Domo به عنوان انتخاب مشتری Gartner Peer Insights شناخته شده است


من روزهایم را با پایگاه مشتری باورنکردنی Domo کار می‌کنم تا بفهمم چگونه می‌توانیم کسب و کار آن‌ها را با استفاده از حداکثر استفاده از داده‌های آن‌ها رشد دهیم. امروز مفتخریم که اعلام کنیم Domo به عنوان انتخاب مشتری Gartner Peer Insights برای پلتفرم‌های آنالیتیکس و هوش تجاری شناخته شده است.

این شناخت از بیش از 140 بررسی تایید شده کاربر از پلتفرم Domo – از CTO ها، رهبران بازاریابی دیجیتال، تحلیلگران تجاری و دیگران – حاصل می شود و مقیاس Domo، امنیت در سطح سازمانی، سهولت استفاده، و قابلیت های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را برجسته می کند.

در اینجا فقط چند مورد از بررسی ها آورده شده است:

بهترین نرم افزار BI برای هر کاربر. یک راه حل یکپارچه که یک سرویس یک مرحله ای برای مدیریت کسب و کار فراهم می کند. Domo یک رابط کاربری عالی دارد.” – تحلیلگر بازرگانی، حمل و نقل

“من نتایج سریع گرفتم. آسان برای استفاده در منابع داده های متعدد. استفاده از این ابزار بسیار آسان است. پشتیبانی – هم به صورت محلی و هم از دفتر شرکت آنها فوق العاده بوده است. ما یک منبع فناوری اطلاعات داریم که به طور کامل به این تلاش اختصاص داده شده است و به دنبال افزودن منابع بیشتری هستیم. – مدیر ارشد فناوری و اداری، انرژی و تاسیسات

ما بیش از 10 فروشنده هوش تجاری را در یک دوره 5 ماهه ارزیابی کردیم و Domo را به دلیل طراحی جذاب، سهولت استفاده و انعطاف پذیری ویژگی ها انتخاب کردیم. آن‌ها دائماً ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را اضافه می‌کنند تا از روندهایی که کسب‌وکارها می‌خواهند استفاده کنند، همگام باشند. خدمات مشتری کاملاً عالی.» – تحلیلگر داده

در اینجا در Domo، هدف ما فقط ایجاد بهترین نرم‌افزار در صنعت نیست، بلکه فراتر از همه انتظارات مشتریان و باز کردن قفل داده‌های آن‌ها برای انجام عمل است. ما مشتاقیم که به کار خود ادامه دهیم تا مطمئن شویم مشتریانمان کسب‌وکارشان را به‌صورت دیجیتالی متحول می‌کنند و Domo را به همه کسانی که ملاقات می‌کنند توصیه می‌کنیم.

می توانید بازخوردهای بیشتر از گزارش را اینجا بخوانید.

نشان‌واره انتخاب مشتریان Gartner Peer Insights یک علامت تجاری و علامت خدماتی Gartner, Inc است. و/یا شرکت های وابسته به آن و با اجازه در اینجا استفاده می شود. تمامی حقوق محفوظ است. تمایزات انتخاب مشتریان Gartner Peer Insights توسط نظرات ذهنی مشتریان نهایی تک تک آنها بر اساس تجربه خودشان، تعداد بررسی های منتشر شده در Gartner Peer Insights، و رتبه بندی کلی برای یک فروشنده معین در بازار تعیین می شود، همانطور که در ادامه توضیح داده شده است. ، و به هیچ وجه قصد ندارند دیدگاه های گارتنر یا شرکت های وابسته به آن را نشان دهند.




دیدگاهتان را بنویسید