خلاصه داستان Domopalooza 2019: ایجاد تفاوت مهم است


سال‌ها پیش، مدت‌ها قبل از اینکه درو بریس سخنرانی اصلی خود را در Domopalooza 2019 با دریبل زدن فوتبال بین جمعیتی متشکل از 2000 هوادار به پایان رساند، او در صندلی عقب یک ماشین نشست و بی‌صدا ویرانی بخشی از نیواورلئان ناشی از طوفان کاترینا را جذب کرد.

در همین حین، شان پیتون، سرمربی نیواورلئان سنتز، روی صندلی راننده نشست و همه چیز را در دست گرفت، اما از دست خود عصبانی بود که چرا گم شده و به محله ای شبیه به منطقه جنگی رسیده است.

بریس گفت: “او از من دعوت می کرد تا برای قدیس بازی کنم و فکر می کرد در آن لحظه مرا از دست داده است.”

همانطور که معلوم شد، این بزرگترین اشتباهی بود که پیتون انجام داده بود. زیرا در حقیقت بریس فقط به این فکر می کرد: «این فراخوان من است. اینجا جایی است که باید باشم.

سریع به جلو 13 سال و نیواورلئان در زیاد جای بهتری به لطف Brees. بهترین پاسور NFL در تمام دوران نه تنها یک Super Bowl برای شهر آورد، بلکه از قدرت پلت فرم خود برای کمک به احیای آن استفاده کرد.

در حالی که این داستان خاص تنها یکی از بسیاری از داستان‌هایی بود که در Domopalooza 2019 گفته شد، شاید بهترین تجسم کل رویداد بود، که همه چیز در مورد روش‌هایی بود که مردم و سازمان‌ها از یک پلتفرم (Domo) برای ایجاد تفاوت استفاده می‌کنند.

در واقع، مدیر عامل ما جاش جیمز (تصویر بالا، با بریز در سمت چپ) حتی روز اول را با گفتن این جمله آغاز کرد: «مشتریان مدام به من مراجعه می‌کنند و به من می‌گویند که (دومو) چقدر زندگی‌شان را تغییر داده است».

هیچ کس نمی توانست به عنوان مشتری پس از اینکه مشتری در دو روز آینده روی صحنه آمد و جزئیات را توضیح داد، بحث کند چگونه Domo تأثیر مثبتی روی آنها داشته است.

یکی از اولین کسانی که این کار را انجام داد درک وایت، مدیر ارشد دیجیتال غول بانکداری BBVA بود که گفت از Domo استفاده می کند زیرا «این یک بازی داده در دنیای ما است. اگر نفهمیم مشتریان ما به چه داده هایی نگاه می کنند و چگونه از آن استفاده می کنند، این بازی را از دست خواهیم داد.

ارائه وایت با اعلامیه‌های محصول جدید دنبال شد – از جمله چندین مورد که علم داده، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را قادر می‌سازد تا کارایی بیشتری را از طریق پلتفرم ایجاد کند – و نمایش‌هایی از برنامه‌های کاربردی جدید مانند Digital360، که مدیر عملیات تجاری ما، مت میچام آن را به عنوان یک راه حل چهار وجهی که به بازاریابان اجازه می دهد “تصویر کامل را ببینند”.

بریس سپس دست خود را نشان داد… اما نه قبل از ارائه توصیه هایی در مورد رهبری (او گفت: «همه چیز با نشان دادن اهمیت دادن شما شروع می شود) و نحوه ایجاد یک فرهنگ برنده (او توصیه کرد: «هر روز همان فرد باشید») .

روز دوم جالب نبود، با اولین اعلامیه شروع شد: Domo به تازگی Domo for Good (D4G) را راه اندازی کرده است، یک برنامه اجتماعی خوب که برای استفاده از پلتفرم Domo با همکاری سازمان های غیرانتفاعی طراحی شده است.

جاش گفت: «قدرت هدف یکی از مهم ترین کاتالیزورهای تغییر است. “این برنامه جدید از داده ها، اشتیاق و استعداد کارشناسان Domo – از تواناترین مشتریان ما گرفته تا کارمندان شگفت انگیز ما – برای کمک به سازمان های غیرانتفاعی برای ایجاد جوامع بهتر، نجات جان ها و کاهش درد و رنج انسانی استفاده می کند.”

این کمی از اخبار به عنوان یک پیش غذای عالی برای کارولین مایلز، مدیر عامل Save the Children بود، که با جاش به گفتگو نشست تا در مورد نقش مهمی که داده ها می توانند در ارتباط برخی از به حاشیه رانده ترین کودکان جهان با افرادی داشته باشند که آنها دوست دارند من به آنها بگویم. کمک کند.

سایر شرکای D4G از جمله مارک برانت از بنیاد زندگی بهتر و راد فوجیتا از صندوق دفاع از محیط زیست نیز صحبت کردند. همه به خاطر کار مهمی که انجام می دادند مورد تشویق ایستاده قرار گرفتند.

در پایان، جاد آپاتو به روی صحنه فراخوانده شد، جایی که کمدین و کارگردان نشان داد که چرا، با داستان های خنده دار یکی پس از دیگری، یکی از بامزه ترین افراد هالیوود است.

اما، مانند بریس، او همچنین در مورد نحوه استفاده از او صحبت کرد او پلتفرمی برای ایجاد تفاوت، و برخی از رازهای موفقیت خود را فاش کرد.

این فیلمساز گفت: “من فکر می کنم در پایان روز شما فقط می خواهید کسی باشید که مردم در اطراف آن می خواهند.” باکره 40 ساله و در زد گفت. «البته، بخش بزرگی از آن این است که شما می خواهید سخت کوش باشید و بیش از حد تولید کنید. اما شما همچنین می خواهید فردی باشید که مردم در اتاق دوست دارند. مشارکت کننده مثبتی باشید این راه طولانی را طی می کند.»




دیدگاهتان را بنویسید