همانطور که فروش جمعه سیاه و دوشنبه سایبری سال به سال در حال افزایش است، انتظارات مصرف کنندگان نیز افزایش می یابد. خرید آنلاین و بدون دردسر در فروشگاه، فروش کاملا شفاف، مرتبط، و موجودی با برنامه ریزی دقیق تنها تعدادی از جزئیات بسیاری هستند که فصل خرید تعطیلات را می سازند یا شکست می دهند. خردهفروشانی که میخواهند عملکرد خوبی داشته باشند و سال را رقم بزنند (فصل تعطیلات میتواند تا 30 درصد از فروش سالانه را به ارمغان بیاورد) باید در همه زمینهها از رقبا جلوتر بمانند. هنگامی که در این فصل تعطیلات آماده هستید، Domo میتواند دادههای بیدرنگ را به شما و کل سازمانتان بدهد که برای چابکی، چابکی و تصمیمگیری در چند ثانیه به جای ساعتها نیاز دارید. اکنون شروع می شود. Domo را به صورت رایگان امتحان کنید تا شروع به دیدن داده های زنده از نقاط فروش، تجارت، عملیات آنلاین و موارد دیگر کنید. همین الان (برای بزرگنمایی بر روی اینفوگرافیک کلیک کنید) آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه می توانید فروش جمعه سیاه امسال خود را افزایش دهید بیشتر بدانید؟ حتماً مقاله سفید «بهترین شیوههای خردهفروشی برای تسلط بر جمعه سیاه» را در زیر دانلود کنید.