بیانیه مطبوعاتی – Outcast برای ارزیابی عملکرد کمپین و بینش سوخت برای مشتریان فنی خود به Domo روی می آورد


پنجشنبه 14 مارس 2024

سیلیکون اسلوپس، یوتا — Domo (Nasdaq: DOMO) امروز اعلام کرد که Outcast، یک آژانس ارتباطات و بازاریابی یکپارچه پیشرو، از پلتفرم تجربه داده Domo برای اندازه‌گیری تأثیر کمپین‌های خود و تصمیم‌گیری آگاهانه و در زمان واقعی درباره مکان تمرکز منابع مشتری استفاده می‌کند.

Outcast به مشتریان در طیف گسترده ای از صنایع فناوری، از تجارت الکترونیک گرفته تا محصولات مصرفی و هوش مصنوعی، خدمات ارائه می دهد. هر مشتری به یک برنامه سفارشی با ترکیبی منحصر به فرد از کمپین ها در کانال های درآمدی، اجتماعی، مالکیت و پولی نیاز دارد. برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود در صنعت فناوری سریع، Outcast به Domo روی آورد تا به طور خودکار – تقریباً در زمان واقعی – داده های هر یک از این کانال ها را جمع آوری کند تا بینشی از عملکرد کمپین و همچنین تهیه گزارش های سریع و دقیق تهیه کند.

قبل از اجرای Domo، آژانس سعی کرد ابزار هوش تجاری (BI) متفاوتی را راه اندازی کند، اما UX پیچیده منجر به نرخ پذیرش ضعیف شد. در عوض، کارکنان Outcast به صورت دستی داده‌های مربوط به عملکرد کمپین‌های مشتری را ثبت می‌کردند، فرآیندی زمان‌بر که اغلب داده‌ها را پشت سر می‌گذاشت و از تصمیم‌گیری سریع و بی‌درنگ در مورد مکان تمرکز منابع خود جلوگیری می‌کرد. این مشکل برای مشتریان بزرگ‌تر، که اغلب چندین آژانس و ذینفعان مختلف در یک کمپین دخیل هستند، تشدید شد.

Outcast توانست گزارش‌دهی دستی را حذف کند و زیرساخت گزارش‌دهی خود را با اتصالات و ادغام‌های خارج از جعبه Domo به طور کامل بازآفرینی کند. این آژانس اکنون به طور خودکار داده های بلادرنگ را در مورد کمپین های به دست آمده، مالکیت و پرداخت شده هر مشتری ضبط می کند. این سادگی سواد داده را در سراسر آژانس افزایش داده است و به تیم‌ها اعتماد به نفس جمع‌آوری خودکار داده‌ها و جمع‌آوری اطلاعات در کانال‌های دارای مالکیت و پولی را می‌دهد، همچنین توانایی ارائه بینش فوری از عملکرد کمپین با کلیک یک دکمه را دارد.

تیم‌های ما هر روز از کشیدن دستی داده‌ها از پلتفرم‌های مختلف ناامید بودند. آرون لملی، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل بازاریابی در Outcast گفت: این کار دستی منجر به خطاها و ناسازگاری در معیارهای کلیدی شد. از زمانی که به Domo روی آوردیم، گزارش عملکرد کمپین به طور تصاعدی آسان‌تر، سریع‌تر و دقیق‌تر شده است. Domo به ما این امکان را می‌دهد که یکپارچگی داده‌های بالاتری داشته باشیم و در عین حال بینش‌های هم‌زمان را از داده‌های مشتریان خود کشف کنیم و سپس مستقیماً مشتریان خود را قادر می‌سازیم تا در مورد این بینش‌ها اقدام کنند.»

فراتر از تیم‌های داخلی Outcast، Domo Everywhere – راه‌حل تحلیل داخلی Domo – به مشتریان آژانس امکان می‌دهد فوراً از طریق داشبوردهای سفارشی‌شده و اطلاعات بینش موجود در وب یا دستگاه‌های تلفن همراه، پاسخ‌ها را دریافت کنند. تجزیه و تحلیل سلف سرویس به مشتریان کمک می کند تا به جای انتظار برای گزارش، عملکرد کمپین خود را در زمان واقعی نظارت کنند، اعتماد آنها را به کار آژانس افزایش می دهد و در عین حال در زمانی که قبلاً برای درخواست های گزارش موقت صرف شده بود، صرفه جویی می کند.

مارک موگان، معاون بخش موفقیت مشتری، Domo می‌گوید: «Outcast نشان می‌دهد که چگونه تجربیات داده‌ای تأثیرگذار می‌تواند برای هر کسی باشد – در یک آژانس یا به عنوان مشتری». هنگامی که اتصال دهنده ها و راه حل های مناسب را در اختیار داشته باشید و قدرت به اشتراک گذاری داده ها به صورت خارجی را داشته باشید، می توانید تجربه داده خود را بدون صرف زمان ارزشمند از اولویت های دیگر مقیاس کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه استفاده سازمان‌های نوآورانه مانند Outcast از Domo برای کارآمد کردن داده‌ها برای همه، به www.domo.com/customers مراجعه کنید.

###

درباره Domo

Domo داده ها را برای همه کار می کند تا بتوانند تأثیر تجاری خود را چند برابر کنند. پلت فرم تجربه داده مبتنی بر ابر ما فراتر از هوش تجاری و تجزیه و تحلیل سنتی است و داده ها را با داشبوردها و برنامه های کاربر پسند قابل مشاهده و عملی می کند. Domo با استفاده از هوش مصنوعی، علم داده و یک پایه داده ایمن که به سیستم‌های ابری و قدیمی موجود متصل می‌شود، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای کسب‌وکار حیاتی را در مقیاس و در زمان رکورد بهینه کنند تا کنجکاوی جسورانه‌ای را که نتایج کسب‌وکارهای نمایی را تقویت می‌کند، برانگیزد.

برای اطلاعات بیشتر به www.domo.com مراجعه کنید. همچنین می توانید Domo را در لینکدین دنبال کنید، X و فیس بوک

###

Domo یک علامت تجاری ثبت شده Domo, Inc.

###



دیدگاهتان را بنویسید