Domopalooza 2017: A Look Back


Domopalooza 2017 بیش از یک هفته پیش به پایان رسید و چه رویدادی بود! از بلندگوها و میزبانان کاملاً شگفت‌انگیز گرفته تا مهمانی‌هایی که خانه را خراب کردند، هرگز از آن پالوزائی که ما قول آن را می‌دادیم متوقف نکردند.

انقلاب

موضوع دوموپالوزا امسال “شما انقلاب هستید” بود و شرکت کنندگان واقعاً پیام را به دل گرفتند و متوجه شدند که چگونه می توانند – و در حال حاضر – انقلابی را در سازمان های خود به راه بیندازند. انقلابی شدن یعنی چه؟ به گفته جاش جیمز، بنیانگذار و مدیر عامل Domo، این به این معنی است:

اینها کسانی از شما هستند که ایستاده اند و سازمان های شما را رهبری کرده اند و واقعاً تفاوت ایجاد می کنند. Domo کسب و کارها را به گونه ای متحول می کند که هیچ کس انتظارش را نداشت. این مربوط به همه افراد شرکت است. وقتی می گوییم داده ها مربوط به مردم است، منظور ما همه مردم است.»

نکات کلیدی

Domopalooza 2017 میزبان مجموعه ای خیره کننده از سخنرانان کلیدی بود که هر کدام انقلابی بودند که چشم اندازی را دنبال کردند، از داده ها و فناوری به روش هایی استفاده کردند که قبلاً هیچ کس آن را نداشته است و صنایع خود را در این فرآیند متحول کردند.

تئو اپستاین
رئیس عملیات بیسبال، شیکاگو کابز

«هرکسی می‌تواند به خود فشار بیاورد تا به حقیقت برسد، تئو اپستین در مورد اینکه چگونه تجزیه و تحلیل داده‌ها به او کمک کرد تیمی برنده سری جهانی بسازد، از یافتن بهترین بازیکنان گرفته تا ساختن فرهنگ شخصیت واقعی و وفاداری در جهان». ورزش

اد کتمول
رئیس، استودیو انیمیشن پیکسار و استودیو انیمیشن دیزنی

“چگونه مردم را خلاق تر کنم؟” سوال درست این است که “چه نیروهای مدیریتی و فرهنگی مانع خلاقیت می شوند؟”

ناتی نقره ای
سردبیر، FiveThirtyEight

«دنیای عینی وجود دارد، اما طبق تعریف، دیدگاه‌های فردی ما همیشه ذهنی هستند، سخنرانی اصلی نیت سیلور بر حذف نظرات فردی برای یافتن حقیقت در داده‌ها، از جمله چگونگی شناسایی عدم قطعیت و تکرار، برای یافتن اینکه واقعاً چه داده‌هایی وجود دارد، متمرکز است.» می گوید.

بلندگو برای مشتریان

برای انقلابی شدن لازم نیست اد کتمول یا تئو اپستاین باشید. رویداد امسال نشان داد که مشتریان Domo چگونه انقلاب‌هایی را در شرکت‌های خود آغاز کردند. مخاطبان از بن شین و لیزا روث از Target، جان ریلی بالفور بیتی، کریستل بوورون از Sephora، اولیویه وانکرک از UHG و دیو کاتز از Univision و بسیاری دیگر شنیدند که چگونه Domo در حال متحول کردن سازمان‌هایشان است.


یک پیشرفت

بینش ها به همین جا ختم نشد. مشتریان Domo داستان‌های موفقیت و لحظات موفقیت خود را در بیش از 40 جلسه انحصاری تحت رهبری مشتری – که بیشتر آنها با اتاق ایستاده بودند – به اشتراک گذاشتند، در حالی که شرکت‌کنندگان در مورد موارد استفاده، بهترین شیوه‌ها و بینش از ارائه‌ها یاد گرفتند.

https://twitter.com/Dhwani165/status/845006014168510464

اطلاعیه های محصول

کاترین وونگ، مدیر ارشد محصول Domo و تیمش برخی به روز رسانی های محصول را معرفی کرده اند که واقعاً انقلابی هستند و روش انجام تجارت را مختل می کنند. ویژگی های جدید اعلام شده را بررسی کنید:

  • Domo Business-in-a-Box دارای داشبوردهای از پیش نصب شده است.
  • حاشیه نویسی به شما این امکان را می دهد که مستقیماً روی نقشه ها بکشید و بنویسید تا مهمترین نکات را فراخوانی کنید.
  • آنالایزر شما را عمیق تر به داده های خود می برد و داده ها را بررسی می کند. تجزیه و تحلیل خودگردان به شما امکان می دهد داده ها را بهتر کاوش کنید.
  • مرکز هشدار با هشدارهای خودکار انگشت شما را روی نبض کسب و کارتان نگه می دارد.
  • همه جا خونه به شما امکان می دهد نقشه های Domo را در هر کجا به اشتراک بگذارید و جاسازی کنید.

در اینجا درباره ویژگی های جدید بیشتر بدانید. واضح است که این اعلامیه‌های محصول، به‌علاوه برخی نگاه‌های پنهانی از آنچه در آینده خواهد آمد، موفقیت بزرگی برای جمعیت #DP17 بود.

https://twitter.com/adamcordner/status/845050589008429056

https://twitter.com/boywonder777/status/845048908589875200

حتی با وجود ویژگی های محصول جدید در افق، Domo همیشه به آینده نگاه می کند. تیم محصول ویژگی پرسش و پاسخ را با پرسیدن از مخاطبان Domopalooza بسته است که بیشتر دوست دارند چه ویژگی هایی را در Domo ببینند.

کنسرت و مهمانی

این دوموپالوزا بدون پالوزا نیست، و رویداد امسال پرپر بود. از استقبال باشکوه افتتاحیه که همه چیز را آغاز کرد، تا یک سالن بسیار ذن، یک روز آهنگ و کنسرت های پشت سر هم در شب های چهارشنبه و پنجشنبه، مهمانی متوقف نشد. شرکت کنندگان در اجرای زنده توسط میگل، مککلمور و رایان لوئیس، کشا و جیسون درولو رقصیدند و آواز خواندند.

پاویون شریک

یکی از نکات برجسته Domopalooza همیشه حامیان ما هستند. امسال یک پاویون شریک کامل با ویترین اپلیکیشن فوق العاده محبوب داشتیم.

هیاهوی اجتماعی

Domopalooza 2017 فضای توییتر را روشن کرد. در واقع، بیش از 10000 توییت #DP17 وجود داشت و این رویداد در رسانه های اجتماعی به بیش از 47 میلیون رسید.

مثل همیشه، ما جوایز اجتماعی را به بزرگترین پروانه های اجتماعی #DP17 امسال اهدا کرده ایم. تبریک ویژه به برندگان ما!

محبوب ترین: برونو کارلو مینگاردو، @Bruno_Minga

دلقک کلاس: برایان واتر، @sacaver

خارج از جعبه: جسیکا شپرد، @DigitallyJess

بهترین فیلم: مایک رینیاک @the_real_rej

بهترین نقل قول کنفرانس: استیون هیلتون، @stephenmhilton

برنده جایزه بزرگ: کریگ اسمولیچ، @Sonnhawk

تقویم های خود را علامت گذاری کنید

برای انجام دوباره همه چیز آماده اید؟ می دانیم که هستیم. ذخیره تاریخ برای Domopalooza 2018، 13-16 مارس 2018. ثبت نام به زودی!






دیدگاهتان را بنویسید