سه گرایش در هوش تجاری





/ سه گرایش در هوش تجاری















اجلاس هوش تجاری Garnter به تازگی شروع شده است و انتظارات در توییتر، وبلاگ ها و سایر سایت های رسانه های اجتماعی در حال افزایش است. در حالی که کلان داده ها حرف اول را می زنند، سه نکته BI دیگر به عنوان موضوعات داغ برجسته هستند: ابر، تلفن همراه و تجربه کاربر.

به گفته گارتنر، سلطنت رایانه شخصی رو به پایان است و ابر شخصی تا سال 2014 جایگزین رایانه شخصی خواهد شد و انجمن ملی تورم پیش بینی کرده است که رایانش ابری تا سال 2013 به یک بازار 150 میلیارد دلاری تبدیل خواهد شد. این تغییر بر تجارت تأثیر خواهد گذاشت. استراتژی سازمان هوشمند و تصمیم گیری عملکرد. همانطور که راه حل های ابری و SaaS به شکوفایی خود ادامه می دهند، یک نکته مهم برای یک سازمان و تیم فناوری اطلاعات آن این است که چگونه به این موج آینده نزدیک شود.

هیچ کس بهتر از یک کاربر تجاری، انفجار دستگاه های تلفن همراه را درک نمی کند. دسکتاپ روزمره در حال حاضر از حداقل سه پلتفرم – تبلت، تلفن هوشمند و کامپیوتر – تشکیل شده است و خطوط بین آنها محو شده است. همچنین تبلت ها در حال تبدیل شدن به اسب های کار هستند، نه فقط اسب های کار، به ویژه در میان نیروهای فروش. موبایل دسترسی به گزارش‌ها و پلتفرم‌ها را در حین حرکت آسان می‌کند و BI موبایل بهره‌وری کارکنان را بهبود می‌بخشد، مشارکت کارکنان را افزایش می‌دهد و تصمیم‌گیری را تسریع می‌کند.

در هوش تجاری، ما با چالش هایی روبرو هستیم که مشتریان را به روش های جدید جذب کنیم. گارتنر تخمین می زند که بیش از 20 درصد از کاربران تجاری به طور فعالانه از BI استفاده نمی کنند. بهبود تجربه کاربری فقط تولید بهره وری بیشتر کارمندان نیست. این در مورد کاربر و برنامه کاربردی و همچنین کاربر و خود شرکت است. پلتفرم هوش تجاری باید حل مشکلات را برای کارمندان آسان‌تر کند و تجربه کاربری اگر نادیده گرفته شود یا با کمی جادو طراحی نشود، می‌تواند مانعی برای BI باشد.

فکر می کنید چه چیزی به عنوان آخرین روند در دنیای هوش تجاری ظاهر می شود؟ در ادامه با ما همراه باشید تا اجلاس Gartner BI Summit را پوشش دهیم.













دیدگاهتان را بنویسید