تغییر به شبکه های اجتماعی؟ ما پشت شما را گرفته ایم





/ تغییر به شبکه های اجتماعی؟ ما پشت شما را گرفته ایم















قبل از Domo، دفتر The OutCast Agency در نیویورک را مدیریت می کردم. برای کسی که در فناوری فعالیت می کند، این موقعیت رشک برانگیز بود. من در ردیف اول برخی از داغ‌ترین فناوری‌هایی که به بازار می‌آمدند و شرکت‌هایی که به تازگی سرمایه‌گذاری شده‌اند، مانند فیس‌بوک، لیترو و زینگا پشت آن‌ها قرار داشتم. من همچنین با گروهی از افراد قاتل کار کردم که آزمایش‌کنندگان بزرگ اجتماعی بودند و همیشه جدیدترین و جالب‌ترین فناوری‌ها را امتحان می‌کردند.

پس وقتی جاش شروع به صحبت کردن در موردش کرد #اجتماعی آزمایش، از هیجان شروع به لرزیدن کردم. بازگشت به محیطی که در آغوش گرفتن و تلاش برای امتحان چیزهای جدید پیشرفت می کند، عالی است. با این حال، می دانم که برای برخی، رسانه های اجتماعی می تواند کمی ترسناک باشد، به خصوص در فرهنگی مانند فرهنگ ما که محرمانه بودن محصول نام بازی است.

برای این منظور، مجموعه دستورالعمل‌ها و بهترین شیوه‌های رسانه‌های اجتماعی ما یکی از اولین محتوایی بود که روی آن تمرکز کردیم. می خواستم وقتی از آنها می خواهیم در این برنامه به ما بپیوندند، همه احساس کنند که ما آنها را تحت پوشش داریم. جاش مهم ترین دستورالعمل ها و بهترین شیوه ها را امروز با همه به اشتراک می گذارد و در مورد آنها بحث می کند – و حتی یک بار عفو ریاست جمهوری را برای شخصی در شرکت ما که ممکن است یکی از “نه” های مقدس در لیست را نقض کرده باشد، ارائه خواهد کرد. جاش بعد از این اتفاق به چیزی اشاره کرد…

زمانی که ما شروع به برنامه‌ریزی کردیم، Domo قبلاً یک خط‌مشی رسانه‌های اجتماعی در کتابچه راهنمای کارمندان ما داشت، اما لزوماً به طور گسترده مورد پذیرش قرار نگرفت. ما در همه بخش‌ها افراد زیادی داشتیم که او را تعقیب می‌کردند، اما کل شرکت از او مطلع نبود. ما فکر کردیم که راه اندازی این آزمایش زمان خوبی برای به روز رسانی دستورالعمل ها، آماده شدن برای برخی از سؤالاتی است که ممکن است در طول آزمایش ایجاد شود، و دوباره قوانین را به همه معرفی کنیم. دستورالعمل‌های رسانه‌های اجتماعی ما به کارمندان اجازه می‌دهد بدانند که چه نوع رفتاری را تحمل می‌کنیم و نمی‌خواهیم – به عبارت دیگر، یک برگه راهنمایی خوب برای جلوگیری از اخراج شدن است. آموزش بهترین تمرین به اصول ارتباط اجتماعی خوب بودن می پردازد: چگونه می توان آن را به درستی دریافت کرد، معتبر بود، ارزش افزود. این آموزش برای هر کسی طراحی شده است که نسبتاً در رسانه های اجتماعی تازه کار است و/یا می خواهد اعتماد به نفس بیشتری در تعامل از طریق پلتفرم های اجتماعی به دست آورد. این عرشه پایه اولین آموزش از بسیاری از آموزش ها خواهد بود. ما آموزش های پیشرفته تری را با استفاده از کارشناسان داخلی Domo ارائه خواهیم داد. ما همچنین روزانه نکات و یادآوری هایی را در مورد راه هایی که مردم می توانند رسانه های اجتماعی را تکان دهند ارسال کنیم.

چیزی که من در این آزمایش منتظرش هستم، به اشتراک گذاشتن چیزهایی است که یاد می‌گیریم با دیگران، به‌علاوه گفتگوهایی که مشتاقانه منتظر انجام آن هستم در مورد آنچه می‌آموزیم و تأثیر آن بر محصول ما. من همچنین هیجان زده هستم که ببینم چگونه از رسانه های اجتماعی به عنوان سلاح دیگری برای جلوتر ماندن از رقبا استفاده می کنیم – مهم نیست کجا هستند یا چقدر بزرگ هستند. این قرار است سرگرم کننده باشد!!! چیزی که من بیشتر نگران آن هستم شامل جمع کردن همه این یادگیری و فعالیت در یک روز بسیار کوتاه است. تلاش برای یافتن ریتمی که بتوانم با آن درگیر باشم و از فناوری‌های جدید یاد بگیرم در حالی که هنوز بقیه کارهای معمولی خود را انجام می‌دهم، چیزی است که باید بفهمم.

به هر حال، من به زودی عرشه ترکیبی را در مرکز منابع خود پست خواهم کرد. منتظر آن باشید. از هرگونه بازخوردی که ممکن است داشته باشید استقبال می کنم.















دیدگاهتان را بنویسید