بیانیه مطبوعاتی – Lencore Domo را برای آوردن Analytics به محل کار صوتی راه حل انتخاب می کند


چهارشنبه 29 می 2024

سیلیکون SLOPES، UT – امروز، Domo (Nasdaq: DOMO) اعلام کرد که Lencore Domo را برای یکسان سازی داده ها در سراسر سازمان خود انتخاب کرده است که به افزایش زمان پاسخگویی به مشتریان و بهبود بهره وری فروش کمک کرده و منجر به رشد درآمد دو رقمی شده است.

Lencore به‌عنوان ارائه‌دهنده پیشرو سیستم‌های پوشش صدا، مدیریت نویز و راه‌حل‌های ارتباطی، همیشه تلاش کرده است تا تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها را اتخاذ کند، اما برای تولید گزارش‌ها و داده‌های مناسب برای پیشبرد کسب‌وکار خود تلاش کرده است. داده‌ها در سیستم‌های مختلف پنهان شدند و کارمندان بیشتر روزهای خود را صرف استخراج دستی داده‌ها و ساختن نمودارهای اکسل برای گزارش عملکرد روزانه کسب‌وکار می‌کردند. این منجر به شکاف هایی در دید در مورد اینکه سازمان در کجا موفقیت می بیند و کجا فرصت هایی برای بهبود وجود دارد، شده است.

Lencore شروع به استفاده از Domo کرد تا داده‌های خود را در یک منبع حقیقت واحد متحد کند و به شرکت در مدیریت تولید، بهینه‌سازی زمان‌بندی محصولات، موجودی با اندازه مناسب و اطمینان از تحویل به موقع محموله‌ها کمک کند. با Domo، تیم‌های Lencore – از مدیران و مهندسان گرفته تا امور مالی و فروش – اکنون داده‌ها و بینش‌هایی را در اختیار دارند تا ضمن بهبود عملیات تجاری، نیازهای مشتریان و مشتریان بالقوه خود را برآورده کنند.

یکی از تیم‌هایی که بینش‌های تاثیرگذار را با Domo کشف کرد، تیم فروش Lencore بود که بر کاوش داده‌ها برای توضیح اینکه چرا پروژه‌های جدید تلاش طولانی‌تر و بیشتری برای بسته شدن نیاز دارند، تمرکز کردند. پس از اینکه Domo فرصت‌هایی را برای سودهای سریع‌تر از حساب‌های موجود کشف کرد، Lencore یک تیم فروش داخلی جدید را تشکیل داد تا صرفاً روی پروژه‌های کوچک‌تر با مشتریان فعلی تمرکز کند و یک جریان درآمد اضافی جدید ایجاد کند.

دیوید اسمیت، مدیر عملیات Lencore می‌گوید: «Domo داده‌ها را مستقیماً به نوک انگشتان من می‌رساند و به من اجازه می‌دهد آن‌ها را در صورت نیاز برش دهم و تاس بزنم». «دیگر دو یا سه ساعت طول نمی کشد تا اطلاعاتی برای تصمیم گیری های مهم کسب و کار به دست آورید. Domo به ما کمک می کند به اطلاعات فعلی نگاه کنیم، عملکرد خود را درک کنیم، اهداف دقیق تری تعیین کنیم و فرصت های تجاری جدید را پیدا و کشف کنیم.

یکی دیگر از اجزای حیاتی مدل کسب و کار لنکور، ارائه مظنه پروژه در 24 ساعت است تا مشتریان فعلی و آینده نگر بتوانند سریعتر و آگاهانه تر تصمیم بگیرند. پلتفرم Domo به Lencore کمک می کند تا کل فرآیند پیشنهادی را ردیابی کند، گلوگاه ها یا مناطقی را که برای بهبود وجود دارد شناسایی کند. Domo همچنین به شناسایی زیرمجموعه ای از نقل قول ها کمک می کند که تولید آنها به زمان بیشتری نیاز دارد تا بتوان آنها را با استفاده از یک فرآیند جداگانه مدیریت کرد.

مارک موگان، تحلیلگر اصلی و معاون ارشد موفقیت مشتری در Domo می‌گوید: «Lencore نمونه‌ای درخشان از این است که چگونه می‌توان از Domo در سراسر یک سازمان برای تأثیرگذاری روزانه معنادار استفاده کرد. ما در تلاش هستیم تا همه کارگران را با داده‌ها و بینش‌هایی که برای تصمیم‌گیری مؤثر در کسب‌وکار نیاز دارند، توانمند کنیم، و من خوشحالم که Domo Lencore را قادر می‌سازد تا این کار را انجام دهد.»

برای داستان مشتری Lencore به: www.domo.com/customers/lencore مراجعه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه سازمان‌های نوآوری مانند Lencore از Domo استفاده می‌کنند تا داده‌ها را برای همه کار کنند، به این آدرس مراجعه کنید: www.domo.com/customers.

###

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###



دیدگاهتان را بنویسید