هفته گذشته، Domo در ربع جادویی گارتنر 2021 برای پلتفرم های Analytics و BI به عنوان یک چالش برگزیده معرفی شد و این برای هیچ یک از ما که حداقل در 12 ماه گذشته در این شرکت کار کرده ایم، تعجب آور نبود.
در طول یک دوره تغییرات حماسی و اختلال، یک محصول SaaS بومی ابری که توسط افرادی ساخته شده است که همیشه مایل به کار سخت و به چالش کشیدن وضعیت موجود بوده اند، به لحظه خود رسیده است. و بزرگترین شرکت مشاوره فناوری جهان متوجه شد.
انتقال ما از یک بازیکن خاص به یک مدعی بر اساس دیدگاه کلی و توانایی ما برای اجرای 15 قابلیت حیاتی بود. اما ما می دانیم که شتاب کسب و کارمان، سرعت استقرار و تمرکز بر خدمات رسانی به کاربران تجاری نیز در این مکان یابی نقش دارند.
سال گذشته، Domo شاهد افزایش ۲۵ درصدی درآمد اشتراک بود که نشان میدهد مشتریان فعلی خوشحال هستند و مشتریان جدید آنچه را که ما ارائه میدهیم میخواهند: اهرم BI در مقیاس ابری در زمان بیسابقه.
ما همچنین به پلتفرم منتخب سازمانهایی تبدیل شدهایم که نیاز به استفاده بیشتر از پشتههای فناوری خود دارند، عمدتاً به دلیل توانایی بینظیر ما در استفاده از سیستمهای موجود و ادغام دادهها از منابع در حال تغییر پویا.
و از آنجایی که شرایط جدید بازار، دید بیشتر در تصمیم گیری را برای همه انواع کارگران مهم کرده است، ما راه حل مناسبی را ارائه کرده ایم: راه حلی که شهودی است و بینش های عملی در زمان واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. همهاز مدیرعامل گرفته تا نمایندگان خدمات مشتری.
در واقع، بسیاری از نقاط قوت ما در سال 2020 به طور کامل به نمایش گذاشته شد. اما ما به چالشگر بودن راضی نیستیم.
همانطور که ماه آینده در Domopalooza 2021 خواهید دید، ما در حال آزمایش مرزهای جدید هستیم. ما میخواهیم برای هوش تجاری مدرن و کاربردیتر، پیشگام در نرمال جدید باشیم. و همه چیزهایی که در چنین تلاشی انجام می شود در 24 مارس از طریق سخنرانی های مجازی، میزگردها و کارگاه های آموزشی به رهبری یا دارای رویاپردازان داده و تحلیلگران صنعت ارائه می شود.
روشی که ما آن را می بینیم، گرد هم آوردن جامعه ای از متفکران آینده، کاری است که رقبا انجام می دهند. و گفتگو در مورد BI مدرن چیزی است که بسیار منطقی است.
اکنون بیش از هر زمان دیگری، سازمانها باید به BI از دریچهای متفاوت نگاه کنند. آنها باید BI خود را بر اساس سؤالاتی که باید بپرسند مدل کنند، نه اینکه سؤالات خود را بر اساس آنچه که BI آنها برای گفتن آنها تنظیم شده است، مدل کنند. و آنها باید BI خود را برای ارائه بیشتر و دستیابی به نتایج بهتر به چالش بکشند.
زیرا اگر BI شما بتواند این کار را انجام دهد، آن جاست که جادوی واقعی را پیدا خواهید کرد.
برای دریافت گزارش 2021 Gartner Magic Quadrant for Analytics و BI Platforms، اینجا را کلیک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Domopalooza 2021 یا ثبت نام، به سایت domopalooza.com مراجعه کنید.
سلب مسئولیت: گارتنر هیچ فروشنده، محصول یا خدماتی را که در نشریات تحقیقاتی خود شرح داده شده است، تأیید نمیکند و به کاربران فناوری توصیه نمیکند که فقط فروشندگانی را انتخاب کنند که بالاترین رتبه یا نامگذاری را دارند. انتشارات تحقیقاتی گارتنر شامل نظرات سازمان تحقیقاتی گارتنر است و نباید به عنوان اظهارات واقعی تلقی شود. گارتنر تمام ضمانتهای صریح یا ضمنی را در رابطه با این تحقیق، از جمله ضمانتهای تجاری بودن یا مناسب بودن برای یک هدف خاص، سلب میکند. – گارتنر، ربع جادویی برای پلتفرم های آنالیتیکس و BI، جیمز ریچاردسون، کرت شلگل، ریتا سلام، آستین کرونز، جولیان سان (15 فوریه 2021).