمی ثبت نام Domopalooza 2017 را در روز پنجشنبه در Dreamforce آغاز کردیم. اگر می‌خواهید درباره Domo و اینکه چگونه می‌تواند به شما در بهینه‌سازی کل کسب‌وکارتان کمک کند، بیشتر بدانید، راهی بهتر از پیوستن به ما در #DP17 در ماه مارس وجود ندارد. همین الان ثبت نام کنید و از قیمت اولیه پرنده مطلع شوید.

به یاد داشته باشید، سوال هفته هنوز تا Dreamforce سال آینده باقی است… “Do You Domo?”






دیدگاهتان را بنویسید