هر شرکتی به شما میگوید که به حرفهای مشتریانش گوش میدهد – همانطور که اگر میخواهند در تجارت باقی بمانند. هر تغییری که آنها در محصول خود انجام می دهند یا بهبودی که به مدل خدمات خود اضافه می کنند همیشه به بازخورد کاربران مرتبط است. اما واقعیت همیشه با آنچه مدیران می گویند مطابقت ندارد. و برای آن دسته از سازمانهایی که برای تعامل با مشتریان خود وقت نمیگذارند، در نهایت شاهد گسست بین آنچه مصرفکننده نیاز دارد و آنچه شرکت ارائه میدهد، میشوید.
برای Domo، گوش دادن به مشتریان ما فقط وظیفه ای نیست که در طول خط لوله توسعه محصول حرکت کنیم. این به نحوه نوآوری و بهبود محصول خود می پردازد تا بتوانید بیشترین بهره را از داده های خود ببرید.
هر کسی که در ایستگاه شیکاگو تور Connections ما به ما پیوست، میداند که ما فقط صحبت نمیکنیم. در طول جلسه نمایش محصول ما، یکی از شرکت کنندگان وقتی متوجه شد که ویژگی جدیدی که ما معرفی کرده بودیم، چیزی است که در جلسه طوفان فکری Domo به اشتراک گذاشته بود، شوکه شد.
اما آنها نباید شوکه شوند. تیم محصول ما به طور باورنکردنی در انجمن های انجمن Domo فعال است. بله، شما می توانید از انجمن ها برای ارسال سوالات یا مشکلات استفاده کنید و به سرعت از همکاران یا مربیان ما پاسخ بگیرید. اما شما همچنین می توانید از انجمن ها، به ویژه تبادل ایده ها، برای به اشتراک گذاشتن اینکه چگونه فکر می کنید محصول می تواند بهبود یابد، استفاده کنید.
برای ما فرقی نمی کند که یک به روز رسانی فوق العاده زرق و برق دار باشد یا برای تحت تاثیر قرار دادن سرمایه گذاران طراحی شده باشد. تمرکز ما بر ارائه ارتقاهایی است که زندگی کاری افرادی را که بیشتر از Domo استفاده می کنند بهبود می بخشد. در واقع، برخی از بهترین ایده های ما از خود جامعه، از جمله مشتریان جهانی ما در جامعه Domo Japan، که بیش از 30 بهبود محصول پیشنهادی را ارائه کرده اند، می آید.
آیا علاقه مندید که ببینید انجمن Domo چگونه به تغییر محصول ما کمک می کند؟ در زیر، بیش از 30 ارتقاء Domo را مشاهده کنید که از اعضای انجمن ما الهام گرفته شده و توسط تیم محصول اجرا شده است.
ارتقاء Domo با الهام از بازخورد جامعه
ما هر ارتقاء را در زیر فهرست کردهایم، به کاربری که آن را پیشنهاد کرده است اشاره کردهایم، بر اساس ویژگی دستهبندی کردهایم و تعداد رایهای موافق را نیز درج کردهایم. هر مورد “ارتقا” قابل کلیک است، بنابراین می توانید موضوع اصلی را که همه آن را شروع کرده است ببینید.
صدای خود را در انجمن های انجمن Domo به گوش دیگران برسانید
این که یک ایده 100 رأی موافق داشته باشد یا فقط چند رأی، مهم نیست – تیم محصول ما همیشه گوش می دهد. اما ما نمی توانیم بدون شما، جامعه Domo ما، این کار را انجام دهیم! ما می خواهیم شما نامزد باشید.
به انجمنهای انجمن ما بپیوندید و به ما بگویید که میخواهید بعداً چه چیزی را در Domo ببینید. در مورد انواع پیشرفت هایی که دوست دارید مشاهده کنید فکر کنید و افکار خود را در تبادل ایده به اشتراک بگذارید یا به ایده هایی که قبلاً توسط سایر اعضای انجمن پیشنهاد شده رای دهید.
برای ارائه پیشنهاد، لازم نیست راه حلی در ذهن داشته باشید. فقط یادگیری در مورد چالش هایی که با آن روبرو هستید به تیم محصول ما کمک می کند تا پیشرفت های Domo را ارائه دهد که می تواند تجربه هر مشتری را بهبود بخشد. از رای دادن به یک پیشنهاد گرفته تا به اشتراک گذاری پیشنهاد خود، صدای شما آینده Domo را هدایت می کند.