استفاده از Approvals به عنوان سیستم درخواست داخلی Domo در Domo


در EJ، ما از ناحیه تاییدیه‌ها برای سیستم درخواست داخلی Domo خود استفاده می‌کنیم. قبل از اجرای این گزینه، با سازماندهی و شفافیت درخواست های دریافتی Domo مشکل داشتیم. درخواست ها از طریق راه های مختلفی از جمله Buzz، ایمیل، پیام رسانی، تماس های تلفنی و سایر سیستم های داخلی شرکت ارسال می شد.

گاهی اوقات زمانی که درخواست ها برای چندین کاربر ارسال می شد، تکرار کار مشاهده می شد. به دلیل محدودیت‌های امنیتی که هنگام استفاده از پروژه و ناحیه کار Domo با آن مواجه می‌شویم، راهی برای سازماندهی درخواست‌ها و ارائه شفافیت به دست اندرکاران نداشتیم. زمانی که تأییدیه ها در مورد ما راه اندازی شد، ما این را فرصتی برای متمرکز کردن درخواست ها در یک مکان دیدیم.

تأییدیه ها برای گردش کار تأیید در نظر گرفته شده اند. با این حال، با قالب های سفارشی، به خوبی کار می کند تا به یک سیستم پرس و جو سفارشی تبدیل شود. هر کاربر دارای مجوز Domo این امکان را دارد که برای یک درخواست تأییدیه وارد کند.

پنج الگوی تأیید در مورد ما ایجاد شد تا انواع اصلی درخواست‌هایی را که دریافت می‌کنیم پوشش دهد، و یک گزینه ششم اضافی – «درخواست عمومی Domo» – برای همه درخواست‌هایی که در یکی از دسته‌های دیگر قرار نمی‌گیرند در دسترس است.

هر الگو به گونه ای سفارشی شده است که شامل سؤالات موضوعی خاص باشد. به عنوان مثال، “درخواست کاربر جدید” شامل فیلدهای لازم برای نام، ایمیل و نیازهای امنیتی/دسترسی است. و “درخواست گزارش جدید/تغییر شده” می تواند مستقیماً به صفحات یا نقشه ها پیوند دهد. این الگوها اطلاعات لازم را از قبل درخواست می کنند و ارتباطات رفت و برگشتی را برای بازیابی اطلاعات ناقص پرس و جو کاهش می دهند.

به‌طور پیش‌فرض، تأییدیه‌ها برای بررسی به گروه مدیریت هدایت می‌شوند. هنگامی که در صف مدیریت قرار می گیرند، درخواست ها بررسی می شوند و سپس به یک مدیر یا کاربر قدرتمند اختصاص داده می شوند که مسئول انجام درخواست خواهد بود. تخصیص مجدد به کاربران امکان می دهد بدانند چه کسی روی درخواست کار می کند. پس از تکمیل درخواست، تأیید می شود و به طور خودکار یک اعلان برای درخواست کننده اصلی ارسال می شود.

راه حل های ارائه شده توسط یک سیستم درخواست متمرکز مشکلات قبلی ما را حل کرد و مزایای اضافی بسیاری را ارائه داد. قسمت نظرات هر درخواست برای میزبانی مکالمات و ذکر محتوای @ به طور مستقیم در Domo استفاده می شود.

کاربران این گزینه را دارند که ناظران یا کاربران تأیید را به یک درخواست فردی اضافه کنند و شفافیت بیشتری را برای تیم خود فراهم کنند. این سیستم مشکل درخواست های ارسالی از طریق سیستم های مختلف را حل می کند و امکان سازماندهی و اولویت بندی بهتر را فراهم می کند.

مزیت دیگر امکان ایجاد DataFlows در خود سیستم تایید است، بنابراین ما می توانیم داشبوردهایی را تولید کنیم که جریان فرآیندهای تایید را ردیابی می کنند.

در نهایت، استفاده از تاییدیه‌ها برای سیستم درخواست داخلی Domo به ما این امکان را می‌دهد تا درخواست‌ها را به طور موثر با چرخش سریع‌تر سازماندهی و رسیدگی کنیم و در نتیجه تجربه کاربری بهتری داشته باشیم.




دیدگاهتان را بنویسید