آیا داده های شما شما را فریب می دهد؟


رابطه شما با داده هایتان می تواند بسیار شبیه یک رابطه عاشقانه باشد.

در ابتدا هیجان زیادی از بینش وجود دارد که می توانید با گذراندن زمان زیادی با هم جمع کنید. هر جدول و نموداری هیجان انگیز است و آینده پر از نوید است. اما اغلب اوقات، وقتی در اطلاعات ناقص، داده‌های قدیمی و صفحات گسترده با تعداد خارق‌العاده ردیف گرفتار می‌شوید، این هیجان شروع به محو شدن می‌کند.

البته، در هر رابطه‌ای همیشه سرنخ‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد دیگری ممکن است… سرگردان باشد. اطلاعات مهم کسب و کار شما تفاوتی ندارد. در اینجا پنج علامت هشدار وجود دارد که اطلاعات شما ممکن است شما را فریب دهد:

شماره 1 – دیر حاضر شدنچیزهای کمی ناامید کننده تر از یک عزیز وجود دارد که دائماً برای رویدادهای مهم رابطه دیر می کند، مانند شام با والدین، جشن نامزدی یا عروسی. داده های آهسته، پراکنده یا قدیمی می توانند به همان اندازه آزاردهنده باشند. اگر معیارهای کلیدی کسب و کار شما همیشه دیر یا قدیمی هستند، در خطر انتخاب های بسیار بدی هستید. لازم نیست هر قطعه داده در هر ثانیه روز به روز شود، اما به عنوان یک قاعده کلی، هر چه داده ها به روزتر باشند، ارزش بیشتری دارند.

شماره 2 – داده های شما اطلاعات عمومی را به شما می دهد –همه از یک بازی کوچک که سخت به دست می آیند لذت می برند. اما زمانی که سخت به دست آوردن غیر ممکن می شود، مردم معمولا ناراحت می شوند. در مورد داده ها هم همینطور. اگر اطلاعات مهم شما در ده‌ها مکان وجود دارد – ابزارهای هوش تجاری، برنامه‌ها، صفحات گسترده، ایمیل‌ها و غیره. – احتمالاً زمان زیادی را صرف تعقیب و گریز می کنید و زمان کافی برای بدست آوردن آن ندارید. پس از همه، داده ها باید برای شما کار کنند، نه برعکس.

شماره 3 – شما در گذشته زندگی می کنید –برای مردم تسلیم شدن سخت است. اما یک رابطه موفق تماماً به حرکت رو به جلو است. شما و داده هایتان هیچ تفاوتی با هم ندارید. در رابطه با یکدیگر، باید راه های جدیدی برای اندازه گیری و بهبود عملکرد خود بیابید. برای مثال، هیچ دلیلی وجود ندارد که صرفاً به مکانیسم‌های بازخورد آهسته و تکه‌ای مانند نظرسنجی‌های مشتریان برای اندازه‌گیری رضایت مشتری زمانی که بازخورد فوری در توییتر و فیس‌بوک فراوان است، تکیه کنیم. اقدامات موثر باید همراه با کسب و کار توسعه یابد.

شماره 4 – ارتباط از بین می رود –ارتباط صادقانه و باز پایه و اساس هر رابطه موفق است و شکست در ارتباطات معمولاً یکی از اولین نشانه های یک مشکل بزرگ در رابطه است. به همین ترتیب، اگر یک سازمان یا بخش عادت داشته باشد که داده ها را قبل از رسیدن به بالاترین سطح یا تبدیل شدن به دانش عمومی، انتقال یا ماساژ دهد، مشکل نمی تواند دور از ذهن باشد. برای یک رابطه داده سالم و سازنده، ارتباط صادقانه در قالب دسترسی مستقیم و بدون فیلتر به مهمترین اطلاعات ضروری است.

شماره 5 – فقط بدون جرقه –حتی اگر همه چیز را درست انجام دهید، اگر جادو نباشد، یک رابطه محکوم به شکست است. داده ها همچنین به یک عامل wow نیاز دارند. طبق تحقیقات TDWI، همانطور که ظاهر جدید و داغ می تواند جرقه ها را دوباره به پرواز درآورد، تجسم داده ها به طور چشمگیری بینشی را که می توانید از آن به دست آورید، بهبود می بخشد. و این مزیت زمانی که تجسم غنی و تعاملی باشد، فراتر از نمودارها و نمودارهای ساده، آشکارتر می شود.

پس اگر علائم را دیدید چه کاری می توانید انجام دهید؟

کافی است بگوییم، این رابطه ای است که دکتر فیل نمی تواند آن را اصلاح کند. در عوض، می‌توانید با دانلود خلاصه اجرایی کامل، «آیا داده‌های شما شما را فریب می‌دهند» شروع کنید؟ پنج نشانه که شما و داده‌هایتان از هم جدا می‌شوند، توسط نوآور هوش تجاری Domo ایجاد شده است. نه تنها بحث عمیق‌تری درباره هر یک از این پرچم‌های قرمز برای اتصال داده ارائه می‌کند، بلکه راهنمایی‌هایی برای یافتن دوباره «جادو» ارائه می‌دهد.

همین امروز خلاصه مدیر عامل را دانلود کنید و هر گونه تجربه “کلاهبرداری از داده ها” را که داشته اید به ما اطلاع دهید.

توجه: برای دانلود این خلاصه فرم مورد نیاز است.




دیدگاهتان را بنویسید