تاریخ جنگ pt. 2: مصاحبه با مدیر رسانه های اجتماعی Domo


هفته گذشته ما اینفوگرافیک جنگ داستانی خود را برای شما آوردیم که نگاهی عمیق‌تر به ظهور ناگهانی و تا حدودی غیرمنتظره استوری‌های اینستاگرام برای تسلط بر قالب داستان بر خود مبتکر داستان‌های اجتماعی، اسنپ چت داشت.

این هفته با مدیر رسانه‌های اجتماعی Domo، جسیکا چیندگرن، صحبت کردیم تا نظر او را در مورد تغییر، معنی همه این‌ها و اینکه چگونه شرکت‌ها می‌توانند و باید از قالب داستان در هر پلتفرم استفاده کنند، بشناسیم.

در مورد اینکه چرا استوری های اینستاگرام اوج می گیرند.

«استوری های اینستاگرام برای به دست آوردن دید بسیار بهتر هستند، چه یک برند باشید و چه یک تأثیرگذار. پیدا کردن افراد و برندها بسیار شهودی تر است و به دست آوردن فالوور بسیار آسان تر است. اگر نمایه شما عمومی است، هر کسی می تواند استوری های شما را مشاهده کند. می‌توانید افراد را تگ کنید و هشتگ‌ها و لینک‌ها را در ویژگی استوری اضافه کنید.»

آیا باید انتظار داشته باشیم اسنپ چت ناپدید شود؟

“در ابتدا فکر کردم که ممکن است یک وضعیت Vine (RIP) باشد که در آن اسنپ چت به طور کامل از بین می رود. اینطور نیست. اینستاگرام مانع از سرعت رشد اسنپ چت شده است، اما کاربران وفادار را منصرف نکرده است. هنوز هم میلیون‌ها نفر روزانه از آن استفاده می‌کنند و اسنپ چت در حال حاضر قوی است. من فکر می‌کنم این امری است که واقعاً به ویژگی‌های جدید بستگی دارد.»

در مورد اینکه آیا Snapchat هنوز برای برندها مرتبط است یا خیر.

هنوز خیلی زود است که با اطمینان بگوییم، اما اسنپ چت هنوز هم مرتبط است، به خصوص با نسل Z و جمعیت هزاره. نسل های جوان هنوز از اسنپ چت به عنوان شبکه ترجیحی خود استفاده می کنند. حتی این نگرش وجود دارد که اینستاگرام جالب نیست. اسنپ ​​چت کانالی بسیار صمیمی تر است و مردم بیشتر از آن برای پست های خصوصی استفاده می کنند که فقط دوستان نزدیکشان می توانند آن را ببینند.

به عنوان یک مدیر رسانه های اجتماعی، ویژگی مورد علاقه شما از داستان ها در هر پلتفرم چیست؟

«عملکرد هندزفری واقعا عالی است. اگرچه ممکن است یک ویژگی کوچک به نظر برسد، یک دست اضافی در طول یک رویداد زنده بسیار مهم است. همانطور که رسانه های اجتماعی بیشتر و بیشتر زنده می شوند – فیسبوک لایو، لایو اینستاگرام و استوری ها را بررسی کنید – داشتن یک دست اضافی بسیار ارزشمند است.

بومرنگ هم واقعا نابغه است. این بسیار سرگرم کننده است و واقعا اینستاگرام را از اسنپ چت متمایز می کند.

از سوی دیگر، ژئوفیلترهای اسنپ چت که به شما امکان می‌دهد فیلترهای برند را بر اساس موقعیت مکانی طراحی کنید، جنبه سرگرم‌کننده و فرصت برندسازی است که در استوری‌های اینستاگرام به دست نمی‌آورید.

آیا برندها باید اسنپ چت را کنار بگذارند؟

این واقعاً به برند، اهداف جمعیتی و اجتماعی شما بستگی دارد. برند شما باید استراتژی داشته باشد که کدام کانال برای مخاطبان شما مهمتر است. اگر اینستاگرام اولویت شماست، ارسال یک نسخه تکراری در اسنپ چت راه خوبی برای حفظ ارتباط برند شما در پلتفرم است، بنابراین برای هر دو روشی که صنعت می تواند تغییر کند آماده باشید.

بعد به دنبال چه چیزی باشید.

هیچ یک از این پلتفرم ها – اسنپ چت یا اینستاگرام – در عملکرد فعلی خود باقی نمی مانند. ما خواهیم دید که هر دوی آن ها به سرعت و کمی توسعه می یابند.”

توییتر
فکر می‌کنم هر دو پلتفرم حتی برای برندها مفیدتر خواهند بود و دیدن اینکه از اینجا به کجا می‌روند هیجان‌انگیز خواهد بود.»

اینجا در Domo، ما به کسب‌وکارها در هر اندازه کمک می‌کنیم تا داده‌های رسانه‌های اجتماعی بلادرنگ را از هر کانال در کنار بقیه داده‌های کمپین شما – یا هر داده‌ای که می‌خواهید مشاهده کنند. آیا می خواهید امتحان کنید؟ آن را به صورت رایگان بررسی کنید.




دیدگاهتان را بنویسید