3 کلید برای ایجاد تجربیات فراموش نشدنی مشتری


یک چیز وجود دارد که غول ها را از جمعیت متمایز می کند: تجربه آنها.

چه B2B، چه B2C، یا در این بین، تمرکز بیشتر و بیشتر بر تجربه مشتری وجود دارد. و اجازه دهید با آن روبرو شویم، مشتریان از شرکت هایی که از آنها خرید می کنند انتظار بیشتری دارند. در واقع، این تمرکز بر مشتری مداری همان چیزی است که مارک بنیوف، مدیر عامل Salesforce، به موفقیت فوق العاده آنها نسبت می دهد.

شما نمی توانید به سادگی به تجربیاتی که مشتریان شما انتظار دارند برسند. برای مشاهده نوع موفقیتی که کلیک های تبلیغاتی را به معاملات عظیم یا مرورگرها را به خریداران بازگشتی تبدیل می کند، باید هر تصمیمی را در طول مسیر اصلاح کنید.

در اینجا 3 راه برای ارائه تجربیات شگفت انگیز وجود دارد:

یک دیدگاه واحد از مشتری ایجاد کنید

وقتی داده‌های مشتری را از منابع متعدد دریافت می‌کنید، سخت است که اجازه ندهید برخی از این اطلاعات از بین بروند. شرکت ها برای ایجاد یک نمای 360 درجه به یک راه آسان برای دیدن همه داده های مرتبط در مورد مشتری نیاز دارند. سیستمی که می‌تواند اطلاعات متفاوت از همه چیز، از CRM گرفته تا تعاملات اجتماعی را در یک نمای واحد ادغام کند، و به نمایندگان و نمایندگان اجازه می‌دهد تا نیازهای هر مشتری را برآورده کنند، از جمله پاسخ دادن به سوالات و حل سریع‌تر مشکلات و ارائه ارجاع‌ها، که موفقیت مشتری را افزایش می‌دهد.

در هر نقطه تماس شخصی سازی کنید

آیا مشتری شما ایمیل را در دستگاه تلفن همراه چک می کند؟ آیا مشتری احتمالی شما یک طرفدار بزرگ Cubs است؟ هر بیت اطلاعات مهمی است که به شما این توانایی را می دهد تا هر تعاملی که مشتریان شما با شرکت شما دارند شخصی سازی کنید، خواه تماس فروش، ایمیل، آگهی، پست اجتماعی یا بازدید از سایت باشد. با تجزیه و تحلیل داده های پشت هر تعامل، فراتر از تست A/B یا امتیازدهی سرنخ می روید. شما می توانید تصویر بسیار کامل تری از فردی که پشت هر پر کردن فرم، بازدید از وب سایت یا تعامل اجتماعی است، دریافت کنید. سپس آماده پیش بینی رفتار آینده و ارائه تجربیاتی هستید که به احتمال زیاد به آنها پاسخ می دهند و با آنها درگیر می شوند.

متعهد به تحویل باشید

سرعت تجارت در حال رسیدن به سرعت دیوانه کننده ای است و مشتریان از شرکت ها انتظار دارند که این روند را ادامه دهند. تعهد به موفقیت مشتری – و قدرت دستیابی به آن – عاملی است که کلیک های تبلیغاتی را به مشترکین و مرورگرها را به مشتریان بازگشتی تبدیل می کند. اما شرکت ها چگونه کار می کنند؟ امکان دیدن داده‌های زنده برای هر مشتری در هر لحظه، و همچنین حذف فرآیندهای دستی که نرخ پاسخ‌دهی مشتری را کاهش می‌دهند، کلیدی است. اما هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی همچنین می‌توانند به شرکت‌ها در تجزیه و تحلیل داده‌های مشتری و ارائه تجربیات – و محصولات – که مشتریان برای موفقیت به آن نیاز دارند کمک کنند.

Domo تمام اطلاعات مهم مشتری شما را از هر منبع داده ای در شرکت شما متصل می کند، خواه CRM، عملکرد نماینده فروش، نقطه فروش، داده های اجتماعی یا بازاریابی باشد. بینش‌های فوری لازم برای تصمیم‌گیری برای ارائه تجربیات و قدرت یادگیری ماشینی برای فراتر رفتن از آن را دریافت می‌کنید.

درباره اینکه چگونه Domo به رهبران فروش، بازاریابان و خرده‌فروشان کمک می‌کند تا داده‌ها و برنامه‌های تجاری کلیدی خود را در یک نمای واحد به هم متصل کنند، بیشتر بیاموزید. یا چرا خودتان Domo را امتحان نکنید؟ شما می توانید به صورت رایگان.




دیدگاهتان را بنویسید