خرده فروشان به طور فزاینده ای با هوش مصنوعی از فروشگاه مراقبت می کنند.
مثل همیشه، پایان ماه اوت بسیار سریعتر از آن چیزی که هر کسی میتوانست انتظار داشت فرا رسید. در حالی که تابستان از نظر فنی در چند هفته به پایان نمی رسد، اکثر مردم فکر می کنند که فصل آفتابی زمانی به پایان می رسد که تقویم به سپتامبر تبدیل می شود.
برای جشن گرفتن تابستان 2024 با یک انقلاب تکنولوژیک در خردهفروشی، بیایید به پنج پیادهسازی خلاقانه هوش مصنوعی که بر عملیات فروشگاه متمرکز شدهاند نگاهی بیندازیم.
سوپرمارکتهای زنجیرهای مجلل Harmons Grocery مستقر در یوتا با ارائه مجموعهای از صدها هزار محصول، دریافت که جمعآوری دادهها و تولید گزارشها دشوار و زمانبر است.
این امر مشکلاتی را برای کارمندانی که سعی در استفاده از داده ها برای تصمیم گیری در مورد پرسنل و محصولات داشتند، ایجاد کرد. همچنین مدیران فروشگاه ها بر اساس داده ها و اعداد نادرست سال قبل تصمیم گیری نکردند.
برای حل این چالشها، هارمونز تمام سیستمهای فروش، عملیات و بازاریابی متفاوت خود را در پلتفرم مدیریت داده مبتنی بر ابر و مبتنی بر هوش مصنوعی Domo یکپارچه کرد.