ساعت 8:30 صبح در دفتر شما در نیویورک، ساعت 5:30 صبح در دفتر شما در سانفرانسیسکو، ساعت 10:30 شب در سیدنی است و گزارش پیش بینی دیر شده است.
آشنا به نظر می رسد؟
سرعت فروش، سرعت زمان حال است و مدیران فروش نیاز به به روز رسانی در زمان واقعی در مورد همه چیز از وضعیت قرارداد تا پیش بینی معامله دارند تا به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا نیازها را برآورده کنند. اما زمانی که تیمهای فروش شما در ساختمانها، مناطق زمانی یا قارهها مستقر هستند، نگه داشتن یک تیم پراکنده در همان صفحه بدون دسترسی به دادههای مورد نیاز، در صورت نیاز غیرممکن است.
در اینجا پنج راه وجود دارد که تجزیه و تحلیل زنده می تواند تیم فروش شما را همگام کند و نتایج بهتری را به ارمغان بیاورد:
روندها را دنبال کنید.
پلتفرمی که به شما امکان میدهد انواع معیارهای فروش را در طول زمان پیگیری و مقایسه کنید و به شما امکان میدهد همان دادهها را در حین حرکت مشاهده کنید، زیرا افراد در دفتر به رهبران فروش میدهند و اطلاعات لازم را برای شناسایی سریع الگوها، تصمیمگیری و اقدام در حین انجام میدهند. فرصت داغ است، مهم نیست کجا هستند یا فرصت ها در حال رخ دادن هستند.
همکاری جهانی
همکاری اغلب بین دیوارهای اداری از بین می رود، چه رسد به شهرها و کشورها. و هنگامی که نمایندگان بین دفاتر یا در میدان توزیع می شوند، توانایی برقراری ارتباط داده های به روز بسیار مهم است. تیمهای فروش با دسترسی به پلتفرمی که نه تنها دادههای زنده را فراهم میکند، بلکه اشتراکگذاری و همکاری پیرامون آن دادهها را آسان میکند، و همه را بدون تماسهای کنفرانسی بیپایان بهروز نگه میدارد.
برو به موضوع
داده ها همیشه خوب هستند، درست است؟ نه زمانی که به این معنی است که کوه های آن را غربال کنید تا آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. هنگامی که برای پردازش بهتر معاملات و پیشبینی معاملات آتی به دادههای دقیق و زنده در مورد هر معامله از هر دفتری نیاز دارید، دیدن دقیقاً آنچه که نیاز دارید، زمانی که به آن نیاز دارید، اختیاری است. و وقتی تیمهای فروش در این زمینه هستند، باید بتوانید هر سرنخهایی را که وارد میشود پردازش کنید تا تجربیاتی را که تبدیل میشوند، ارائه دهید.
بهترین تکرارهای خود را جلو بیاورید
هنگامی که زمان تغییر پوشش منطقه فروش فرا می رسد، مدیران فروش اغلب نمایندگان با عملکرد برتر خود را با مناطق و صنایع استراتژیک که نیاز به محافظت دارند یا تحت کنترل رقبا هستند، هماهنگ می کنند. توانایی مشاهده عملکرد نمایندگان، حجم فعالیت و منابع سرنخ در کنار هم می تواند به مدیریت شرکت کمک کند تا منابع را بر اساس داده های قابل اعتماد بدون نیاز به جستجو برای آنها تخصیص دهد.
حواستان به بازاریابی باشد.
اگر تیم فروش شما در کشور دیگری غرفه ای در یک کنفرانس صنعتی داشت، می خواهید مطمئن شوید که بازده خوبی دریافت می کنید. ادغام برنامه تجزیه و تحلیل زنده خود با سرویس اتوماسیون بازاریابی به تیم بازاریابی شما کمک می کند تا ببیند بیشترین سرنخ ها از کجا می آیند و راهنمایی هایی را در مورد محل سرمایه گذاری وجوه برای کمپین های آینده ارائه می دهد.
به دنبال راههای بیشتری برای توانمندسازی تیمهای فروش خود، کسب ارزش بیشتر از دادههای کسبوکارتان و قرار دادن سازمان فروش توزیعشده خود در همان صفحه هستید؟ می توانید Domo را به صورت رایگان امتحان کنید و خودتان ببینید.